1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

beyler bu eklenti yüklniyor ama calismiyor neden sesler ingilizce kaliyor

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 16, 2021 10:54 am
gönderen kubi7878
turkcesess.sma
bende bunun türkçe ses dosyası var adı
trses diye oyuna yüklüyor ama sesler gene ingilizce calisiyor
sorun ne?

beyler bu eklenti yüklniyor ama calismiyor neden sesler ingilizce kaliyor

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 16, 2021 12:06 pm
gönderen kubi7878
gerek kalmadi daha iyi bir plugin atıldı
#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_Sounds[][] =
{
"sound/terwin.wav",
"sound/ctwin.wav",
"sound/berabere.wav",
"sound/bombpl.wav",
"sound/bombdef.wav"
};

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
RegisterHookChain(RG_PlantBomb, "PlantBomb", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CGrenade_DefuseBombEnd, "CGrenade_DefuseBombEnd", .post = true);
}

public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds);
}
}

public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
client_cmd(0, "stopsound");

switch(status)
{
case WINSTATUS_CTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case WINSTATUS_TERRORISTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}

public PlantBomb(const index, Float:vecStart[3], Float:vecVelocity[3])
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[3]);
}

public CGrenade_DefuseBombEnd(const this, const player, bool:bDefused)
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[4]);
}
bu kod sorunsuz calisiyor