1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

reapi damagetype hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 19, 2021 4:06 pm
gönderen ShooTeR
reapi kütüphanesinde bıçak ile öldürülünce satırı çalıştırması için if içeriğinde bunu kullandım ancak çalıştırmıyor, alternatif olarak kullanabileceğim bir kod bilen varmıdır ?

Kod: Tümünü seç

get_member(pevVictim,m_bitsDamageType) == DMG_SLASH 

reapi damagetype hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 19, 2021 4:22 pm
gönderen heaveNN
ShooTeR yazdı: Pzt Tem 19, 2021 4:06 pm reapi kütüphanesinde bıçak ile öldürülünce satırı çalıştırması için if içeriğinde bunu kullandım ancak çalıştırmıyor, alternatif olarak kullanabileceğim bir kod bilen varmıdır ?

Kod: Tümünü seç

get_member(pevVictim,m_bitsDamageType) == DMG_SLASH 
Öldüren kişinin elindeki silahı çekebilirsin. Eğer elindeki silah bıçaksa ve öldürülen kişi bombayla öldürülmediyse (bomba atıp eline bıçak aldığında bıçak kill'i sayılmaması için) işlem uygulayabilirsin. Bu iki kod işine yarayabilir.

Kod: Tümünü seç

/*
	* Description:      -
	* Member type:      class CBasePlayerItem *
	* Get params:       get_member(index, member);
	* Set params:       set_member(index, member, value);
	*/
	m_pActiveItem

Kod: Tümünü seç

/*
	* Description:      -
	* Member type:      bool
	* Get params:       get_member(index, member);
	* Set params:       set_member(index, member, bool:value);
	*/
	m_bKilledByGrenade

reapi damagetype hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 19, 2021 4:38 pm
gönderen ShooTeR
heaveNN yazdı: Pzt Tem 19, 2021 4:22 pm
ShooTeR yazdı: Pzt Tem 19, 2021 4:06 pm reapi kütüphanesinde bıçak ile öldürülünce satırı çalıştırması için if içeriğinde bunu kullandım ancak çalıştırmıyor, alternatif olarak kullanabileceğim bir kod bilen varmıdır ?

Kod: Tümünü seç

get_member(pevVictim,m_bitsDamageType) == DMG_SLASH 
Öldüren kişinin elindeki silahı çekebilirsin. Eğer elindeki silah bıçaksa ve öldürülen kişi bombayla öldürülmediyse (bomba atıp eline bıçak aldığında bıçak kill'i sayılmaması için) işlem uygulayabilirsin. Bu iki kod işine yarayabilir.

Kod: Tümünü seç

/*
	* Description:      -
	* Member type:      class CBasePlayerItem *
	* Get params:       get_member(index, member);
	* Set params:       set_member(index, member, value);
	*/
	m_pActiveItem

Kod: Tümünü seç

/*
	* Description:      -
	* Member type:      bool
	* Get params:       get_member(index, member);
	* Set params:       set_member(index, member, bool:value);
	*/
	m_bKilledByGrenade
eyw