1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 12:05 am
gönderen noway12
Her 2 round da bir , round başladıktan 25 saniye sonra "İnsanlar" arasından bir "Kahraman" seçilecek . O kahramana örnek.mdl verilecek ve 100 zırh verilecek .
Bu eklentiyi yapabilir misiniz?
İyi forumlar.
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 12:07 am
gönderen noway12
Kahraman seçildiği anda bizim el ile değişebileceğimiz bir ses çıksa ve saydan " .... kişi Kahraman Seçildi!!!" tarzı bir şeyler yazsa daha iyi olur.
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 12:48 am
gönderen bestcore
İnsanlar dediğiniz takım ct takımı mı ?
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 12:48 am
gönderen noway12
bestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 12:48 am
İnsanlar dediğiniz takım ct takımı mı ?
evet
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 1:10 am
gönderen bestcore
Birşeyler yaptım, dene bakalım. Olmazsa, yarın akşam dönüş yapabilirim.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle.
new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle.
new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post()
{
static iNum = 0;
iNum++;
if(iNum >= 2)
{
iNum = 0;
set_task(25.0, "ChooseRandomHero");
}
}
public ChooseRandomHero()
{
new iRandomPlayer = random(get_member_game(m_iNumCT));
if(is_user_alive(iRandomPlayer))
{
g_blHero[iRandomPlayer] = true;
rg_set_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin);
set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0);
rg_send_audio(0, g_szChooseHeroSound);
client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer);
}
}
public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[])
{
if(!(g_blHero[id]))
{
return;
}
SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin));
precache_sound(g_szChooseHeroSound);
}
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 1:50 am
gönderen noway12
bestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 1:10 am
Birşeyler yaptım, dene bakalım. Olmazsa, yarın akşam dönüş yapabilirim.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle.
new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle.
new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post()
{
static iNum = 0;
iNum++;
if(iNum >= 2)
{
iNum = 0;
set_task(25.0, "ChooseRandomHero");
}
}
public ChooseRandomHero()
{
new iRandomPlayer = random(get_member_game(m_iNumCT));
if(is_user_alive(iRandomPlayer))
{
g_blHero[iRandomPlayer] = true;
rg_set_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin);
set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0);
rg_send_audio(0, g_szChooseHeroSound);
client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer);
}
}
public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[])
{
if(!(g_blHero[id]))
{
return;
}
SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin));
precache_sound(g_szChooseHeroSound);
}
malesef çalışmıyor eklenti. Zombie Escape sunucu için istediğimi gördünüz değil mi ? Pek anlamam ama eklentinin içeriğinde Reapi kütüphanesini kulladığınız yazıyor.
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 1:01 pm
gönderen bestcore
noway12 yazdı: Sal Haz 29, 2021 1:50 am
malesef çalışmıyor eklenti. Zombie Escape sunucu için istediğimi gördünüz değil mi ? Pek anlamam ama eklentinin içeriğinde Reapi kütüphanesini kulladığınız yazıyor.
"Reapi kütüphanesini kullandığınız yazıyor" cümlesini anlamadım. Bak bakalım istediğin gibi oldumu,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle.
new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle.
new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if(!(is_user_connected(i)) || g_blHero[i] == false)
{
continue;
}
g_blHero[i] = false;
rg_reset_user_model(i);
}
static iNum = 0;
iNum++;
if(iNum >= 2)
{
iNum = 0;
set_task(25.0, "ChooseRandomHero");
}
}
public ChooseRandomHero()
{
new iPlayers[32], iNum, iRandomPlayer;
get_players(iPlayers, iNum, "ace", "CT");
if(iNum > 1)
{
iRandomPlayer = iPlayers[random(iNum-1)];
g_blHero[iRandomPlayer] = true;
rg_set_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin);
set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0);
rg_send_audio(0, g_szChooseHeroSound);
client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer);
}
}
public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[])
{
if(!(g_blHero[id]))
{
return;
}
SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin));
precache_sound(g_szChooseHeroSound);
}
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 1:52 pm
gönderen burakxd383
bestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 1:01 pm
noway12 yazdı: Sal Haz 29, 2021 1:50 am
malesef çalışmıyor eklenti. Zombie Escape sunucu için istediğimi gördünüz değil mi ? Pek anlamam ama eklentinin içeriğinde Reapi kütüphanesini kulladığınız yazıyor.
"Reapi kütüphanesini kullandığınız yazıyor" cümlesini anlamadım. Bak bakalım istediğin gibi oldumu,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle.
new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle.
new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if(!(is_user_connected(i)) || g_blHero[i] == false)
{
continue;
}
g_blHero[i] = false;
rg_reset_user_model(i);
}
static iNum = 0;
iNum++;
if(iNum >= 2)
{
iNum = 0;
set_task(25.0, "ChooseRandomHero");
}
}
public ChooseRandomHero()
{
new iPlayers[32], iNum, iRandomPlayer;
get_players(iPlayers, iNum, "ace", "CT");
if(iNum > 1)
{
iRandomPlayer = iPlayers[random(iNum-1)];
g_blHero[iRandomPlayer] = true;
rg_set_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin);
set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0);
rg_send_audio(0, g_szChooseHeroSound);
client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer);
}
}
public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[])
{
if(!(g_blHero[id]))
{
return;
}
SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin));
precache_sound(g_szChooseHeroSound);
}
şey demek istemiş ct olan kişiyi !zp_get_user_zombie(id) kullanarak algılatmamışsın demek istemiş heralde
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 2:27 pm
gönderen bestcore
Zp ile ilgili bir fikrim olmadığı için tam emin değilim ama şöyle birşey var, zombi olan oyuncu zaten terorist takımında oluyor. Ct takımındaki bir oyuncu zombi sayılmıyor. Sıkıntı olursa, dönüş yapabilirsin.
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 2:46 pm
gönderen noway12
bestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 2:27 pm
Zp ile ilgili bir fikrim olmadığı için tam emin değilim ama şöyle birşey var, zombi olan oyuncu zaten terorist takımında oluyor. Ct takımındaki bir oyuncu zombi sayılmıyor. Sıkıntı olursa, dönüş yapabilirsin.
Yukarıda ki arkadaşın söylediğini demek istedim. Eve geçince deneyeceğim ama ilk attığınız halini sunucuda deneyince eklenti hiç aktif olmadı. Ben de moda uyumlu değil heralde diye böyle bi yorum yaptim.
Aksam eve geçince son halini deneyeceğim.