1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği

Gönderilme zamanı: Cmt Haz 05, 2021 11:56 pm
gönderen tekbirlik
Merhabalar,

pro pub serverime ve dm serverim için /bicakmenu(1-2 bicak) tarzında bir eklenti yapmayı planlıyorum ancak modellerin çok ama çok az bekletmesini istiyorum bunun için kaç kb bir model aramam lazım?

diğer eklenti isteğim ise /fps yazdığımda modellerin kapatılmasını ve fps arttırılmaya yönelik şeyler yapılmasını istiyorum hud kapama değil..

Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 06, 2021 12:00 am
gönderen Darkness Berry
csduraginda zaten otomatik fastdownload atıyor girerken kısa sürüyor zaten eğer yeni bir model yüklediyseniz oyunu kapatmadan girmeye çalışırsanız uzun sürer oyundan çık gir yapınca hızlı yükler bu mantıkta calışıyor

Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 06, 2021 11:27 am
gönderen bestcore
Eklentisini mi arıyorsunuz ? Eklenti istiyorsanız buyurun,
Komutları, "say /bicakmenu", "say /fps"

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const iUpperTag[]  = "\rforum.csd\d -";
new const iChatTag[] = "^4forum.csd :";

new const g_szKnifes[][][] =
{
	{"", ""},      // Ilk satırı elleme.
	{"Bicak Ismi", "models/v_bicakmodel.mdl"},
	{"Bicak Ismi2", "models/v_bicakmodel2.mdl"}   // Alt alta böyle istediğin kadar ekle, en alttaki bıçağın sonuna "," koyma.
};

new g_iActiveKnife[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Knife Menu", "0.1", "` BesTCore;");

	register_clcmd("say /bicakmenu", "clcmd_knifemenu");
	register_clcmd("say /fps", "clcmd_fps");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public clcmd_knifemenu(const id)
{
	new bestm = menu_create(fmt("%s Bicak Menu", iUpperTag), "clcmd_knifemenu_handler");

	for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
	{
		menu_additem(bestm, fmt("%s%s", g_szKnifes[i][0], g_iActiveKnife[id] == i ? " \d[\rAKTIF\d]":""), fmt("%i", i));
	}
	menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis");
	menu_display(id, bestm);
}
public clcmd_knifemenu_handler(const id, const menu, const item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], key;
	menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
	key = str_to_num(data);

	g_iActiveKnife[id] = key;

	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
	if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
	{
		return;
	}

	new id = get_member(iWeapon, m_pPlayer);

	if(g_iActiveKnife[id] > 0)
	{
		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifes[g_iActiveKnife[id]][1]);
	}
}
public clcmd_fps(const id)
{
	g_iActiveKnife[id] = 0;
	client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak modellerini kapattiniz.", iChatTag);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
	{
		precache_model(fmt("%s", g_szKnifes[i][1][0]));
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	g_iActiveKnife[id] = 0;
}

Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 06, 2021 1:45 pm
gönderen tekbirlik
Darkness Berry yazdı: Pzr Haz 06, 2021 12:00 am csduraginda zaten otomatik fastdownload atıyor girerken kısa sürüyor zaten eğer yeni bir model yüklediyseniz oyunu kapatmadan girmeye çalışırsanız uzun sürer oyundan çık gir yapınca hızlı yükler bu mantıkta calışıyor
Merhaba bunu zaten biliyorum, ne kadar fastdownload'da olsa belli bir kb'ın üstüne çıkınca bekletiyor. Yani çok fazla bekletmemesi için olması gereken kb aralığını soruyorum.
bestcore yazdı: Pzr Haz 06, 2021 11:27 am Eklentisini mi arıyorsunuz ? Eklenti istiyorsanız buyurun,
Komutları, "say /bicakmenu", "say /fps"

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const iUpperTag[] = "\rforum.csd\d -";
new const iChatTag[] = "^4forum.csd :";

new const g_szKnifes[][][] =
{
 {"", ""}, // Ilk satırı elleme.
 {"Bicak Ismi", "models/v_bicakmodel.mdl"},
 {"Bicak Ismi2", "models/v_bicakmodel2.mdl"} // Alt alta böyle istediğin kadar ekle, en alttaki bıçağın sonuna "," koyma.
};

new g_iActiveKnife[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init()
{
 register_plugin("Knife Menu", "0.1", "` BesTCore;");

 register_clcmd("say /bicakmenu", "clcmd_knifemenu");
 register_clcmd("say /fps", "clcmd_fps");

 RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public clcmd_knifemenu(const id)
{
 new bestm = menu_create(fmt("%s Bicak Menu", iUpperTag), "clcmd_knifemenu_handler");

 for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
 {
 menu_additem(bestm, fmt("%s%s", g_szKnifes[i][0], g_iActiveKnife[id] == i ? " \d[\rAKTIF\d]":""), fmt("%i", i));
 }
 menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis");
 menu_display(id, bestm);
}
public clcmd_knifemenu_handler(const id, const menu, const item)
{
 if(item == MENU_EXIT)
 {
 menu_destroy(menu);
 return PLUGIN_HANDLED;
 }
 new data[6], key;
 menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
 key = str_to_num(data);

 g_iActiveKnife[id] = key;

 menu_destroy(menu);
 return PLUGIN_HANDLED;
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
 if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
 {
 return;
 }

 new id = get_member(iWeapon, m_pPlayer);

 if(g_iActiveKnife[id] > 0)
 {
 SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifes[g_iActiveKnife[id]][1]);
 }
}
public clcmd_fps(const id)
{
 g_iActiveKnife[id] = 0;
 client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak modellerini kapattiniz.", iChatTag);
}
public plugin_precache()
{
 for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
 {
 precache_model(fmt("%s", g_szKnifes[i][1][0]));
 }
}
public client_disconnected(id)
{
 g_iActiveKnife[id] = 0;
}
Merhaba, çok sağolun. Model dosyalarının çok fazla bekletmemesi için boyutu kaç ila kaç kb veya mb aralığında olmalı maximum 1 sn falan bekletmeli.

Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 06, 2021 1:53 pm
gönderen bestcore
Bugün bir model denedim, 1mb'dı ve fastdl'de 10 saniyede indi. Buna göre model koyabilirsiniz. Pro sunuculara koymanızı tavsiye etmem.

Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 06, 2021 2:12 pm
gönderen tekbirlik
bestcore yazdı: Pzr Haz 06, 2021 1:53 pm Bugün bir model denedim, 1mb'dı ve fastdl'de 10 saniyede indi. Buna göre model koyabilirsiniz. Pro sunuculara koymanızı tavsiye etmem.

100'er kblik 2 model koymayı düşünüyoruz başlarda biraz online azaltabilir ancak biliyorum ki ilerleyen süreçte cidden bir katkısı olur, kendim 1 yıl önce bir tane pro sunucusuna sırf bu bıçak menüsü için giriş yapıyordum. Ve son bir şey daha isteyeceğim , müsait olduğunuzda yapabilirseniz sevinirinim. /bicak yazdığımızda da bıçak menüsüne giriş yapsın, ve sadece B yetki koduna sahip kişiler bu menüye girebilsin. Userler girmeye çalıştığında da şöyle bir hata mesajı versin; Selected: Bu bicak menüsü sadece klan oyuncularına özeldir. Katilmak icin TS3 : SFV.

Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 06, 2021 2:24 pm
gönderen bestcore
Satır 6'dan yetki harfini düzenleyebilirsiniz, buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define ADMIN_KNIFE    ADMIN_RESERVATION

new const iUpperTag[]  = "\rforum.csd\d -";
new const iChatTag[] = "^4forum.csd :";

new const g_szKnifes[][][] =
{
	{"", ""},      // Ilk satırı elleme.
	{"Bicak Ismi", "models/v_bicakmodel.mdl"},
	{"Bicak Ismi2", "models/v_bicakmodel2.mdl"}   // Alt alta böyle istediğin kadar ekle, en alttaki bıçağın sonuna "," koyma.
};

new g_iActiveKnife[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Knife Menu", "0.1", "` BesTCore;");

	register_clcmd("say /bicakmenu", "clcmd_knifemenu");
	register_clcmd("say /bicak", "clcmd_knifemenu");
	register_clcmd("say /fps", "clcmd_fps");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public clcmd_knifemenu(const id)
{
	if(~get_user_flags(id) & ADMIN_KNIFE)
	{
		client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak menusu sadece klan oyuncularimiza ozeldir, klana katilmak icin TS3: SFV.", iChatTag);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new bestm = menu_create(fmt("%s Bicak Menu", iUpperTag), "clcmd_knifemenu_handler");

	for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
	{
		menu_additem(bestm, fmt("%s%s", g_szKnifes[i][0], g_iActiveKnife[id] == i ? " \d[\rAKTIF\d]":""), fmt("%i", i));
	}
	menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis");
	menu_display(id, bestm);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public clcmd_knifemenu_handler(const id, const menu, const item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], key;
	menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
	key = str_to_num(data);

	g_iActiveKnife[id] = key;

	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
	if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
	{
		return;
	}

	new id = get_member(iWeapon, m_pPlayer);

	if(g_iActiveKnife[id] > 0)
	{
		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifes[g_iActiveKnife[id]][1]);
	}
}
public clcmd_fps(const id)
{
	g_iActiveKnife[id] = 0;
	client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak modellerini kapattiniz.", iChatTag);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
	{
		precache_model(fmt("%s", g_szKnifes[i][1][0]));
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	g_iActiveKnife[id] = 0;
}

Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 06, 2021 2:26 pm
gönderen Darkness Berry
bicaks.sma

Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 06, 2021 2:51 pm
gönderen tekbirlik
bestcore yazdı: Pzr Haz 06, 2021 2:24 pm Satır 6'dan yetki harfini düzenleyebilirsiniz, buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define ADMIN_KNIFE    ADMIN_RESERVATION

new const iUpperTag[]  = "\rforum.csd\d -";
new const iChatTag[] = "^4forum.csd :";

new const g_szKnifes[][][] =
{
	{"", ""},      // Ilk satırı elleme.
	{"Bicak Ismi", "models/v_bicakmodel.mdl"},
	{"Bicak Ismi2", "models/v_bicakmodel2.mdl"}   // Alt alta böyle istediğin kadar ekle, en alttaki bıçağın sonuna "," koyma.
};

new g_iActiveKnife[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Knife Menu", "0.1", "` BesTCore;");

	register_clcmd("say /bicakmenu", "clcmd_knifemenu");
	register_clcmd("say /bicak", "clcmd_knifemenu");
	register_clcmd("say /fps", "clcmd_fps");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public clcmd_knifemenu(const id)
{
	if(~get_user_flags(id) & ADMIN_KNIFE)
	{
		client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak menusu sadece klan oyuncularimiza ozeldir, klana katilmak icin TS3: SFV.", iChatTag);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new bestm = menu_create(fmt("%s Bicak Menu", iUpperTag), "clcmd_knifemenu_handler");

	for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
	{
		menu_additem(bestm, fmt("%s%s", g_szKnifes[i][0], g_iActiveKnife[id] == i ? " \d[\rAKTIF\d]":""), fmt("%i", i));
	}
	menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis");
	menu_display(id, bestm);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public clcmd_knifemenu_handler(const id, const menu, const item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], key;
	menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
	key = str_to_num(data);

	g_iActiveKnife[id] = key;

	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
	if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
	{
		return;
	}

	new id = get_member(iWeapon, m_pPlayer);

	if(g_iActiveKnife[id] > 0)
	{
		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifes[g_iActiveKnife[id]][1]);
	}
}
public clcmd_fps(const id)
{
	g_iActiveKnife[id] = 0;
	client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak modellerini kapattiniz.", iChatTag);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
	{
		precache_model(fmt("%s", g_szKnifes[i][1][0]));
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	g_iActiveKnife[id] = 0;
}
Darkness Berry yazdı: Pzr Haz 06, 2021 2:26 pm
bicaks.sma
Çok sağolun, teşekkür ederim.

Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği

Gönderilme zamanı: Pzt Haz 07, 2021 4:09 pm
gönderen tekbirlik
bestcore yazdı: Pzr Haz 06, 2021 2:24 pm Satır 6'dan yetki harfini düzenleyebilirsiniz, buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define ADMIN_KNIFE    ADMIN_RESERVATION

new const iUpperTag[]  = "\rforum.csd\d -";
new const iChatTag[] = "^4forum.csd :";

new const g_szKnifes[][][] =
{
	{"", ""},      // Ilk satırı elleme.
	{"Bicak Ismi", "models/v_bicakmodel.mdl"},
	{"Bicak Ismi2", "models/v_bicakmodel2.mdl"}   // Alt alta böyle istediğin kadar ekle, en alttaki bıçağın sonuna "," koyma.
};

new g_iActiveKnife[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Knife Menu", "0.1", "` BesTCore;");

	register_clcmd("say /bicakmenu", "clcmd_knifemenu");
	register_clcmd("say /bicak", "clcmd_knifemenu");
	register_clcmd("say /fps", "clcmd_fps");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public clcmd_knifemenu(const id)
{
	if(~get_user_flags(id) & ADMIN_KNIFE)
	{
		client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak menusu sadece klan oyuncularimiza ozeldir, klana katilmak icin TS3: SFV.", iChatTag);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new bestm = menu_create(fmt("%s Bicak Menu", iUpperTag), "clcmd_knifemenu_handler");

	for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
	{
		menu_additem(bestm, fmt("%s%s", g_szKnifes[i][0], g_iActiveKnife[id] == i ? " \d[\rAKTIF\d]":""), fmt("%i", i));
	}
	menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis");
	menu_display(id, bestm);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public clcmd_knifemenu_handler(const id, const menu, const item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], key;
	menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
	key = str_to_num(data);

	g_iActiveKnife[id] = key;

	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
	if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
	{
		return;
	}

	new id = get_member(iWeapon, m_pPlayer);

	if(g_iActiveKnife[id] > 0)
	{
		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifes[g_iActiveKnife[id]][1]);
	}
}
public clcmd_fps(const id)
{
	g_iActiveKnife[id] = 0;
	client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak modellerini kapattiniz.", iChatTag);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
	{
		precache_model(fmt("%s", g_szKnifes[i][1][0]));
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	g_iActiveKnife[id] = 0;
}
Knife direk menüden seçtiğimizde elimize gelmiyor, silahı alıp tekrardan bıçağa geçmemiz gerekiyor anlık değiştirebilmemiz mümkün mü ?