1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
CT T'Lere Bıçak Attığı Zaman Altan Yazı Ve Ses Çıkması Hk.
Gönderilme zamanı: Sal Mar 16, 2021 2:21 pm
gönderen EmirGuler
Herkese Merhaba Şöyle Bir İsteğim Olucak CT'ler T'lere Bıçak Attığı Zaman Oyunda Altan Yazı Olarak Örnek : (D-dostum Naptın Name Adlı Oyuncu Name Adlı Furiene Bıçak Attı Kendine Gel) Gibisinden Saydan Yazı Çıkılcak Bir Şekilde Ve Ses Ekliyebileceğim Bir Sma Arıyorum Çok Araştırdım Ama Bulamadım Yardımcı Olucak Olanlara Şimdiden Teşşekürler
CT T'Lere Bıçak Attığı Zaman Altan Yazı Ve Ses Çıkması Hk.
Gönderilme zamanı: Sal Mar 16, 2021 2:58 pm
gönderen heaveNN
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const SES[] = "sdassawd.wav";
public plugin_init() {
register_plugin(".","1.0","heaveNN");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"TakeDamage",.post=true);
}
public plugin_precache() {
precache_sound(SES);
}
public TakeDamage(const victim, pevInflictor, attacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
if(is_user_connected(victim) && is_user_connected(attacker) && victim != attacker) {
if(get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && get_member(attacker,m_iTeam) == TEAM_CT) {
if(WeaponIdType:get_member(get_member(attacker,m_pActiveItem),m_iId) == WEAPON_KNIFE) {
client_print_color(0,0,"^4%n, ^3%n ^1Isimli Furiene Bicak Atti",attacker,victim);
rg_send_audio(attacker,SES);
}
}
}
}
Dener misin?
CT T'Lere Bıçak Attığı Zaman Altan Yazı Ve Ses Çıkması Hk.
Gönderilme zamanı: Sal Mar 16, 2021 3:43 pm
gönderen EmirGuler
heaveNN yazdı: Sal Mar 16, 2021 2:58 pm
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const SES[] = "sdassawd.wav";
public plugin_init() {
register_plugin(".","1.0","heaveNN");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"TakeDamage",.post=true);
}
public plugin_precache() {
precache_sound(SES);
}
public TakeDamage(const victim, pevInflictor, attacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
if(is_user_connected(victim) && is_user_connected(attacker) && victim != attacker) {
if(get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && get_member(attacker,m_iTeam) == TEAM_CT) {
if(WeaponIdType:get_member(get_member(attacker,m_pActiveItem),m_iId) == WEAPON_KNIFE) {
client_print_color(0,0,"^4%n, ^3%n ^1Isimli Furiene Bicak Atti",attacker,victim);
rg_send_audio(attacker,SES);
}
}
}
}
Dener misin?
sesi nereye atıcam acaba misc mi ?
CT T'Lere Bıçak Attığı Zaman Altan Yazı Ve Ses Çıkması Hk.
Gönderilme zamanı: Sal Mar 16, 2021 3:49 pm
gönderen heaveNN
EmirGuler yazdı: Sal Mar 16, 2021 3:43 pm
heaveNN yazdı: Sal Mar 16, 2021 2:58 pm
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const SES[] = "sdassawd.wav";
public plugin_init() {
register_plugin(".","1.0","heaveNN");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"TakeDamage",.post=true);
}
public plugin_precache() {
precache_sound(SES);
}
public TakeDamage(const victim, pevInflictor, attacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
if(is_user_connected(victim) && is_user_connected(attacker) && victim != attacker) {
if(get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && get_member(attacker,m_iTeam) == TEAM_CT) {
if(WeaponIdType:get_member(get_member(attacker,m_pActiveItem),m_iId) == WEAPON_KNIFE) {
client_print_color(0,0,"^4%n, ^3%n ^1Isimli Furiene Bicak Atti",attacker,victim);
rg_send_audio(attacker,SES);
}
}
}
}
Dener misin?
sesi nereye atıcam acaba misc mi ?
Sesin ismini kendinize göre ayarlayıp sound klasörüne atmalısınız. Eğer misc klasörüne atmak istiyorsanız
Kod: Tümünü seç
new const SES[] = "misc/sdassawd.wav";
Olarak değiştirin.
CT T'Lere Bıçak Attığı Zaman Altan Yazı Ve Ses Çıkması Hk.
Gönderilme zamanı: Sal Mar 16, 2021 3:53 pm
gönderen EmirGuler
heaveNN yazdı: Sal Mar 16, 2021 3:49 pm
EmirGuler yazdı: Sal Mar 16, 2021 3:43 pm
heaveNN yazdı: Sal Mar 16, 2021 2:58 pm
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const SES[] = "sdassawd.wav";
public plugin_init() {
register_plugin(".","1.0","heaveNN");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"TakeDamage",.post=true);
}
public plugin_precache() {
precache_sound(SES);
}
public TakeDamage(const victim, pevInflictor, attacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
if(is_user_connected(victim) && is_user_connected(attacker) && victim != attacker) {
if(get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && get_member(attacker,m_iTeam) == TEAM_CT) {
if(WeaponIdType:get_member(get_member(attacker,m_pActiveItem),m_iId) == WEAPON_KNIFE) {
client_print_color(0,0,"^4%n, ^3%n ^1Isimli Furiene Bicak Atti",attacker,victim);
rg_send_audio(attacker,SES);
}
}
}
}
Dener misin?
sesi nereye atıcam acaba misc mi ?
Sesin ismini kendinize göre ayarlayıp sound klasörüne atmalısınız. Eğer misc klasörüne atmak istiyorsanız
Kod: Tümünü seç
new const SES[] = "misc/sdassawd.wav";
Olarak değiştirin.
halletimde bu ses serverda genel çalamazmı bide sadece bıçak atınca ses çıkıyor öldürdüğü zaman çalması lazım bide tabanca la falan öldürüncede altan say yazısı çıkıyor
CT T'Lere Bıçak Attığı Zaman Altan Yazı Ve Ses Çıkması Hk.
Gönderilme zamanı: Sal Mar 16, 2021 4:26 pm
gönderen heaveNN
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const SES[] = "misc/sdassawd.wav";
public plugin_init() {
register_plugin(".","1.0","heaveNN");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"PlayerKilled",.post=true);
}
public plugin_precache() {
precache_sound(SES);
}
public PlayerKilled(const victim, attacker, iGib) {
if(is_user_connected(victim) && is_user_connected(attacker) && victim != attacker) {
if(get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && get_member(attacker,m_iTeam) == TEAM_CT) {
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) {
client_print_color(0,0,"^4%n, ^3%n ^1Isimli Furiene Bicak Atti",attacker,victim);
rg_send_audio(0,SES);
}
}
}
}
Bu şekilde olur sanırım.