1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Muzzle Flash Değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzt May 25, 2020 7:00 pm
gönderen By Hazard
Arkadaşlar muzzle flash değiştirme eklentisi olan varsa atabilir mi veya modelden değişiyorsa nasıl değiştirebilirim ?

Muzzle Flash Değiştirme

Gönderilme zamanı: Cum May 29, 2020 6:46 pm
gönderen By Hazard
Yardım edebilecek var mı ?

Muzzle Flash Değiştirme

Gönderilme zamanı: Cum May 29, 2020 10:48 pm
gönderen burakxd383
By Hazard yazdı: Pzt May 25, 2020 7:00 pm Arkadaşlar muzzle flash değiştirme eklentisi olan varsa atabilir mi veya modelden değişiyorsa nasıl değiştirebilirim ?
benim bildiğim modelden değil ayrı bir eklentiyle değiştiriliyor olmalı

Muzzle Flash Değiştirme

Gönderilme zamanı: Cum May 29, 2020 11:20 pm
gönderen seypa

Muzzle Flash Değiştirme

Gönderilme zamanı: Cmt May 30, 2020 12:47 pm
gönderen By Hazard
Her silahta gözükmüyor bu konuyu ben açtım zaten 😂

Muzzle Flash Değiştirme

Gönderilme zamanı: Cmt May 30, 2020 1:18 pm
gönderen seypa

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_NAME                    "New MuzzleFlash"
#define PLUGIN_VERSION                "Alpha"
#define PLUGIN_AUTHOR                "WPMG Team"

#define get_bit(%1,%2)        (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2)        %1 |= (1 << (%2 & 31))
#define reset_bit(%1,%2)    %1 &= ~(1 << (%2 & 31))

new const SILAHLAR[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

new g_bitsMuzzleFlash;

new g_iEntity;

public plugin_precache()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
	
	precache_model("sprites/muzzleflash27.spr");
	
	g_iEntity = create_entity("info_target");
	
	entity_set_model(g_iEntity, "sprites/muzzleflash27.spr");
	
	entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_scale, 0.2);
	
	//entity_set_vector(g_iEntity, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 90.0});
	
	entity_set_int(g_iEntity, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
	entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_renderamt, 0.0);
}

public plugin_init()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(SILAHLAR);i++)
	if (SILAHLAR[i][0])RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, SILAHLAR[i], "CM249__PrimaryAttack_Post", 1);
	
	
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "CPlayer__AddToFullPack_post", 1);
	
	register_forward(FM_CheckVisibility, "CEntity__CheckVisibility");
}

public CEntity__CheckVisibility(iEntity, pSet)
{
	if (iEntity != g_iEntity)
		return FMRES_IGNORED;
	
	forward_return(FMV_CELL, 1);
	
	return FMRES_SUPERCEDE;
}

public CM249__PrimaryAttack_Post(iEntity)
{
	new iPlayerID = get_pdata_cbase(iEntity, 41, 4);
	
	set_bit(g_bitsMuzzleFlash, iPlayerID);
}

public CPlayer__AddToFullPack_post(esState, iE, iEnt, iHost, iHostFlags, iPlayer, pSet)
{
	if (iEnt != g_iEntity)
		return;
	
	if (get_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost))
	{
		set_es(esState, ES_Frame, float(random_num(0, 2)));
		
		set_es(esState, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
		set_es(esState, ES_RenderAmt, 255.0);
		
		reset_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost);
	}
	
	set_es(esState, ES_Skin, iHost);
	set_es(esState, ES_Body, 1);
	set_es(esState, ES_AimEnt, iHost);
	set_es(esState, ES_MoveType, MOVETYPE_FOLLOW);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1254\\ deff0\\ deflang1055{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Kod: Tümünü seç

public plugin_precache()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
	
	precache_model("sprites/muzzleflash27.spr"); //Buraları kendi sprite dosyana göre düzenliyorsun
	
	g_iEntity = create_entity("info_target");
	
	entity_set_model(g_iEntity, "sprites/muzzleflash27.spr"); //Buraları kendi sprite dosyana göre düzenliyorsun
	
	entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_scale, 0.2);
	
	//entity_set_vector(g_iEntity, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 90.0});
	
	entity_set_int(g_iEntity, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
	entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_renderamt, 0.0);
}
Bir teşekkür yeterli.

Muzzle Flash Değiştirme

Gönderilme zamanı: Cmt May 30, 2020 4:16 pm
gönderen By Hazard
seypa yazdı: Cmt May 30, 2020 1:18 pm Bir teşekkür yeterli.
Teşekkürler, ama normal yani cs 1.6 default modellerde gözüküyor ama kendi yüklediğim modellerde gözükmüyor örnek bir model atıyorum.

v_ak47_silveryns.mdl

Muzzle Flash Değiştirme

Gönderilme zamanı: Cmt May 30, 2020 4:29 pm
gönderen ahmetsencanx2
By Hazard yazdı: Cmt May 30, 2020 4:16 pm
seypa yazdı: Cmt May 30, 2020 1:18 pm Bir teşekkür yeterli.
Teşekkürler, ama normal yani cs 1.6 default modellerde gözüküyor ama kendi yüklediğim modellerde gözükmüyor örnek bir model atıyorum.


v_ak47_silveryns.mdl
Bizde silah ateşi eklentisi farklı olduğu için silah ateşlerini iptal etmiştim modellerde. Modelin attachment origin'larını aşağıya çekili durumda ya bunları düzelticeksin orjinal yerlerine koyacaksın yada https://gamebanana.com/skins/157208 bu linkteki yerden alıcaksın modelleri. Fakat bu modellerde chrome efekti felan yoktur.

Muzzle Flash Değiştirme

Gönderilme zamanı: Cmt May 30, 2020 4:32 pm
gönderen By Hazard
ahmetsencanx2 yazdı: Cmt May 30, 2020 4:29 pm Bizde silah ateşi eklentisi farklı olduğu için silah ateşlerini iptal etmiştim modellerde. Modelin attachment origin'larını aşağıya çekili durumda ya bunları düzelticeksin orjinal yerlerine koyacaksın yada https://gamebanana.com/skins/157208 bu linkteki yerden alıcaksın modelleri. Fakat bu modellerde chrome efekti felan yoktur.
Anladım, peki silah ateşlerini iptal etsek ve bu plugini aktif etsek olmaz mı ? Öyle olacaksa bunu nasıl yapabiliriz yani yardım etme şansın var mı ?

Muzzle Flash Değiştirme

Gönderilme zamanı: Cmt May 30, 2020 4:36 pm
gönderen seypa
Modelleri ghw chronic eklentisiylemi uyguluyorsun.