Muzzle Flash Değiştirme
Gönderilme zamanı: Pzt May 25, 2020 7:00 pm
Arkadaşlar muzzle flash değiştirme eklentisi olan varsa atabilir mi veya modelden değişiyorsa nasıl değiştirebilirim ?
benim bildiğim modelden değil ayrı bir eklentiyle değiştiriliyor olmalıBy Hazard yazdı: Pzt May 25, 2020 7:00 pm Arkadaşlar muzzle flash değiştirme eklentisi olan varsa atabilir mi veya modelden değişiyorsa nasıl değiştirebilirim ?
Her silahta gözükmüyor bu konuyu ben açtım zaten
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN_NAME "New MuzzleFlash"
#define PLUGIN_VERSION "Alpha"
#define PLUGIN_AUTHOR "WPMG Team"
#define get_bit(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31))
#define reset_bit(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31))
new const SILAHLAR[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
new g_bitsMuzzleFlash;
new g_iEntity;
public plugin_precache()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
precache_model("sprites/muzzleflash27.spr");
g_iEntity = create_entity("info_target");
entity_set_model(g_iEntity, "sprites/muzzleflash27.spr");
entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_scale, 0.2);
//entity_set_vector(g_iEntity, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 90.0});
entity_set_int(g_iEntity, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_renderamt, 0.0);
}
public plugin_init()
{
for(new i = 0; i < sizeof(SILAHLAR);i++)
if (SILAHLAR[i][0])RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, SILAHLAR[i], "CM249__PrimaryAttack_Post", 1);
register_forward(FM_AddToFullPack, "CPlayer__AddToFullPack_post", 1);
register_forward(FM_CheckVisibility, "CEntity__CheckVisibility");
}
public CEntity__CheckVisibility(iEntity, pSet)
{
if (iEntity != g_iEntity)
return FMRES_IGNORED;
forward_return(FMV_CELL, 1);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
public CM249__PrimaryAttack_Post(iEntity)
{
new iPlayerID = get_pdata_cbase(iEntity, 41, 4);
set_bit(g_bitsMuzzleFlash, iPlayerID);
}
public CPlayer__AddToFullPack_post(esState, iE, iEnt, iHost, iHostFlags, iPlayer, pSet)
{
if (iEnt != g_iEntity)
return;
if (get_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost))
{
set_es(esState, ES_Frame, float(random_num(0, 2)));
set_es(esState, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(esState, ES_RenderAmt, 255.0);
reset_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost);
}
set_es(esState, ES_Skin, iHost);
set_es(esState, ES_Body, 1);
set_es(esState, ES_AimEnt, iHost);
set_es(esState, ES_MoveType, MOVETYPE_FOLLOW);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1254\\ deff0\\ deflang1055{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Kod: Tümünü seç
public plugin_precache()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
precache_model("sprites/muzzleflash27.spr"); //Buraları kendi sprite dosyana göre düzenliyorsun
g_iEntity = create_entity("info_target");
entity_set_model(g_iEntity, "sprites/muzzleflash27.spr"); //Buraları kendi sprite dosyana göre düzenliyorsun
entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_scale, 0.2);
//entity_set_vector(g_iEntity, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 90.0});
entity_set_int(g_iEntity, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_renderamt, 0.0);
}
Teşekkürler, ama normal yani cs 1.6 default modellerde gözüküyor ama kendi yüklediğim modellerde gözükmüyor örnek bir model atıyorum.
Bizde silah ateşi eklentisi farklı olduğu için silah ateşlerini iptal etmiştim modellerde. Modelin attachment origin'larını aşağıya çekili durumda ya bunları düzelticeksin orjinal yerlerine koyacaksın yada https://gamebanana.com/skins/157208 bu linkteki yerden alıcaksın modelleri. Fakat bu modellerde chrome efekti felan yoktur.
Anladım, peki silah ateşlerini iptal etsek ve bu plugini aktif etsek olmaz mı ? Öyle olacaksa bunu nasıl yapabiliriz yani yardım etme şansın var mı ?ahmetsencanx2 yazdı: Cmt May 30, 2020 4:29 pm Bizde silah ateşi eklentisi farklı olduğu için silah ateşlerini iptal etmiştim modellerde. Modelin attachment origin'larını aşağıya çekili durumda ya bunları düzelticeksin orjinal yerlerine koyacaksın yada https://gamebanana.com/skins/157208 bu linkteki yerden alıcaksın modelleri. Fakat bu modellerde chrome efekti felan yoktur.