1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Gönderilme zamanı: Pzt Ara 16, 2019 4:55 pm
gönderen batmankara
Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Gönderilme zamanı: Pzt Ara 16, 2019 5:57 pm
gönderen F.T.H
batmankara yazdı: Pzt Ara 16, 2019 4:55 pm
Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
Şunu dene bakalım
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
new Trie:FragSID
enum _:kaydet {
SID[32],
Kills,
Deaths
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Frag Kayit","1.0","F.T.H")
FragSID = TrieCreate()
}
public plugin_end()
{
TrieDestroy(FragSID)
}
public client_disconnected(id)
{
new veriler[kaydet]
veriler[Kills] = get_user_frags(id)
veriler[Deaths] = get_user_deaths(id)
get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
TrieSetArray(FragSID, veriler[SID], veriler,sizeof veriler)
}
public client_putinserver(id)
{
new veriler[kaydet]
get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
if(TrieGetArray(FragSID, veriler[SID], veriler, sizeof veriler))
{
set_user_frags(id,veriler[Kills])
cs_set_user_deaths(id,veriler[Deaths])
TrieDeleteKey(FragSID,veriler[SID])
}
}
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Gönderilme zamanı: Sal Ara 17, 2019 2:49 am
gönderen batmankara
F.T.H yazdı: Pzt Ara 16, 2019 5:57 pm
batmankara yazdı: Pzt Ara 16, 2019 4:55 pm
Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
Şunu dene bakalım
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
new Trie:FragSID
enum _:kaydet {
SID[32],
Kills,
Deaths
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Frag Kayit","1.0","F.T.H")
FragSID = TrieCreate()
}
public plugin_end()
{
TrieDestroy(FragSID)
}
public client_disconnected(id)
{
new veriler[kaydet]
veriler[Kills] = get_user_frags(id)
veriler[Deaths] = get_user_deaths(id)
get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
TrieSetArray(FragSID, veriler[SID], veriler,sizeof veriler)
}
public client_putinserver(id)
{
new veriler[kaydet]
get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
if(TrieGetArray(FragSID, veriler[SID], veriler, sizeof veriler))
{
set_user_frags(id,veriler[Kills])
cs_set_user_deaths(id,veriler[Deaths])
TrieDeleteKey(FragSID,veriler[SID])
}
}
Çalışmıyor oyundan çıkıp girdiğimde hiç bir şey olmuyor. Retry bile çeksem olmuyor.
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Gönderilme zamanı: Sal Ara 17, 2019 6:51 am
gönderen Yek'-ta
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Gönderilme zamanı: Sal Ara 24, 2019 1:22 pm
gönderen batmankara
F.T.H yazdı: Pzt Ara 16, 2019 5:57 pm
batmankara yazdı: Pzt Ara 16, 2019 4:55 pm
Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
Şunu dene bakalım
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
new Trie:FragSID
enum _:kaydet {
SID[32],
Kills,
Deaths
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Frag Kayit","1.0","F.T.H")
FragSID = TrieCreate()
}
public plugin_end()
{
TrieDestroy(FragSID)
}
public client_disconnected(id)
{
new veriler[kaydet]
veriler[Kills] = get_user_frags(id)
veriler[Deaths] = get_user_deaths(id)
get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
TrieSetArray(FragSID, veriler[SID], veriler,sizeof veriler)
}
public client_putinserver(id)
{
new veriler[kaydet]
get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
if(TrieGetArray(FragSID, veriler[SID], veriler, sizeof veriler))
{
set_user_frags(id,veriler[Kills])
cs_set_user_deaths(id,veriler[Deaths])
TrieDeleteKey(FragSID,veriler[SID])
}
}
Sma içinde böyle bir kısım var ve oyuncunun ölümleri ve killeri PlayerDeaths[id] , PlayerKills[id] değerine kaydediliyor. Ben bu değerlerin konumda belirtildiği gibi kişinin ipine göre kaydedilmesini istiyorum. Bu konuda trie kullanımını önerdiler ancak yukarıda paylaştığınız kod çalışmıyor yardımcı olabilir misiniz?
Kod: Tümünü seç
new x
for(x=1; x<=maxplayers; x++) {
if(is_user_connected(x))
{
Event_Record(x, GOALY, GoalyPoints[x], 0)
new kills = get_user_frags(x)
new deaths = cs_get_user_deaths(x)
setScoreInfo(x)
if( deaths > 0)
PlayerDeaths[x] = deaths
if( kills > 0)
PlayerKills[x] = kills
}
}
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Gönderilme zamanı: Sal Ara 24, 2019 2:24 pm
gönderen F.T.H
batmankara yazdı: Sal Ara 24, 2019 1:22 pm
Sma içinde böyle bir kısım var ve oyuncunun ölümleri ve killeri PlayerDeaths[id] , PlayerKills[id] değerine kaydediliyor. Ben bu değerlerin konumda belirtildiği gibi kişinin ipine göre kaydedilmesini istiyorum. Bu konuda trie kullanımını önerdiler ancak yukarıda paylaştığınız kod çalışmıyor yardımcı olabilir misiniz?
O eklentiyi denedim de yolladım sana
Mod içerisine dahil edelim bir de öyle deneyelim
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Gönderilme zamanı: Çrş Ara 25, 2019 12:56 pm
gönderen batmankara
teşekkürler çalışıyor ve işimi gördü.