1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

flash çınlama

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 04, 2019 11:32 am
gönderen kaanapaydn
Merhaba, internette ne kadar aradıysam bu eklentiyi doğru düzgün malesef bulamadım. Flash çınlama eklentisini arıyorum, ve bunun yanında sis bombası atınca çıkan ssssss sesini değiştirmek istiyorum.

Flash çınlama sesinde sadece beyaz ekran ( flashın standart ekranı ) ve sadece çınlama sesi olsun... Baş dönme vs. olmasın rica etsem.
Sis bombasında ise herhangi bir değişiklik yok, sadece sssssss patlamayınca çıkan sesi değiştirmek istiyorum..

Yardımcı olabilecek olan varmı acaba :) Teşekkür ederim.

flash çınlama

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 04, 2019 6:08 pm
gönderen kaanapaydn
@ENESIZM @Dragon ~ Fearless @seypa

flash çınlama

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 04, 2019 6:31 pm
gönderen Dragon ~ Fearless
Sadece çınlama sesi var.

flash çınlama

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 04, 2019 6:45 pm
gönderen ilkayBeyYoutuber
Fearless birsey sorcam peki bunda atınca Ekranı Sinsiyah yapip baş döndürmüyor demi

flash çınlama

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 04, 2019 6:47 pm
gönderen Dragon ~ Fearless
Sade çinlama heralde.

flash çınlama

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 04, 2019 6:49 pm
gönderen kaanapaydn
Dragon ~ Fearless yazdı: Pzt Kas 04, 2019 6:31 pm Sadece çınlama sesi var.
hocam elinize sağlık öncelikle tam istediğim gibi fakat bombayı atıyorum sonra ileri gitme tuşuna basıyorum geriden geliyor felan bişeyler oluyo :D bombayı attıktan sonra hareket etmede bi sıkıntı oluyo geriden geliyor adam hareket ederken :) onu çözme imkanımız varmı acaba :))) elinize sağlık

flash çınlama

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 04, 2019 6:52 pm
gönderen ENESIZM
denemedim ama bir dener misin ? smokeun patlama animasyonunu bulamadığım için sekans değerini 1 olarak yaptım. Yine de bir dene.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new silahsesler[][][] = {
	{CSW_SMOKEGRENADE,"weapons/smokesesi/sg_explode.wav",1},
}
public plugin_precache(){
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		precache_sound(silahsesler[i][1])	
	}
}
public plugin_init(){
	register_plugin("smoke ses degis", "1.0", "smoke sesi icin edit: enesizm")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])	
			set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	}
	return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if (!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED
	engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0])
		{	
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
	return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(pev(Player, pev_body))
	message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
	static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
	get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
	get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
	if(!is_user_alive(Victim))
	{
		Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
	}
	return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
	static Decal; Decal = random_num(41, 45)
	static LoopTime;
	
	if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
	else LoopTime = 1
	
	for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_byte(Decal)
		message_end()
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_short(id)
		write_byte(Decal)
		message_end()
	}
}

flash çınlama

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 04, 2019 7:15 pm
gönderen kaanapaydn
ENESIZM yazdı: Pzt Kas 04, 2019 6:52 pm denemedim ama bir dener misin ? smokeun patlama animasyonunu bulamadığım için sekans değerini 1 olarak yaptım. Yine de bir dene.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new silahsesler[][][] = {
	{CSW_SMOKEGRENADE,"weapons/smokesesi/sg_explode.wav",1},
}
public plugin_precache(){
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		precache_sound(silahsesler[i][1])	
	}
}
public plugin_init(){
	register_plugin("smoke ses degis", "1.0", "smoke sesi icin edit: enesizm")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])	
			set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	}
	return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if (!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED
	engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0])
		{	
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
	return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(pev(Player, pev_body))
	message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
	static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
	get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
	get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
	if(!is_user_alive(Victim))
	{
		Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
	}
	return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
	static Decal; Decal = random_num(41, 45)
	static LoopTime;
	
	if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
	else LoopTime = 1
	
	for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_byte(Decal)
		message_end()
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_short(id)
		write_byte(Decal)
		message_end()
	}
}
hocam selamun aleyküm ts3 e gelme imkanınız varmı bir iki sorum daha olacak da hazır sizi yakalamışken :D uğraştım bu soracak olduğum şey içinde bir türlü beceremedim. - guardians.tsdns.org

flash çınlama

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 04, 2019 7:21 pm
gönderen ENESIZM
kaanapaydn yazdı: Pzt Kas 04, 2019 7:15 pm
ENESIZM yazdı: Pzt Kas 04, 2019 6:52 pm denemedim ama bir dener misin ? smokeun patlama animasyonunu bulamadığım için sekans değerini 1 olarak yaptım. Yine de bir dene.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new silahsesler[][][] = {
	{CSW_SMOKEGRENADE,"weapons/smokesesi/sg_explode.wav",1},
}
public plugin_precache(){
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		precache_sound(silahsesler[i][1])	
	}
}
public plugin_init(){
	register_plugin("smoke ses degis", "1.0", "smoke sesi icin edit: enesizm")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])	
			set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	}
	return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if (!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED
	engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0])
		{	
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
	return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(pev(Player, pev_body))
	message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
	static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
	get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
	get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
	if(!is_user_alive(Victim))
	{
		Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
	}
	return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
	static Decal; Decal = random_num(41, 45)
	static LoopTime;
	
	if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
	else LoopTime = 1
	
	for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_byte(Decal)
		message_end()
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_short(id)
		write_byte(Decal)
		message_end()
	}
}
hocam selamun aleyküm ts3 e gelme imkanınız varmı bir iki sorum daha olacak da hazır sizi yakalamışken :D uğraştım bu soracak olduğum şey içinde bir türlü beceremedim. - guardians.tsdns.org
Böyle davet etmek normalde etik değil, forum kurallarını gözden geçirmenizi rica edeceğim

geldim sunucuna

flash çınlama

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 04, 2019 7:31 pm
gönderen ENESIZM
fırlatma animasyonuna uyarladım

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new silahsesler[][][] = {
	{CSW_SMOKEGRENADE,"weapons/smokesesi/sg_explode.wav",2}
}
public plugin_precache(){
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		precache_sound(silahsesler[i][1])	
	}
}
public plugin_init(){
	register_plugin("smoke ses degis", "1.0", "smoke sesi icin edit: enesizm")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])	
			set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	}
	return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if (!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED
	engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0])
		{	
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
	return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(pev(Player, pev_body))
	message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
	static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
	get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
	get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
	if(!is_user_alive(Victim))
	{
		Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
	}
	return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
	static Decal; Decal = random_num(41, 45)
	static LoopTime;
	
	if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
	else LoopTime = 1
	
	for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_byte(Decal)
		message_end()
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_short(id)
		write_byte(Decal)
		message_end()
	}
}