1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Gönderilme zamanı: Pzr Haz 23, 2019 11:34 pm
gönderen emrahbaba
Oncelikle hayırlı günler beyler araştırma yaptım ama hiç ama hiçbir şey bulamadım neyse şimdi beyler silah ateş ederken turuncu kıvılcım atıyor o kıvılcımı mavi renk yapmak istiyorum tunns abimin serverinde görmüştüm rica etsem atarmisiniz elinde olan var ise şimdiden yardimci olana olmayana teşekür ederim : ))
@Fatih ~ EjderYa
@omertas14544
@By.King ►EmrullaH◄
@Necati Doğan
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 24, 2019 12:09 am
gönderen By.King ►EmrullaH◄
O model ile ayarlanıyor diye biliyorum.
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 24, 2019 12:18 am
gönderen ahmetsencanx2
Kullanacağın silah modellerini decompile edip ateş efektleri - değerler vererek aşağı alacaksın, daha sonrada bazı extra itemlerde olan ateş efektini tek eklenti haline getirip her silah için kordinat belirleyeceksin. Bknz:
server-tanitimi-clan-tanitimi/dark-prof ... 37246.html
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 24, 2019 12:28 am
gönderen emrahbaba
nasıl yapıcam anlamadım vallaha ya
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 24, 2019 12:29 am
gönderen emrahbaba
@ByBuLuT ☪ caner abı nasıl yaparız ya
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 24, 2019 12:52 am
gönderen Erdem//Hayalet//
emrahbaba yazdı: Pzr Haz 23, 2019 11:34 pm
Oncelikle hayırlı günler beyler araştırma yaptım ama hiç ama hiçbir şey bulamadım neyse şimdi beyler silah ateş ederken turuncu kıvılcım atıyor o kıvılcımı mavi renk yapmak istiyorum tunns abimin serverinde görmüştüm rica etsem atarmisiniz elinde olan var ise şimdiden yardimci olana olmayana teşekür ederim : ))
@Fatih ~ EjderYa
@omertas14544
@By.King ►EmrullaH◄
@Necati Doğan
Karışık renkte kıvılcım olsun diyorsan renkli mermi plugin diye arat bulursun
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 24, 2019 1:02 am
gönderen emrahbaba
Erdem//Hayalet// yazdı: Pzt Haz 24, 2019 12:52 am
emrahbaba yazdı: Pzr Haz 23, 2019 11:34 pm
Oncelikle hayırlı günler beyler araştırma yaptım ama hiç ama hiçbir şey bulamadım neyse şimdi beyler silah ateş ederken turuncu kıvılcım atıyor o kıvılcımı mavi renk yapmak istiyorum tunns abimin serverinde görmüştüm rica etsem atarmisiniz elinde olan var ise şimdiden yardimci olana olmayana teşekür ederim : ))
@Fatih ~ EjderYa
@omertas14544
@By.King ►EmrullaH◄
@Necati Doğan
Karışık renkte kıvılcım olsun diyorsan renkli mermi plugin diye arat bulursun
Ya bende biliyorum çizgi istemiyorum abi dikkatli okursan ne istediğimi anlarsın ya
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 24, 2019 1:21 am
gönderen ahmetsencanx2
Biraz zor ve emek isteyen bir işlem. 10dklık iş değil belki 1 günün buna gidebilir biraz daha araştır.
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Gönderilme zamanı: Sal Kas 26, 2019 12:33 am
gönderen xdferlesh1
@ahmetsencanx2
@
@ahmetsencanx1
soyle bırsey denedım fakat olmadı
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ahmet"
#define get_bit(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31))
#define reset_bit(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31))
new g_clip_ammo[33]
new g_bitsMuzzleFlash;
new g_iEntity;
new g_IsInPrimaryAttack
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47", "ak47_PrimaryAttack_Post", 1)
register_forward(FM_AddToFullPack, "CPlayer__AddToFullPack_post", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47", "ak47_PrimaryAttack")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("sprites/muzzleflashed.spr")
g_iEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(g_iEntity, "sprites/muzzleflashed.spr")
}
public ak47_PrimaryAttack(Weapon)
{
new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
g_IsInPrimaryAttack = 1
g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)
}
public ak47_PrimaryAttack_Post(Weapon)
{
new iPlayerID = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4);
g_IsInPrimaryAttack = 0
new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
new szClip, szAmmo
get_user_weapon(Player, szClip, szAmmo)
if(!is_user_alive(Player))
return
if (!g_clip_ammo[Player])
return
set_bit(g_bitsMuzzleFlash, iPlayerID);
}
public CPlayer__AddToFullPack_post(esState, iE, iEnt, iHost, iHostFlags, iPlayer, pSet)
{
if (iEnt != g_iEntity)
return;
if (get_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost))
{
set_es(esState, ES_Frame, float(random_num(0, 2)));
set_es(esState, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(esState, ES_RenderAmt, 255.0);
reset_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost);
}
set_es(esState, ES_Skin, iHost);
set_es(esState, ES_Body, 1);
set_es(esState, ES_AimEnt, iHost);
set_es(esState, ES_MoveType, MOVETYPE_FOLLOW);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Gönderilme zamanı: Sal Kas 26, 2019 8:14 am
gönderen seypa
xdferlesh1 yazdı: Sal Kas 26, 2019 12:33 am
@ahmetsencanx2
@@ahmetsencanx1
soyle bırsey denedım fakat olmadı
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ahmet"
#define get_bit(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31))
#define reset_bit(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31))
new g_clip_ammo[33]
new g_bitsMuzzleFlash;
new g_iEntity;
new g_IsInPrimaryAttack
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47", "ak47_PrimaryAttack_Post", 1)
register_forward(FM_AddToFullPack, "CPlayer__AddToFullPack_post", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47", "ak47_PrimaryAttack")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("sprites/muzzleflashed.spr")
g_iEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(g_iEntity, "sprites/muzzleflashed.spr")
}
public ak47_PrimaryAttack(Weapon)
{
new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
g_IsInPrimaryAttack = 1
g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)
}
public ak47_PrimaryAttack_Post(Weapon)
{
new iPlayerID = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4);
g_IsInPrimaryAttack = 0
new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
new szClip, szAmmo
get_user_weapon(Player, szClip, szAmmo)
if(!is_user_alive(Player))
return
if (!g_clip_ammo[Player])
return
set_bit(g_bitsMuzzleFlash, iPlayerID);
}
public CPlayer__AddToFullPack_post(esState, iE, iEnt, iHost, iHostFlags, iPlayer, pSet)
{
if (iEnt != g_iEntity)
return;
if (get_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost))
{
set_es(esState, ES_Frame, float(random_num(0, 2)));
set_es(esState, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(esState, ES_RenderAmt, 255.0);
reset_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost);
}
set_es(esState, ES_Skin, iHost);
set_es(esState, ES_Body, 1);
set_es(esState, ES_AimEnt, iHost);
set_es(esState, ES_MoveType, MOVETYPE_FOLLOW);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Oo bitsnumla çalışmayı biliyorsun demek :p