1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Gönderilme zamanı: Cmt Haz 09, 2018 3:20 pm
gönderen teccnoo_kral
Merhabalar bir biohazard zombi serverda gordum. Bir cok forumda ve burada da arastirdim fakat bulamadim. Biliyorsunuz biohazard modda 3 tane bomba gelir: El Bombasi, Sis Bombasi ve Isik. Ben sis bombasini kaldirmak istiyorum, zombileri kor ediyor ve rahatsiz edici cok. Fakat bunu nasil yapabilirim bilmiyorum bir fikri olan var mi? Yardim edebileceklere simdiden tesekkurler.

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Gönderilme zamanı: Cmt Haz 09, 2018 3:30 pm
gönderen ShooTeR
bh_cvars.cfg icinden ayarlanıyordu sanırım.

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Gönderilme zamanı: Cmt Haz 09, 2018 5:37 pm
gönderen teccnoo_kral
Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 12, 2018 9:18 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
teccnoo_kral yazdı: Cmt Haz 09, 2018 5:37 pm Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
Hayır. Biohazard modu içerisinden ayarlanıyor.

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 12, 2018 9:20 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
teccnoo_kral yazdı: Cmt Haz 09, 2018 5:37 pm Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
Sanırsam o cvar kodu. zombilerin kör olunca görünmez olmasıyla alakalı. Şuanda hatırlamıyorum.

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 12, 2018 9:31 pm
gönderen seypa
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzt Kas 12, 2018 9:20 pm
teccnoo_kral yazdı: Cmt Haz 09, 2018 5:37 pm Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
Sanırsam o cvar kodu. zombilerin kör olunca görünmez olmasıyla alakalı. Şuanda hatırlamıyorum.

Kod: Tümünü seç

public msg_screenfade(msgid, dest, id)
{
	if(!get_pcvar_num(cvar_flashbang))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!g_zombie[id] || !is_user_alive(id))
	{
		static data[4]
		data[0] = get_msg_arg_int(4)
		data[1] = get_msg_arg_int(5)
		data[2] = get_msg_arg_int(6)
		data[3] = get_msg_arg_int(7)
		
		if(data[0] == 255 && data[1] == 255 && data[2] == 255 && data[3] > 199)
			return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Zombiler için fatih code içeriğine dikkat ettiysen 255255255 rgb si beyaz renk.

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 12, 2018 9:57 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
@seypa

screenfade ye yönlendiren başlık içerisinde aynı zamanda görünmez yapmak için başka başlığa yönlendiriyor olabilir. neyse sorunun çözümü şu. Bio mod .sma açılacak ctrl + f yapıp give_item arattırılacak

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 12, 2018 11:53 pm
gönderen crunch98
Öncelikle Sis Bombası 3.Slotta Yer Alır. Bahsettiğiniz Bomba Tipi Flash Bombasıdır.
"Flashbangs only blind zombies." Bu İse Flash'ın Herkesi mi Yoksa Sadece Zombileri mi Kör Edeceğini Ayarlar, Biohazard Ana Eklentisinde Flash Bombasına Etki Eden Ayrı Bir Eklenti veya Kod Paketi Yoktur.

// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_smokegrenade"
}

Eklentinin Bu Kısmından "weapon_flashbang", i Kaldırırsanız Oyuncu Harita İçerisinde Flash Bulamadığı Takdirde Zombileri Kör Edemeyecektir.

Fatih Arkadaşımızın Dediği "give_item" İse Kişinin Admin/Menü/Eklenti Komutuyla Yalnızca Tekrar İnsana Dönüşmesi Halinde Geçerli. Zira "cmd_cureuser" Publici Altında Bulunuyor:

console_print(id, "%L", id, "CMD_INFECTED", name)
cure_user(target)
cs_set_user_team(target, CS_TEAM_CT)
fm_give_item(target, "weapon_m4a1")
fm_give_item(target, "weapon_deagle")
fm_give_item(target, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(target, "weapon_flashbang")
fm_give_item(target, "weapon_smokegrenade")

return PLUGIN_HANDLED_MAIN

Kısmından "fm_give_item(target, "weapon_flashbang")" Kaldırıldığında Tekrar İnsana Dönüşse de Flash Bombası Verilmeyecektir.

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 12, 2018 11:59 pm
gönderen holigan
crunch98 yazdı: Pzt Kas 12, 2018 11:53 pm Öncelikle Sis Bombası 3.Slotta Yer Alır. Bahsettiğiniz Bomba Tipi Flash Bombasıdır.
"Flashbangs only blind zombies." Bu İse Flash'ın Herkesi mi Yoksa Sadece Zombileri mi Kör Edeceğini Ayarlar, Biohazard Ana Eklentisinde Flash Bombasına Etki Eden Ayrı Bir Eklenti veya Kod Paketi Yoktur.

// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_smokegrenade"
}

Eklentinin Bu Kısmından "weapon_flashbang", i Kaldırırsanız Oyuncu Harita İçerisinde Flash Bulamadığı Takdirde Zombileri Kör Edemeyecektir.

Fatih Arkadaşımızın Dediği "give_item" İse Kişinin Admin/Menü/Eklenti Komutuyla Yalnızca Tekrar İnsana Dönüşmesi Halinde Geçerli. Zira "cmd_cureuser" Publici Altında Bulunuyor:

console_print(id, "%L", id, "CMD_INFECTED", name)
cure_user(target)
cs_set_user_team(target, CS_TEAM_CT)
fm_give_item(target, "weapon_m4a1")
fm_give_item(target, "weapon_deagle")
fm_give_item(target, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(target, "weapon_flashbang")
fm_give_item(target, "weapon_smokegrenade")

return PLUGIN_HANDLED_MAIN

Kısmından "fm_give_item(target, "weapon_flashbang")" Kaldırıldığında Tekrar İnsana Dönüşse de Flash Bombası Verilmeyecektir.
konu çözüldü zaten

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Gönderilme zamanı: Sal Kas 13, 2018 12:00 am
gönderen crunch98
Çorbada Tuzumuz Olsun...