1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Gönderilme zamanı: Pzr May 08, 2022 6:49 pm
gönderen arvold
Merhaba iyi günler bıçak modeline göre ekstra hasar verecek bir plugine ihtiyacım var fakat mouse2 (sağ tıkla) vurdugumuzda o hasarı vermesin örnek vermek gerekirse;
v_knife_admin bıçağımız var, normal bıçak sol tıkla 15 vuruyor ise admin bıçağı 15+30 yani bu admin bıçağı size 30 ekstra hasar sağlayacak. Normal bıçak sol tık 65 vuruyorsa bu bıçak 65+30 vuracak 95 olacak.
Şimdiden teşekkürler iyi forumlar.

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Gönderilme zamanı: Pzr May 08, 2022 9:17 pm
gönderen HakimKILLER44
selam aleykum 30 dk sonra plugini hazir edicem

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Gönderilme zamanı: Pzr May 08, 2022 10:43 pm
gönderen HakimKILLER44
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Special Knife Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HakimKILLER44"

const ADMIN = ADMIN_LEVEL_A
new cvar_adminknifedamage

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_take_damage")
cvar_adminknifedamage = register_cvar("admin_knife_damage", "30.0")
}

public ham_take_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if (is_user_connected(attacker) && is_user_alive(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && get_user_flags(attacker) & ADMIN)
{
SetHamParamFloat(4, damage + get_pcvar_float(cvar_adminknifedamage))
}
}

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Gönderilme zamanı: Pzr May 08, 2022 11:39 pm
gönderen arvold
Eline sağlık ama yetkiye göre değil bıçağın modeline göre hasar kastetmiştim

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Gönderilme zamanı: Pzt May 09, 2022 9:21 am
gönderen HakimKILLER44
arvold yazdı: Pzr May 08, 2022 11:39 pm bunu yapa bilmem icin senin bicak modelinin ismini (orn: cstrike/models/bicaklar/super_bicak.mdl ) almam lazimki

if sartinda kullanicinin bicagini senin "cstrike/models/bicaklar/super_bicak.mdl" dosyasina esitlemem gerek

bir az karisik bisey

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Gönderilme zamanı: Pzt May 09, 2022 10:21 am
gönderen Schwartzkopf
Kullandığınız bıçak modeli değişme eklentisi var ise atın

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Gönderilme zamanı: Pzt May 09, 2022 4:56 pm
gönderen arvold
Bıçak değiştirme modeline ihtiyacım sadece basebuilder sunucum için kullanacağım

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Gönderilme zamanı: Pzt May 09, 2022 4:57 pm
gönderen arvold
Bu dosya tam istediğim gibi fakat sağ tık hasarı da aynı hangi tuşla vurursanız vurun aynı hasarı veriyor

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Gönderilme zamanı: Sal May 10, 2022 5:48 pm
gönderen HakimKILLER44
bu isine yarar umrarim



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>
#include <reapi>
#include <fun>

#define PLUGIN "Special Knife Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HakimKILLER44 & arvold" // Thanks for arvold for finding this plugin

new const knife_models[][][] =
{
// { "Model Ismi", Hasari, Yetkisi }
// Dikkat: Yetkileri buyukten kucuge yaziniz.
{ "models/v_classiczombie.mdl", 30, ADMIN_USER }, // 1
{ "models/v_yirticizom.mdl", 75, ADMIN_USER }, // 1
{ "models/v_cevikzom.mdl", 40, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_buzombi.mdl", 35, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_hafifzom.mdl", 25, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_agirzombi.mdl", 70, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_kurucuzombi.mdl", 300, ADMIN_USER } // 3
}

new Float:weapon_model_damage[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "rhc_weapon_deploy", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "rhc_take_damage", .post = false)
register_forward(FM_CmdStart, "fm_cmd_start")
}

public plugin_precache()
{
for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
precache_model(knife_models[0])
}

public rhc_weapon_deploy(entity, view_model[], weapon_model[], anim, anim_ext[], skiplocal)
{
if (get_member(entity, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
return

new id = get_member(entity, m_pPlayer)

if (!is_user_alive(id))
return

for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
{
if (get_user_flags(id) & knife_models[2][0])
{
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, knife_models[0][0]);
weapon_model_damage[id] = float(knife_models[1][0])
break
}
}
}

public rhc_take_damage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if (!is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return

if (get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE || get_member(id, m_bKilledByGrenade))
return

SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, weapon_model_damage[attacker])
}

public fm_cmd_start(id, uc_handle, seed)
{
if (!is_user_alive(id))
return

if ((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK2 ) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2))
{
for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
{
if (get_user_flags(id) & knife_models[2][0])
{
weapon_model_damage[id] = weapon_model_damage[id] + 50.0
}
}
}
}

Bıçak Modeline Göre Ekstra Hasar Plugini

Gönderilme zamanı: Sal May 10, 2022 5:59 pm
gönderen HakimKILLER44
kusura bakma yanlis kodu yazmisim...... modeller precache olmadi su kod calisiyor








#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>
#include <reapi>
#include <fun>

#define PLUGIN "Special Knife Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HakimKILLER44 & arvold" // Thanks for arvold for finding this plugin

new const knife_models[][][] =
{
// { "Model Ismi", Hasari, Yetkisi }
// Dikkat: Yetkileri buyukten kucuge yaziniz.
{ "models/v_classiczombie.mdl", 30, ADMIN_USER }, // 1
{ "models/v_yirticizom.mdl", 75, ADMIN_USER }, // 1
{ "models/v_cevikzom.mdl", 40, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_buzombi.mdl", 35, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_hafifzom.mdl", 25, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_agirzombi.mdl", 70, ADMIN_USER }, // 2
{ "models/v_kurucuzombi.mdl", 300, ADMIN_USER } // 3
}

new Float:weapon_model_damage[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "rhc_weapon_deploy", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "rhc_take_damage", .post = false)
register_forward(FM_CmdStart, "fm_cmd_start")
}

public plugin_precache()
{
for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
precache_model(knife_models[0])
}

public rhc_weapon_deploy(entity, view_model[], weapon_model[], anim, anim_ext[], skiplocal)
{
if (get_member(entity, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
return

new id = get_member(entity, m_pPlayer)

if (!is_user_alive(id))
return

for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
{
if (get_user_flags(id) & knife_models[2][0])
{
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, knife_models[0][0]);
weapon_model_damage[id] = float(knife_models[1][0])
break
}
}
}

public rhc_take_damage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if (!is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return

if (get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE || get_member(id, m_bKilledByGrenade))
return

SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, weapon_model_damage[attacker])
}

public fm_cmd_start(id, uc_handle, seed)
{
if (!is_user_alive(id))
return

if ((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK2 ) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2))
{
for (new i = 0; i < sizeof(knife_models); i++)
{
if (get_user_flags(id) & knife_models[2][0])
{
weapon_model_damage[id] = weapon_model_damage[id] + 50.0
}
}
}
}