1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Mermi Sifirlama

Gönderilme zamanı: Cum Oca 15, 2021 12:33 am
gönderen 1Adam
Merhaba Bi Menu Yapıyorum Fakat Menuden Alınan Silahlarin Mermisi Ve Jarsoru 0 Olucak Ben Jarsor Yaptım Fakat Glock Ve Usp Ornek Bu Silahlari Alıyor Glock 20 Mermi Geliyor Jarsor 0 Ben Mermiyidi Sıfırlicam nasıl yaparım

Mermi Sifirlama

Gönderilme zamanı: Cum Oca 15, 2021 12:37 am
gönderen PawNod
İnternetten 1C1M V2 adlı moduma bakın orda kullanmıştım.

Mermi Sifirlama

Gönderilme zamanı: Cum Oca 15, 2021 12:42 am
gönderen 1Adam
Modu bulamadim malesef

Mermi Sifirlama

Gönderilme zamanı: Cum Oca 15, 2021 12:52 am
gönderen Colditz

Kod: Tümünü seç

new weapon = rg_give_custom_item(pPlayer, "weapon_glock18", GT_DROP_AND_REPLACE); // Silahi verir
set_member(weapon, m_Weapon_iClip, 20); // Mermisini Ayarlar
rg_set_user_bpammo(pPlayer, WEAPON_GLOCK18, 0); // Şarjörünü ayarlar

Mermi Sifirlama

Gönderilme zamanı: Cum Oca 15, 2021 12:58 am
gönderen 1Adam
Olmadı Mermiyi Hayla Veriyor

Mermi Sifirlama

Gönderilme zamanı: Cum Oca 15, 2021 1:13 am
gönderen Colditz
Yaptığınız kodu buraya [ code ] şeklinde atarsanız daha kolay yardımcı oluruz. Ben bu kodu kendi eklentilerimde kullanıyorum ve sorunsuz çalışıyor.

Mermi Sifirlama

Gönderilme zamanı: Cum Oca 15, 2021 1:23 am
gönderen 1Adam

Kod: Tümünü seç

rg_give_custom_item(ID, "weapon_glock18", GT_DROP_AND_REPLACE),rg_set_user_bpammo(ID, WEAPON_GLOCK18, 0),set_member(ID, m_Weapon_iClip, 0);
Boyle Yaptım Vallahi

Mermi Sifirlama

Gönderilme zamanı: Cum Oca 15, 2021 1:51 am
gönderen Colditz
Niye bir şeyleri değiştirmeyi çok seviyorsunuz? Değişken oluşturmamın bir sebebi var. Silahın mermisini değiştirmek için silahı tanıtmak gerekiyor ve bunu da silah değişkeni oluşturarak yapıyoruz. Fakat siz direkt değişkeni silmişsiniz ve bunun yerine oyuncunun idsini yazmışsınız. (m_Weapon_iClip) Böylece oyuncunun mermisini değiştirmek gibi bir kavram olmuş. Ayrıca yan yana yazma huyundan vazgeçin. Satır fazlalığı eklentiyi daha kötü hâle getirmez.
1Adam yazdı: Cum Oca 15, 2021 1:23 am

Kod: Tümünü seç

rg_give_custom_item(ID, "weapon_glock18", GT_DROP_AND_REPLACE)
set_member(ID, m_Weapon_iClip, 0);
Biraz daha inceleyin.
Colditz yazdı: Cum Oca 15, 2021 12:52 am

Kod: Tümünü seç

new weapon = rg_give_custom_item(pPlayer, "weapon_glock18", GT_DROP_AND_REPLACE); // Silahi verir
set_member(weapon, m_Weapon_iClip, 20); // Mermisini Ayarlar
rg_set_user_bpammo(pPlayer, WEAPON_GLOCK18, 0); // Şarjörünü ayarlar

Mermi Sifirlama

Gönderilme zamanı: Cum Oca 15, 2021 2:01 am
gönderen 1Adam
Bak Dostum Hiçbirşey Degiştirmeden Yaptım New Weapons Ata Copy Paste Yaptım Desem Yeridir Ve Gine Olmadı

Mermi Sifirlama

Gönderilme zamanı: Cum Oca 15, 2021 2:14 am
gönderen Colditz
Yaptığınız yeri atın. Daha büyük bir kısmını atmanız gerekiyor.