[KOD] Kolay Silah ve Mermisini verme
Gönderilme zamanı: Pzt Eki 24, 2016 11:42 pm
Bu konu bir eklenti paylaşım konusu değildir, sadece forum içerisinde eklentiler ile uğraşanlar olduğu için ilerde gungame tarzı bir düzen yazmak isterlerse işlerine yaracak olan kod paylaşım konusudur.
code içerisinde yazılı olan kısmı direk eklenti içine yerleştirin.
Silahı verirken:
Mermi verirken:
Silahı eline alması için:
Numaralar ise sırası ile;
weapon_usp - 1
weapon_glock18 - 2
weapon_deagle - 3
weapon_p228 - 4 ..... diye devam ediyor.
Örnek olarak bir oyuncu değişkeni yarattınız, bu değişkeni oyuncu her bir kill aldığında 1 arttırdınız. Eğer ki gungame tarzı bir olay yapacak iseniz aşağıdaki kodları +1 saydırdıktan sonra girebilirsiniz.
Kodları hazır olarak alliedmods forumundan aldım, bu konuda sadece kullanımı açıkladım.
code içerisinde yazılı olan kısmı direk eklenti içine yerleştirin.
Kod: Tümünü seç
#define MAX_WEAPONS 24 //Girilmiş olan silah sayısı
#define MAX_AMMO 10 //Girilmiş olan tanımlı mermilerin sayısı
new g_szWeaponList[MAX_WEAPONS][] = { //Sırası ile silahlar. Örnek 1. numarada USP silahı var
"weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_deagle", "weapon_p228", "weapon_elite",
"weapon_fiveseven", "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp",
"weapon_p90", "weapon_mac10", "weapon_ump45", "weapon_famas", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_m4a1", "weapon_aug", "weapon_scout", "weapon_awp",
"weapon_g3sg1", "weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_m249"
}
new g_szAmmoList[MAX_AMMO][] = { //Silahların mermileri
"ammo_45acp", "ammo_9mm", "ammo_50ae", "ammo_357sig",
"ammo_57mm", "ammo_buckshot", "ammo_556nato", "ammo_762nato",
"ammo_338magnum", "ammo_556natobox"
}
new g_nWeaponData[MAX_WEAPONS][2] = { //Silahların mermilerini vermek için hazır kodlar
{ 0, 8 }, { 1, 8 }, { 2, 5 }, { 3, 6 }, { 1, 4 },
{ 4, 4 }, { 5, 4 }, { 5, 4 }, { 1, 4 }, { 1, 4 },
{ 4, 4 }, { 0, 6 }, { 0, 6 }, { 6, 3 }, { 6, 3 },
{ 7, 3 }, { 6, 3 }, { 6, 3 }, { 7, 3 }, { 8, 3 },
{ 7, 3 }, { 6, 3 }, { 6, 3 }, { 9, 7 }
}
Kod: Tümünü seç
give_item(id, g_szWeaponList[NUMARA])
Kod: Tümünü seç
for( new i = 0; i < g_nWeaponData[NUMARA][1]; i++ )
give_item( id, g_szAmmoList[g_nWeaponData[NUMARA][0]] )
Kod: Tümünü seç
engclient_cmd(id, g_szWeaponList[NUMARA])
weapon_usp - 1
weapon_glock18 - 2
weapon_deagle - 3
weapon_p228 - 4 ..... diye devam ediyor.
Örnek olarak bir oyuncu değişkeni yarattınız, bu değişkeni oyuncu her bir kill aldığında 1 arttırdınız. Eğer ki gungame tarzı bir olay yapacak iseniz aşağıdaki kodları +1 saydırdıktan sonra girebilirsiniz.
Kod: Tümünü seç
strip_user_weapons(id)
give_item(id, g_szWeaponList[gungameid[id]])
give_item(id, "weapon_knife")
engclient_cmd(id, g_szWeaponList[gungameid[id]])
for( new i = 0; i < g_nWeaponData[gungameid[id]][1]; i++ )
give_item( id, g_szAmmoList[g_nWeaponData[gungameid[id]][0]] )
Kodları hazır olarak alliedmods forumundan aldım, bu konuda sadece kullanımı açıkladım.