Parçalanmış Oyuncu Modelleri Nasıl Birleştirilir?
Gönderilme zamanı: Sal Mar 29, 2022 12:33 pm
Bazı Oyuncu Modelleri 2'ye Bölünür ve Bu Modeli Yüklerken Yanındaki Ek Ayrılmış Parçayı Yüklemezseniz Model Çalışmaz.
Örneğin; Deadpool.mdl ve DeadpoolT.mdl Adında İki Dosyam Var Diyelim. Ben Bu Dosyaları Birleştirip Tek Model Haline Getirmek İstiyorum. Yapmam Gereken Tek Şey Bir Satırı Silmek O Kadar.
1. Adım: HL1 MDL Compiler & Decompiler Ile Ana Modelimi Decompile Ediyorum. (İsminde "T" Harfi Olmayan Model)
2. Adım: Modelin .qc Uzantılı Dosyasını Açın ve "$externaltextures" Satırını Silin.
3. Adım: .qc Uzantılı Dosyayı Compile Edin.
Bu Sayede Parçalanmış Modelin Ana Modele Aktaracaksınız.
Ana Modelin Dosya Boyutuna Parçalanmış Dosyanın Boyutu Eklenecek ve Tek Model Olmuş Olacak.
Örneğin; Deadpool.mdl ve DeadpoolT.mdl Adında İki Dosyam Var Diyelim. Ben Bu Dosyaları Birleştirip Tek Model Haline Getirmek İstiyorum. Yapmam Gereken Tek Şey Bir Satırı Silmek O Kadar.
1. Adım: HL1 MDL Compiler & Decompiler Ile Ana Modelimi Decompile Ediyorum. (İsminde "T" Harfi Olmayan Model)
2. Adım: Modelin .qc Uzantılı Dosyasını Açın ve "$externaltextures" Satırını Silin.
3. Adım: .qc Uzantılı Dosyayı Compile Edin.
Bu Sayede Parçalanmış Modelin Ana Modele Aktaracaksınız.
Ana Modelin Dosya Boyutuna Parçalanmış Dosyanın Boyutu Eklenecek ve Tek Model Olmuş Olacak.