1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

[KOD] Oyuncunun yere olan uzaklığı

Gönderilme zamanı: Prş Nis 16, 2020 12:26 am
gönderen omertas14544
Açıklaması:

Oyuncunun yere olan uzaklığını hesaplar

Örnek kullanım:

Kod: Tümünü seç

if(yere_uzaklik(id) >= 600.0)
{
	client_print(id,print_center,"Parasut acmalisin!");
}
Çalışma Mantığı:

Oyuncunun orijinini ve oyuncunun altındaki zemini alır. Bu belirlenen iki noktanın arasındaki mesafeyi hesaplayarak size float olarak döndürür.


[KOD]

Kod: Tümünü seç

Float:yere_uzaklik(const id)
{
    static Float:origin[3], Float:bitis[3],tr;
    
    get_entvar(id,var_origin,origin);
    
    xs_vec_sub(origin,Float:{0.0,0.0,9999.0},bitis);
    
    engfunc(EngFunc_TraceLine,origin,bitis,IGNORE_MONSTERS,0,tr);
    
    get_tr2(tr,TR_vecEndPos,bitis);

    if(get_entvar(id,var_button) & IN_DUCK)
        bitis[2] += 18.0;
    else
        bitis[2] += 36.0;
    
    return vector_distance(origin,bitis);
}

[KOD] Oyuncunun yere olan uzaklığı

Gönderilme zamanı: Prş Nis 16, 2020 12:54 am
gönderen Taha Demirbaş
Onaylandı.

[KOD] Oyuncunun yere olan uzaklığı

Gönderilme zamanı: Prş Nis 16, 2020 2:56 am
gönderen OPC Line
Teşekkürler

[KOD] Oyuncunun yere olan uzaklığı

Gönderilme zamanı: Prş Nis 16, 2020 8:58 am
gönderen LoseBasgan
Teşekkürler.