Paranoia2 Model Viewer v1.30 (Stabil sürüm)
Gönderilme zamanı: Pzt Oca 14, 2019 8:12 pm
Paranoia2 Model Viewer v1.30 (Stabil sürüm): Orijinal HLMV modası geçmiş ve fazla bir şey yapılamıyor. Jeds de eskidir, ayrıca içinde birçok hatası var, ancak kaynak kodları yok. Fakat asıl sebep, içlerinde yüksek poli modellerini görmenin imkansız olmasıydı. Şu anda Paranoia 2 ModelViewer, JEDS'in doğasında bulunan tüm işlevselliğe sahiptir ve birçok açıdan üstündür.
Özellikleri:
Özellikleri:
- Programı kapatır iken bellekte veri bırakmıyor.
- 20.000'e kadar alt model destekler(bu özelliği benim Reklam panosu ve Türk bayrağı eklentilerinde görebilirsiniz).
- İşlevsellik neredeyse Jed'in MV'sinde olduğu gibidir. (Olay seslerini çalmak hariç, zaten çoğu kişi modellerdeki sesleri düzenleyemedikleri için eklenti ile destekliyor)
- Görünüm modellerinin otomatik tespiti. (v_ ismi ile başlayan haritalar için birincil görüş açısına otomatik geçer, bu açıdan çıkmak için model isminin başındaki v_ yazısını kaldırın)
- Çıkışta değişiklik yaptıktan sonra modeli kaydetmeyi önerir.
- Animasyonlarda harmanlamayı değiştirebilme (X, Y, Z konumlarını yeniden ayarlama).
- Yeni doku bayraklarının desteklenmesi.
- Bilgisayarda az yer kaplar. (yalnızca bir .exe dosyası içerir)
- CS için soldan görünüm görünüm modellerini destekler.
- DM_Base ve Remap Textures'ın üst ve alt renklerini değiştirebilir.
- Model kökeni, ekler, hitbox'lar, göz pozisyonu, ciltli ve klipsli kutuları yapılandırmak için editörde mevcuttur.
- İki düzenleme modu vardır: QC Kaynağı ve Gerçek Model.
- Namlu flaşlarının görsel önizlemesi. (Animasyon uygun olaylar olduğunda)
- Ters Kinematik, JiggleBones ve Vertex Ağırlıklarını Destekleyin, Ayrıca Source Model Viewer'daki gibi Vertex Ağırlıklarını görselleştirebilirsiniz. (GoldSrc bu özellikleri desteklemiyor, Paranoia2 destekler)
- Animasyon Harmanlama Desteği, 2 yollu, 3 yollu, 4 yollu, 9 yollu.
- Jeds HLMV'de olduğu gibi UV Haritasını da izleyiciden dışa aktarabilirsiniz.
- İzleyici ekranı için MSAA.
- Modelde Bodygroup'ların kombinasyonunu seçerken, görüntüleyici, o varlığı doğru Bodygroups'a vermek için env_model ve env_static için "Body" sayısını yazacaktır.
- Görüntüleyici, kamera yakınlaştırmasını model boyutuyla ilgili olarak ayarlar.
- Sol ve sağ ok tuşlarını kullanarak modelleri tek bir klasörde değiştirebilirsiniz.
- Quake 1 model dosyalarını ayrıca destekler.
- Ve diğer birçok değişiklik.