1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Dj Dikkat sesli nesne [ReAPI]

Gönderilme zamanı: Pzr Oca 13, 2019 6:07 pm
gönderen Yek'-ta
Geçen ay keyfi olarak bir eklenti yazmıştım. Eklenti nesne oluşturup nesneye model veriyor ve DJ Dikkat Keslan ses efekti veriyor. Nasıl obje oluştururum, nasıl modeldeki animasyonu çalıştırabilirim, nasıl objeden çevreye yayılan ses efekti veririm diyenler için hazır kodları paylaşıyorum.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <engine>

enum _:TEKLIDEGISKENLER
{
    yaratik,
    modeldosyasi
}
new BKMODEL[64]
new degiskenler[TEKLIDEGISKENLER]
#define KONUSTURMA_TASK 1907
public plugin_init()
{
    register_plugin("DJ Dikkat nesne", "1.0", "Yek'-ta")
    register_clcmd("say olustur", "test")
}

public plugin_precache() {
    formatex(BKMODEL,charsmax(BKMODEL),"models/gaminga.mdl");

    degiskenler[modeldosyasi] = precache_model(BKMODEL)
    precache_sound("keslan.wav")
}

public test(oyuncu){
    degiskenler[yaratik]  = rg_create_entity("info_target")

    entity_set_string(degiskenler[yaratik],EV_SZ_classname, "test")
    set_entvar(degiskenler[yaratik], var_model, BKMODEL);
    set_entvar(degiskenler[yaratik], var_modelindex, degiskenler[modeldosyasi]);
    set_entvar(degiskenler[yaratik], var_angles, Float:{360.0, 0.0, 0.0});
    entity_set_origin(degiskenler[yaratik], Float:{-128.0, 1187.0, 36.0})
    entity_set_int(degiskenler[yaratik],EV_INT_movetype,6)
    entity_set_int(degiskenler[yaratik],EV_INT_solid,SOLID_SLIDEBOX)
    set_entvar(degiskenler[yaratik], var_gravity, 0.5)
    entity_set_size(degiskenler[yaratik],Float:{-20.0,-25.0,-5.0},Float:{10.0,10.0,200.0})
    set_task(5.0,"konustur")

}
public konustur(){

    set_task(0.5,"konustur1",KONUSTURMA_TASK)
    emit_sound(degiskenler[yaratik], CHAN_WEAPON, "keslan.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
public konustur1(){
    Set_Entity_Anim(degiskenler[yaratik], 4,0);
    set_task(0.5,"konustur2",KONUSTURMA_TASK)
}
public konustur2(){
    Set_Entity_Anim(degiskenler[yaratik], 0,0);
    set_task(0.3,"konustur3",KONUSTURMA_TASK)
}
public konustur3(){
    Set_Entity_Anim(degiskenler[yaratik], 4,0);
    set_task(1.0,"konustur4",KONUSTURMA_TASK)
}
public konustur4(){
    Set_Entity_Anim(degiskenler[yaratik], 0,0);
}
stock Set_Entity_Anim(ent, Anim, ResetFrame)
{
    if(!is_entity(ent))
        return

    set_entvar(ent, var_animtime, get_gametime())
    set_entvar(ent, var_framerate, 1.0)
    set_entvar(ent, var_sequence, Anim)
    if(ResetFrame) set_entvar(ent, var_frame, 0.0)
}
Dosyalar;
DjDikkatnesne.rar
Bu bir eklenti değildir, sadece nesne oluşturma ile ilgili meraklılar var ise basit olarak oluşturulmuş kodlardır.

Dj Dikkat sesli nesne [ReAPI]

Gönderilme zamanı: Pzr Oca 13, 2019 6:11 pm
gönderen ulyoS
Entity öğrenmek gerek. Ancak zaman yok ya, bakacağım teşekkürler.

Dj Dikkat sesli nesne [ReAPI]

Gönderilme zamanı: Pzr Oca 13, 2019 6:21 pm
gönderen MarkWeLL
başarılı bı eklentı robot kufrederken aklıma kufurbaz haydo geldı vol 2 :D