1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Mapi koruma

Gönderilme zamanı: Cum Tem 30, 2021 10:18 pm
gönderen slimshady
map yaptım ve başka birinin bsp mi çevirip düzenleme yapmasını istemiyorum ? ne yapmalıyım.

Mapi koruma

Gönderilme zamanı: Cum Tem 30, 2021 11:08 pm
gönderen Kararsz
sw girerken gerek modeller gerek mapler gerek sesler her şey cstrike_downloads bölümüne otomatik atılıyor , maplerde aynı şekil bsp olarak iniyor. Modeller ve müzikler üstünde her türlü oynamyı yapabiliyorum map hakkında net bilgim yok ama dediğin şeyin imkansız olduğunu düşünüyorum

Mapi koruma

Gönderilme zamanı: Cum Tem 30, 2021 11:45 pm
gönderen slimshady
Kararsz yazdı: Cum Tem 30, 2021 11:08 pm sw girerken gerek modeller gerek mapler gerek sesler her şey cstrike_downloads bölümüne otomatik atılıyor , maplerde aynı şekil bsp olarak iniyor. Modeller ve müzikler üstünde her türlü oynamyı yapabiliyorum map hakkında net bilgim yok ama dediğin şeyin imkansız olduğunu düşünüyorum
bildiğim kadarıyla dosyayı çevirmeye çalışanlar var

Mapi koruma

Gönderilme zamanı: Cmt Tem 31, 2021 12:45 am
gönderen bestcore
Böyle birşey yapılamıyor maalesef.

Mapi koruma

Gönderilme zamanı: Cmt Tem 31, 2021 6:52 pm
gönderen burakxd383
bestcore yazdı: Cmt Tem 31, 2021 12:45 am Böyle birşey yapılamıyor maalesef.
cstrike_downlad klasörüne bsp dosyası iner arkadaşın dediği winbpsc kullanarak bspyi .map dosyasına çeviremesinler editleyemesinler istiyor demek istediğini anladım ama çözümünü bende bilmiyorum :D mr1mr2 ye ulaşın o size bu konuda yardımcı olacaktır.

Mapi koruma

Gönderilme zamanı: Cmt Tem 31, 2021 6:57 pm
gönderen bestcore
mr1mr2 sanırım zombi escape mapları yapıyor. O maplarda da model vs. bir tık fazla oluyor, winbspc'de de fazla model kullanılmış haritalar çevrilmiyor.

Mapi koruma

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 03, 2021 8:00 pm
gönderen dragonfirez
slimshady yazdı: Cum Tem 30, 2021 10:18 pm map yaptım ve başka birinin bsp mi çevirip düzenleme yapmasını istemiyorum ? ne yapmalıyım.
Merhabalar;

HLSDK için Decompile işlemini engellemek için yapabileceğiniz herhangi bir koruma işlemi mevcut değildir. lakin yaptığınız proje aşırı complex şekiller içeriyor ise çoğu decompiler(crackli versiyonlar dahil) o kadar karışık şekli algılayamadığı için ya direkt error veriyor ya program yanıt vermeyip döngüye giriyor. Bu verdiğim örnek içinde 100 projeden max 3 tanesi diyebiliriz. Aksi takdirde herhangi bir haritanin decompile işlemi max 10 saniye sürer.

Ayriyetten decompile işlemi hiçbirzaman %100 clean çıkartmaz. Projenin içinde olan %60-70 lik objelerin çoğunu bozarak ya da atlayarak çevirir. Örneğin skyboxlar 2-3 kat şeklinde gelir, herhangi bir vertex veya clip kullanılan nesneleri hatalı olarak çıkartır bu nesnelerde program size %90 "Texture axis perpendicular to face" hatasıyla gelir. Özetle 0 dan çizeceğin vaktin 2-3 katını bu hataları düzeltmek için harcarsınız. Şahsi tavsiyem benim gibi sadece o projede kullanılan entity combine'ler için decompile işlemini kullanın. Örneğin bir jailbreak haritasındaki bir minigamenin nasıl yapıldığını öğrenmek veya başka bir projedeki entityler ile yapılan bir efekti öğrenmek olabilir. Onun dışında decompile edilen nesneleri kullanmanız mümkün değildir.

Mapi koruma

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 04, 2021 8:07 am
gönderen mr1mr2
Bir kaç ay önce koderimiz MSS mapi şifreleme yöntemi ile şifrelemişti , yani o mapi baska serverde kullanilmasi için eklenti şartti , ama yinede bsp yi çevirip entytyleri temizleyip yeniden duzenleyip tabi mapi kullanabilirler.