1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Valve Hammer , Mapda Kasma

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 2:28 pm
gönderen bestcore
Arkadaşlar Basebuilder haritası yaptım ışık sızması felan yok ama bazı arkadaşlarda Duvara bakınca fps düşüyor ama her yerde degil ara ara yerlerde düşüyor Haritadan taşları kaldırdım taşlarda sorun varmı diye ama taşlardada sorun yok.Sorun nerede acaba ?

Valve Hammer , Mapda Kasma

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 2:50 pm
gönderen ByKieL*
Işık sızması yok diyorsun ama gözünden kaçmış veya göremediğin bir yerde sızma olabilir.İyice bi kontrol et gerçekten sızma yoksa bilmiyorum :(

Valve Hammer , Mapda Kasma

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 2:53 pm
gönderen bestcore
ışık sızma hatalarına nasıl ulaşıcağım ?, kordinatlar var ama ulaşamıyorum.

Valve Hammer , Mapda Kasma

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 3:02 pm
gönderen ByKieL*
Koordinatlar ile ulaşamazsın zaten.Bence en güvenilir olan yavaş yavaş her yere bakarak kendin bulman.Benden bu kadar :)

Valve Hammer , Mapda Kasma

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 3:23 pm
gönderen erdem771
bestcore yazdı: Sal Haz 30, 2020 2:53 pm ışık sızma hatalarına nasıl ulaşıcağım ?, kordinatlar var ama ulaşamıyorum.
haritayı derledikten sonra portal dosyası oluşması gerekiyor onla leaklı bölgeleri bulabiliyorsun

https://prnt.sc/t94hs4

Valve Hammer , Mapda Kasma

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 4:58 pm
gönderen mr1mr2
Dediğin doğru sorun ışık sızması değil , haritanın optimizasyona ihtiyacı var leaf yani çok fazla çizgisel hat var.Buda belli yerlerde fpsi düsürür online serverlerda dropa yol açar

Valve Hammer , Mapda Kasma

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 8:25 pm
gönderen bestcore
mr1mr2 yazdı: Sal Haz 30, 2020 4:58 pm Dediğin doğru sorun ışık sızması değil , haritanın optimizasyona ihtiyacı var leaf yani çok fazla çizgisel hat var.Buda belli yerlerde fpsi düsürür online serverlerda dropa yol açar
Bunları nereden fixleyeceğim , veya nasıl kapatabileceğim ?

Valve Hammer , Mapda Kasma

Gönderilme zamanı: Sal Haz 30, 2020 9:01 pm
gönderen mr1mr2
Önce tam hangi noktLarda kasma var onları tespit et, daha sonra çok köşeli yani yuvarlar cisim vertexli 5 6 köşesi olan çok cisim taş duvar varsa, func_detail özelliği kullan, bir duvar çiziyorsan önve null texturesi ile oluştur ve sadece oyuncunun gördüğü kısımlara texture uygula, çok fazla gereksiz entyti kullanmamaya çalış, ve en önemlisi haritanı komple kutu içine alıp sky verme sadece tavan kısmında sky kullan.