1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Harita hatası

Gönderilme zamanı: Prş Ağu 02, 2018 10:46 pm
gönderen multip0wer
Blackmesa v11 isimli bir harita hazırladım.
Fakat derlemede bir sıkıntı oldu gende .bsp dosyasını aldım ama oyuna girince "AllocBlock: full" diye bir Fatal Error verdi.
Aşağıda .map log ve .err 'i rarlayıp verdim. Bakarsanız on numara olur, şimdiden teşekkürler... :|

Harita hatası

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 03, 2018 9:28 am
gönderen mr1mr2
duvarlardan birinin görünmeyen kısmına null texturesi ile kapla veya fix leyip kaydet sorunun düzelecek.Ayrıca "MAX_PATCHES" hatası almışın light_exe ye "-sparse" ekledinmi ?

Harita hatası

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 03, 2018 3:22 pm
gönderen multip0wer
mr1mr2 yazdı: Cum Ağu 03, 2018 9:28 am duvarlardan birinin görünmeyen kısmına null texturesi ile kapla veya fix leyip kaydet sorunun düzelecek.Ayrıca "MAX_PATCHES" hatası almışın light_exe ye "-sparse" ekledinmi ?
Bu işte yeniyim derlemeyi batch compiler ile yapıyorum -sparse nasıl eklenebilir?
Ve Map biraz yüksek sorun oradada olabilir mi veya duvarları dediğin gibi yapsam düzelir mi? Bi kapıyı butona bağlayıp fit lemiştim sorun buda olabilir mi?

Harita hatası

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 03, 2018 3:35 pm
gönderen mr1mr2
batch compiler felan gerek yok açıkcası , zhlt ler pc deki windows sürümünle uyumlu olanını kuracaksın mesela benim pc win7 x64 , hlbsp.exe hllight.exe gibi olanların x64 olan türleri var onları kullanıyorum ve sorunsuz derliyor diğerleri derlemiyor.

1.olarak duvarları çizerken " null " texturesi ile oluştur sadece oyunculara görünen kısıma texture ver. (mavi içinde n harfi olur) oyun içinde gözükmez ve duvardan sayılmaz

2.olarak " fit " leme işlemini tek bir yüz kısmına tıklayarak yap.Bir bloğu komple seçerek yaparsan sıkıntı çıkarabilir.

3.olarakda derleme ekranında gelişmişe geç ve light_exe ' nin parametresine " -sparse " komutunu ekle.

eğer yapamassan akşam ts felan söyleren gelir yardımcı olurum yada hallederim dersen sen bilirsin burdan destek olurum.

Harita hatası

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 03, 2018 5:38 pm
gönderen multip0wer
mr1mr2 yazdı: Cum Ağu 03, 2018 3:35 pm batch compiler felan gerek yok açıkcası , zhlt ler pc deki windows sürümünle uyumlu olanını kuracaksın mesela benim pc win7 x64 , hlbsp.exe hllight.exe gibi olanların x64 olan türleri var onları kullanıyorum ve sorunsuz derliyor diğerleri derlemiyor.

1.olarak duvarları çizerken " null " texturesi ile oluştur sadece oyunculara görünen kısıma texture ver. (mavi içinde n harfi olur) oyun içinde gözükmez ve duvardan sayılmaz

2.olarak " fit " leme işlemini tek bir yüz kısmına tıklayarak yap.Bir bloğu komple seçerek yaparsan sıkıntı çıkarabilir.

3.olarakda derleme ekranında gelişmişe geç ve light_exe ' nin parametresine " -sparse " komutunu ekle.

eğer yapamassan akşam ts felan söyleren gelir yardımcı olurum yada hallederim dersen sen bilirsin burdan destek olurum.
Valve Hammer'in konfigürasyonunu rahat 5-6 kere farklı video izleyerek yaptım fakat derlemede sorun oluyor batch compiler ile yapınca sorun olmuyor ve önceden bir tane zm_ haritam var yardımların için çok teşekkürler , dosyayı 4 kişi indirmiş çözecek olan var mıdır?

Harita hatası

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 03, 2018 5:55 pm
gönderen mr1mr2
görünmeyen kısımların texturesini fitle , light_exe ' nin parametresine " -sparse " komutunu ekle. başka çözüm yok zaten ?

Harita hatası

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 03, 2018 6:04 pm
gönderen mr1mr2
eve geçince derleyip atarım mapı.