1. sayfa (Toplam 8 sayfa)

cs:go Mod Gelişmiş [reklamsız]

Gönderilme zamanı: Cmt Eyl 29, 2018 12:17 am
gönderen bordoberelilerDM
Eklenti İsmi : CSGO Mod
Yapımcısı : MawiLarq & !berk!
Anıl Can ; Skin al , sat , kasa aç mantıkları CSGO Modundan alınmıştır.
Hesap Sistemi PaZee tarafından paylaşılan [API]Hesap Sistemi başlığından alınmıştır.
Reapi Optimizasyon Mert( Purposeless ) .
Sürüm : v419
Açıklama :
Bu modu yapmamızın amacı gerçek csgo daki grafikler değildi amacımız insanların rekabet ortamı yaratarak eğlenmenlerini istememizdi bizde grafiklerle uğraşcağımıza menülü bir sistem yapalım dedik kasa aç , skin al sat , takas yap , sohbet et , rütbeler için uğraş ve eğlenmenizi istedik ve başardığımıza inanıyoruz genel mantığa geliyim oyuncular hesap açarak adam öldürür belli miktarda para ve exp kazanırlar exp ler oyun içersindeki rekabette ön sıralara ilerlemelerini sağlar para isa skinler , hesap puanları almanıza yarar böylece hesabınızı geliştirerek hesap değerinizi arttırırsınız tabiiki farklı fonksiyonlarla bu modu destekledik ve onlarca , yüzlerce ince ayar yaptık sizede alıp oynamak kaldı.

Video :


Komutlar :

Kod: Tümünü seç

Yazcaklarımın hepsi say uzantılıdır ;

/anamenu , /hesap , /menu , /menu , /skin , /kasa , /banka , /kayit vb.
Consol Komutları ;

amx_topkaydet ; Tüm herkezi verilerini kaydetmeye zorlar.
amx_kayitsifredegis ; var olan hesabın şifresini değiştirmeye yarar.
Cvar Ayarları :

Kod: Tümünü seç

amx_cvar market_komisyon ; Marketten alınan skini satarken % kaç komisyon koyduğu belirleyen cvar ayarıdır.
amx_cvar kill_tl ; Adam öldürme başına kaç para gelceği paradır.
Olan Skinler :
Toplamda 90 Adet Skin Bulunmaktadır.

Kod: Tümünü seç

	{ "\rAK47 | Col Isyancisi", "v_ak47_col.mdl", CSW_AK47,76 , "AK47 | Col Isyancisi" }, //1
	{ "\wAK47 | Akuamarin", "v_ak47_akua.mdl", CSW_AK47,50 , "AK47 | Akuamarin" }, //2
	{ "\wAK47 | Yakit Enjektoru", "v_ak47_yakit.mdl", CSW_AK47,30 , "AK47 | Yakit Enjektoru"}, //3
	{ "\rAK47 | Astor", "v_ak47_astor.mdl", CSW_AK47,60 , "AK47 | Astor" }, //4
	{ "\wAK47 | EliteBuild", "v_ak47_elite.mdl", CSW_AK47,40 , "AK47 | EliteBuild" }, //5
	{ "\rAK47 | RedStar", "v_ak47_redstar.mdl", CSW_AK47,42 , "AK47 | RedStar" }, //6
	{ "\rAK47 | OverLord", "v_ak47_overlord.mdl", CSW_AK47,34 , "AK47 | OverLord" }, //7
	{ "\rAK47 | FireRespect", "v_ak47_firerespect.mdl", CSW_AK47,42 , "AK47 | FireRespect" }, //8
	{ "\wM4A1 | Mermi Yagmuru", "v_m4a1_yagmur.mdl", CSW_M4A1,51 ,"M4A1 | Mermi Yagmuru"}, //9
	{ "\rM4A1 | Asiimov", "v_m4a1_asiimov.mdl", CSW_M4A1,20 ,"M4A1 | Asiimov"}, //10
	{ "\wM4A1 | Ejdarha Krali", "v_m4a1_ejdarha.mdl", CSW_M4A1,32 , "M4A1 | Ejdarha Krali"}, //11
	{ "\rM4A1 | HyperBest", "v_m4a1_hyper.mdl", CSW_M4A1,40 , "M4A1 | HyperBest"}, //12
	{ "\rM4A1 | BlueTown", "v_m4a1_bluetown.mdl", CSW_M4A1,72 , "M4A1 | BlueTown"}, //13
	{ "\wM4A1 | RedStar", "v_m4a1_redstar.mdl", CSW_M4A1,40 , "M4A1 | RedStar"}, //14
	{ "\yM4A1 | DeathLife", "v_m4a1_deathlife.mdl", CSW_M4A1,50 , "M4A1 | DeathLife"}, //15
	{ "\rM4A1 | Yellowed", "v_m4a1_yellowed.mdl", CSW_M4A1,70 , "M4A1 | Yellowed"}, //16
	{ "\yAWP | Asiimov", "v_awp_asiimov.mdl", CSW_AWP, 90 , "AWP | Asiimov"}, //17
	{ "\wAWP | Hiper Canavar", "v_awp_hbeast.mdl", CSW_AWP, 160 , "AWP | Hiper Canavar"}, //18
	{ "\wAWP | Solucan Tanrisi", "v_awp_solucan.mdl", CSW_AWP, 37 , "AWP | Solucan Tanrisi"}, //19
	{ "\rAWP | Dragon Lore", "v_awp_dragonlore.mdl", CSW_AWP, 20000, "AWP | Dragon Lore"}, //20
	{ "\WAWP | Oni", "v_awp_oni.mdl", CSW_AWP, 130, "AWP | Oni"}, //21
	{ "\rAWP | WildStyle", "v_awp_wildstyle.mdl", CSW_AWP, 100, "AWP | WildStyle"}, //22
	{ "\rAWP | Merta", "v_awp_merta.mdl", CSW_AWP, 80, "AWP | Merta"}, //23
	{ "\wGALIL | Eko", "v_galil_eko.mdl", CSW_GALIL, 45 , "GALIL | Eko"}, //24
	{ "\wGALIL | Kerberus", "v_galil_kerberus.mdl", CSW_GALIL, 2 , "GALIL | Kerberus"}, //25
	{ "\wGALIL | Mavi Yol", "v_galil_mavi.mdl", CSW_GALIL,25 , "GALIL | Mavi Yol"}, //26
	{ "\rGALIL | HyperBest", "v_galil_hyper.mdl", CSW_GALIL, 50 , "GALIL | HyperBest"}, //27
	{ "\rGALIL | Blue", "v_galil_blue.mdl", CSW_GALIL, 100 , "GALIL | Blue"}, //29
	{ "\wFAMAS | Nabiz", "v_famas_nabiz.mdl", CSW_FAMAS, 42 , "FAMAS | Nabiz"}, //30
	{ "\wFAMAS | Ates Puskuren", "v_famas_puskuren.mdl", CSW_FAMAS, 34 , "FAMAS | Ates Puskuren"}, //31
	{ "\wFAMAS | Nukleer", "v_famas_nukleer.mdl", CSW_FAMAS, 42 , "FAMAS | Nukleer"}, //32
	{ "\rDEAGLE | Alev", "v_deagle_blaze.mdl", CSW_DEAGLE , 30 , "DEAGLE | Alev"}, //33
	{ "\wDEAGLE | Orman", "v_deagle_jungle.mdl", CSW_DEAGLE, 22 , "DEAGLE | Orman"}, //34
	{ "\wDEAGLE | Hipnotik", "v_degale_hypnotic.mdl", CSW_DEAGLE, 17 , "DEAGLE | Hipnotik"}, //35
	{ "\rDEAGLE | Sport", "v_deagle_sport.mdl", CSW_DEAGLE, 30, "DEAGLE | Sport"}, //36
	{ "\wDEAGLE | DeagleKursun", "v_deagle_kursun.mdl", CSW_DEAGLE, 40, "DEAGLE | DeagleKursun"}, //37
	{ "\yGLOCK | Su Elementali", "v_glock_elemental.mdl", CSW_GLOCK18, 45 , "GLOCK | Su Elementali"}, //38
	{ "\wGLOCK | Elma Sekeri", "v_glock_elma.mdl", CSW_GLOCK18, 21 , "GLOCK | Elma Sekeri"}, //39
	{ "\wGLOCK | YerAlti Mezarligi", "v_glock_yeralti.mdl", CSW_GLOCK18, 43 , "GLOCK | YerAlti Mezarligi"}, //40
	{ "\yUSP-S | Orion", "v_usp_orion.mdl", CSW_USP, 67 , "USP-S | Orion"}, //41
	{ "\wUSP-S | Paslanmaz", "v_usp_paslanmaz.mdl", CSW_USP, 21 , "USP-S | Paslanmaz"}, //42
	{ "\rUSP-S | Les Onaylandi", "v_usp_kconfirm.mdl", CSW_USP, 90 , "USP-S | Les Onaylandi"}, //43
	{ "\wUSP-S | Kursun", "v_usp_kursun.mdl", CSW_USP, 170, "USP-S | Kursun"}, //44
	{ "\wKARAMBIT | Kizil Ag", "v_karambit_kizil.mdl", CSW_KNIFE, 50 , "KARAMBIT | Kizil Ag"}, //45
		{ "\rKARAMBIT | \yN\ye\ro\wn", "v_karambit_leon.mdl", CSW_KNIFE, 30000 , "KARAMBIT | Neon"}, //55
		{ "\yKARAMBIT | Yesil", "v_karambit_yesil.mdl", CSW_KNIFE, 1000 , "KARAMBIT | Yesil"}, //49
	{ "\yKELEBEK | Kizil Ag", "v_kelebek_kizil.mdl", CSW_KNIFE, 900 , "KELEBEK | Kizil Ag"}, //46
	{ "\yKELEBEK \r| \yMawi ", "v_kelebek_mawi.mdl", CSW_KNIFE, 3000 , "KELEBEK | Mawi"}, //50
	{ "\yKELEBEK | \rTurk ", "v_kelebek_turk.mdl", CSW_KNIFE, 10000 , "KELEBEK | Turk"}, //51
	{ "\yM9 BAYONET | Solgun", "v_m9_fade.mdl", CSW_KNIFE, 700 , "M9 BAYONET | Solgun"}, //47
	{ "\yAvci Bicagi | Katliam", "v_huntsman_katliam.mdl", CSW_KNIFE, 700 , "Avci Bicagi | Katliam"}, //48
	{ "\yGUT | Fade", "v_gut_fade.mdl", CSW_KNIFE, 3000 , "GUT | Fade"}, //52
	{ "\yFlip | Neon", "v_flip_neon.mdl", CSW_KNIFE, 16000 , "Flip | Neon"}, //53
	{ "\yDeadly | Frame", "v_deadly_frame.mdl", CSW_KNIFE, 1000 , "Deadly | Frame"}, //54
	{ "\rM9 | Mercury", "v_m9_mercury.mdl", CSW_KNIFE, 10000 , "M9 | Mercury"}, //56
	{ "\rMP5 | \yDeniz \rYosunu", "v_mp5_yosun.mdl", CSW_MP5NAVY, 1200 , "MP5 | Deniz Yosunu"}, //57
	{ "\wMP5 | Sehir Tehlikesi", "v_mp5_sehir.mdl", CSW_MP5NAVY, 4 , "MP5 | Sehir Tehlikesi"}, //58
	{ "\wMP5 | Menekse", "v_mp5_mor.mdl", CSW_MP5NAVY, 4 , "MP5 | Menekse"}, //59
	{ "\wMP5 | Karbonit", "v_mp5_karbon.mdl", CSW_MP5NAVY, 3 , "MP5 | Karbonit"}, //60
	{ "\dSSG | Defu", "default/csgo_scout.mdl", CSW_SCOUT, 9 , "!n(!tCop!n) SSG | Defu"}, //61
	{ "\dAUG | Defu", "default/csgo_aug2.mdl", CSW_AUG, 1 , "!n(!tCop!n) AUG | Defu"}, //62
	{ "\dGALIL | Defu", "default/csgo_galil.mdl", CSW_GALIL, 1 , "!n(!tCop!n) GALIL | Defu"}, //63
	{ "\dFAMAS | Defu", "default/csgo_famas.mdl", CSW_FAMAS, 8 , "!n(!tCop!n) FAMAS | Defu"}, //64
	{ "\dUSP | Defu", "default/csgo_usp.mdl", CSW_USP, 1 , "!n(!tCop!n) USP | Defu"}, //65
	{ "\dGLOCK | Defu", "default/csgo_glock.mdl", CSW_GLOCK18, 1 , "!n(!tCop!n) GLOCK | Defu"}, //66
	{ "\dAWP | Defu", "default/csgo_awp.mdl", CSW_AWP, 6 , "!n(!tCop!n) AWP | Defu"}, //67
	{ "\dMP5 | Defu", "default/csgo_mp5.mdl", CSW_MP5NAVY, 1 , "!n(!tCop!n) MP5 | Defu"}, //68
	{ "\dM4A4 | Defu", "default/csgo_m4a4.mdl", CSW_M4A1, 1 , "!n(!tCop!n) M4A4 | Defu"}, //69
	{ "\dDEAGLE | Defu", "default/csgo_deagle.mdl", CSW_DEAGLE, 5 , "!n(!tCop!n) DEAGLE | Defu"}, //70
	{ "\dSG552 | Defu", "default/csgo_sg552.mdl", CSW_SG552, 1 , "!n(!tCop!n) SG552 | Defu"}, //72
	{ "\dAK47 | Defu", "default/csgo_ak47.mdl", CSW_AK47, 4 , "!n(!tCop!n) AK47 | Defu"}, //73
	{ "\yP90 | Seckin", "v_p90_seckin.mdl", CSW_P90, 800, "P90 | Seckin"}, //74
	{ "\wP90 | Asiimov", "v_p90_asiimow.mdl", CSW_P90, 300, "P90 | Asiimov"}, //75
	{ "\yP90 | Mor", "v_p90_mor.mdl", CSW_P90, 300, "P90 | Mor"}, //76
	{ "\yScout | Glod", "v_scout_gold.mdl", CSW_SCOUT, 500, "Scout | Glod"}, //77
	{ "\rScout | Blaze", "v_scout_blaze.mdl", CSW_SCOUT, 200, "Scout | Blaze"}, //78
	{ "\rR\d|\y RedLine", "v_ak47_redline.mdl", CSW_AK47, 9000, "Ozel hediye"}, //78
	{ "\rR\d|\y Class", "v_ak47_class.mdl", CSW_AK47, 9000, "Ozel hediye"}, //78
	{ "\yOTO Pompali | Asiimov", "v_csd_oto_Asiimov.mdl", CSW_XM1014, 70, "Asiimov OTO Pompali"}, //78
	{ "\wOTO Pompali | Vandal", "v_csd_oto_wandal.mdl", CSW_XM1014, 160, "Vandal | Oto pompali"}, //78
	{ "\rNEGEV | Ozel kuvvet", "v_csd_negev_v1.mdl", CSW_M249, 80, "NEGEV | Ozel kuvvet"}, //78
	{ "\yUMP | Ozel kuvvet", "v_csd_ump_deat.mdl", CSW_UMP45, 150, "UMP | Ozel kuvvet"}, //78
	{ "\wUMP | Onur", "v_csd_ump_onur.mdl", CSW_UMP45, 50, "UMP | Onur"}, //78
	{ "\wUMP | KillerFrost", "v_csd_ump_joh_poh.mdl", CSW_UMP45, 60, "UMP | Killer frost"}, //78
	{ "\wUMP | Monster", "v_csd_ump_monster.mdl", CSW_UMP45, 60, "UMP | Monster"}, //78
	{ "\yAUG | Monster", "v_csd_aug_monster.mdl", CSW_AUG, 60, "AUG | Monster"}, //78
	{ "\rAUG | Lav", "v_csd_aug_lav.mdl", CSW_AUG, 40, "AUG | Lav"}, //78
	{ "\yM3 | Class", "v_csd_m3_class.mdl", CSW_M3, 60, "M3 | Class"}, //78
	{ "\rM3 | Blue", "v_csd_m3_blue.mdl", CSW_M3, 180, "M3 | Blue"}, //78
	{ "\wM3 | Monster", "v_csd_ump_monster.mdl", CSW_M3, 160, "M3 | Monster"}
Kurulum :
Kurulumu basitçe tamamlamanız için dosyalarını ayırdık aldığınız dosyalarda models/ klosorüne girince size hangi klasor ismi verildiyse o klasör isminde bir dosya açın ve içeriklerini yükleyin şuanda ayarlı olan dizinler

Default skinler için : Models/csgomod/default/
Özel skinler için : Models/csgomod/
Doğru yükleme yaparak modu sorunsuz aktif edebilirsiniz kurduğunuz dosyaları " Olan Skinler ; " kısmıda verilen her satır 1 skin olarak düşünün bu satırların 2. boşluğu model yoludur bir çökme durumunda bilinki bu modellerden birini eksik kurmuşsunuzdur.

Loglama , ini sistemleri :

Kod: Tümünü seç

new const kuponini[] = "addons/amxmodx/configs/kuponlar.ini";
new const kayitini[] = "addons/amxmodx/configs/kayitlar.ini"; 
Pluginde belirttiğimiz ;
-- addons/amxmodx/configs/kayitlar.ini
Açılan tüm hesapların [ Kullanıcı ADI | Şifresi | UID | IP Adresi | K.Açtığı TARIH | STEAM ID ] Loglaması yaptığı özel dosyadır. Bu dosyayı gizlemeniz oyuncular için yararlı olucaktır.
-- addons/amxmodx/configs/kuponlar.ini
Kupon menüsü vardır oyunda bunun yönetildiği kısımdır çalışma mantığı şu şekildedir ini dosyasını açıp içersine"KuponKullanmaKodu" "Kupon çeşiti 1 Para , 2 skin" " Kupon çeşitinde 1 yazdıysanız miktar , 2 yazdıysanız numara"2 yazanlar için numara nedir ? " Olan Skinler ; " kısmında verdiğim satırların sırasıyla numarasıdır örnek 1 yazarsanız AK47 Çöl isyancısını kabul etmiş sayıcaktır 5 yazarsanız" Olan Skinler ; " kısmındaki 5. silahı kabul edicektir.1 yazarsanız isa miktara kaç para verceğini yazın max 25 Milyondur 25 milyon üstünü yazsanızda sistem 25 Milyona çekicektir.

Kasa Fiyatları/İsimleri/İçerikleri & Skin Fiyatları , İsimleri Nasıl Ayarlarım ? :
Kasa İsim & Fiyat ayarı ;

Plugin içersindeki 78 . satırda olan

Kod: Tümünü seç

{"Kasa ismi",0},
{"TR Kasasi",15},
{"KAFIR Kasasi",15},
{"Gamma Kasasi",20},
{"Mavicik Kasasi",25},
{"Padisah Kasasi",25},
{"Bicak Kasasi",5000},
{"AK47 Kasasi",700},
{"M4A1 Kasasi",700},
{"AWP Kasasi",6000}
" " içersindeki isimdir , yanında yazan rakamlar isa kasanın tek bir kasanın açılış fiyatıdır.

Kasa İçerik Ayarı ;

88. Satırda olan

Kod: Tümünü seç

new const kasa_icerik[][] = {
    { 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 },
    { 57, 61, 19, 25, 57, 24, 17, 14, 19, 70, 3, 72, 75, 40, 37, 36, 16, 8, 21 , 58 , 59 ,31 , 33 , 42 , 60 , 35},
    { 58, 59, 19, 26, 91, 25, 30, 27, 22, 65, 11, 73, 76, 41, 38, 35, 15, 7, 89 , 88 , 59 ,71 , 33 , 87 , 60 , 35},
    { 79, 67, 81, 29, 83, 34, 85, 68, 87, 64, 89, 73, 91, 42, 39, 34, 14, 6, 22 , 85 , 69 ,71 , 62 , 86 , 31 , 35},
    { 59, 80, 19, 82, 32, 84, 59, 86, 59, 88, 19, 90, 66, 42, 39, 34, 14, 6, 22 , 87 , 69 ,71 , 33 , 84 , 80 , 79},
    { 62, 57, 19, 3, 28, 36, 19, 43, 60, 63, 33, 74, 75, 43, 37, 33, 13, 5, 23 , 90 , 59 ,31 , 33 , 81 , 60 , 35},
    { 47, 47, 37, 47, 46, 46, 46, 28, 45, 45, 44, 48, 51, 49, 53, 52, 50, 55, 54 , 56 , 59 ,31 , 33 , 42 , 56 , 35},
    { 3, 3, 3, 2, 1, 2, 3, 2, 4, 4, 5, 5, 5, 8, 8, 8, 7, 7, 22 , 58 , 59 ,31 , 33 , 42 , 60 , 35 },
    { 9, 9, 9, 10, 11, 9, 10, 11, 13, 13, 14, 12, 14, 12, 15, 15, 16, 16, 22 , 58 , 59 ,31 , 33 , 42 , 60 , 35 },
    { 19, 19, 19, 19, 19, 17, 18, 18, 18, 18, 17, 17, 23, 23, 21, 21, 20, 20, 22 , 58 , 59 ,31 , 33 , 42 , 60 , 35 }
Kısmından düzenliceksiniz 1. sırada olan 0,0,0 etkisizdir örnektir.
Peki nasıl ayarlıcağınıza geliyim TR Kasası 1. sırada değilmi yukarda kod biçimini koydum Gamma kasasıda 3. sırada
Kasa içerikte olan Gamma kasasından çıkcaklar 3. sıradır kasa içeriktedede yani gamma kasasının içeriği şudur
" { 79, 67, 81, 29, 83, 34, 85, 68, 87, 64, 89, 73, 91, 42, 39, 34, 14, 6, 22 , 85 , 69 ,71 , 62 , 86 , 31 , 35}, "

Burdaki rakamlar " Olan Skinler ; " deki silahların dizilişidir kupon sisteminde olduğu gibi burdaki rakamlar örnek 79 rakamı 79 sıradaki skinin numarasıdır , Kasaya ek olarak yeni rakam eklemek için eklenti istekte konu açınız silmek için direk silin ancak ekstra eklerken konu açın sistemi bozabilirsiniz , değiştirmede hiç bir sorun olmıcaktır.


Skin isim & Fiyat ayarı ;

" Olan Skinler ; " kısmındaki 1. boşluk isimler CSW_ Den sonraki rakamlarda fiyatlarıdır .

Rütbe Sistemi :
Rütbe sistemi Gerçekçi Olması İçin Ölünce EXP Kazanırsınız , Öldürülüncede EXP Kaybedersiniz .

Kod: Tümünü seç

       { "Silver 1", 0 },
    { "Silver 2", 400 },
    { "Silver 3", 600 },
    { "Silver 4", 800 },
    { "Silver Elite", 1000 },
    { "Silver Elite Master", 1400 },
    { "Gold Nova 1", 1800 },
    { "Gold Nova 2", 2500 },
    { "Gold Nova 3", 3500 },
    { "Gold Nova Master", 4000 },
    { "Master Guardian 1", 6000 },
    { "Master Guardian 2", 7000 },
    { "Master Guardian Elite", 8000 },
    { "Distinguished Master Guardian", 11000 },
    { "Legendary Eagle", 12000  },
    { "Legendary Eagle Master", 35000 },
    { "Supreme Master First Class", 65000 },
    { "Global Elite", 258000 }

1. " " Boşluktaki Rank ismidir yanındaki rakamlarda o rütbeye ulaşması için gerekli olan exp miktarıdır.

İndirme Linki :
Bütün rar dosyalarını indirip part01 den dosyaları çıkart diyorsunuz.
CSGOMod.part01.rar
CSGOMod.part02.rar
CSGOMod.part03.rar
CSGOMod.part04.rar
CSGOMod.part05.rar
CSGOMod.part06.rar
CSGOMod.part07.rar
CSGOMod.part08.rar

CS:GO Mod Gelişmiş [REKLAMSIZ]

Gönderilme zamanı: Cmt Eyl 29, 2018 12:26 am
gönderen Yek'-ta
Onaylandı. Paylaşım için teşekkürler.

CS:GO Mod Gelişmiş [REKLAMSIZ]

Gönderilme zamanı: Cmt Eyl 29, 2018 12:27 am
gönderen BY FURKAN !
Dosyalari tek part yapabilirdiniz. Genede Teşekkurler.

CS:GO Mod Gelişmiş [REKLAMSIZ]

Gönderilme zamanı: Cmt Eyl 29, 2018 1:09 am
gönderen noeldayi
byfurkan4242 yazdı: Cmt Eyl 29, 2018 12:27 am Dosyalari tek part yapabilirdiniz. Genede Teşekkurler.
Öyle boyutu büyük oluyor.

CS:GO Mod Gelişmiş [REKLAMSIZ]

Gönderilme zamanı: Cmt Eyl 29, 2018 1:11 am
gönderen By.King ►EmrullaH◄
Paylaşım için teşekkür ederiz

CS:GO Mod Gelişmiş [REKLAMSIZ]

Gönderilme zamanı: Cmt Eyl 29, 2018 2:37 am
gönderen ulyoS
Paylaşım için teşekkür ederiz.

CS:GO Mod Gelişmiş [REKLAMSIZ]

Gönderilme zamanı: Cmt Eyl 29, 2018 7:27 am
gönderen CeLLaT*
Teşekkürler

CS:GO Mod Gelişmiş [REKLAMSIZ]

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 06, 2018 3:52 pm
gönderen OneTap
GHW Model & Sound Replacement eklentisiyle birlikte çalışmıyor.
CSD'nin players_models.amxx ile birlikte çalışmıyor.

Bir çözüm önerisi olan var mı acaba?

CS:GO Mod Gelişmiş [REKLAMSIZ]

Gönderilme zamanı: Pzt Eki 08, 2018 2:28 pm
gönderen enesbeyy1997
Yapamadım Lütfen Gösterirmisiniz
Ts90.csduragi.fun

CS:GO Mod Gelişmiş [REKLAMSIZ]

Gönderilme zamanı: Pzt Eki 08, 2018 2:38 pm
gönderen yusuf
Emek Verilmiş Sonucu Başarı.