1. sayfa (Toplam 4 sayfa)

Basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 6:10 am
gönderen ERRA
Selamlar aşağıdaki kodaki,bomba yerine bir şapka modeli verilmesi lazım bunu nasıl yapabiliriz acaba yardımcı olursanız sevinirim iyi forumlar.

Kod: Tümünü seç

give_item(id, "weapon_hegrenade")

Basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 10:11 am
gönderen bestcore
Öyle bir kod bloğu yok, bazı şeyleri tanımlamanız gerek;
eklentiler-pluginler/gelismis-sapka-ekl ... 44979.html

Basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 10:17 am
gönderen ERRA
bestcore yazdı: Pzr Eki 17, 2021 10:11 am Öyle bir kod bloğu yok, bazı şeyleri tanımlamanız gerek;
eklentiler-pluginler/gelismis-sapka-ekl ... 44979.html
merhaba derlemede gördüğünüz gibi belli bir seviyede bomba veriliyor maksadım bomba yerine bir şapka vermek acaba böyle birşey mümkünmü.

Basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 11:46 am
gönderen bestcore
Eklenti yazmayı bıraktım fakat eskiden şöyle bir istek eklenti yapmıştım, yetkiye bağlı şuanda. Yetki yerine level sorgusu ekleyip kolayca yapabilirsiniz;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define ADMIN_HAT     ADMIN_RCON

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],
	g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_HAT)
	{
		CreateModel(id);
	}
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_HAT)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}

Basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 1:04 pm
gönderen ERRA
bestcore yazdı: Pzr Eki 17, 2021 11:46 am Eklenti yazmayı bıraktım fakat eskiden şöyle bir istek eklenti yapmıştım, yetkiye bağlı şuanda. Yetki yerine level sorgusu ekleyip kolayca yapabilirsiniz;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define ADMIN_HAT     ADMIN_RCON

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],
	g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_HAT)
	{
		CreateModel(id);
	}
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_HAT)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}
sağolun ama çok özür diliyerek soruyorum Yetki yerine level sorgusu nasıl ekliye bilirim yardımcı olurmusnuz lütfen cidden ihtiyacım var.

Basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 2:29 pm
gönderen orucoglukayra
ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 1:04 pm
bestcore yazdı: Pzr Eki 17, 2021 11:46 am Eklenti yazmayı bıraktım fakat eskiden şöyle bir istek eklenti yapmıştım, yetkiye bağlı şuanda. Yetki yerine level sorgusu ekleyip kolayca yapabilirsiniz;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define ADMIN_HAT     ADMIN_RCON

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],
	g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_HAT)
	{
		CreateModel(id);
	}
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_HAT)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}
sağolun ama çok özür diliyerek soruyorum Yetki yerine level sorgusu nasıl ekliye bilirim yardımcı olurmusnuz lütfen cidden ihtiyacım var.
Level eklentisinden native ile çekmen lazım.Level eklentisi atar mısın ?

Basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 2:52 pm
gönderen ERRA
orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 2:29 pm
ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 1:04 pm
bestcore yazdı: Pzr Eki 17, 2021 11:46 am Eklenti yazmayı bıraktım fakat eskiden şöyle bir istek eklenti yapmıştım, yetkiye bağlı şuanda. Yetki yerine level sorgusu ekleyip kolayca yapabilirsiniz;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define ADMIN_HAT     ADMIN_RCON

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],
	g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_HAT)
	{
		CreateModel(id);
	}
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_HAT)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}
sağolun ama çok özür diliyerek soruyorum Yetki yerine level sorgusu nasıl ekliye bilirim yardımcı olurmusnuz lütfen cidden ihtiyacım var.
Level eklentisinden native ile çekmen lazım.Level eklentisi atar mısın ?
Tabi buyrun umarım olur gerçekten ihtiyacım var

Basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 3:15 pm
gönderen orucoglukayra
ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 2:52 pm
orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 2:29 pm
ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 1:04 pm

sağolun ama çok özür diliyerek soruyorum Yetki yerine level sorgusu nasıl ekliye bilirim yardımcı olurmusnuz lütfen cidden ihtiyacım var.
Level eklentisinden native ile çekmen lazım.Level eklentisi atar mısın ?
Tabi buyrun umarım olur gerçekten ihtiyacım var
:hl: Şapka eklentisi içine native tanıtın.

Kod: Tümünü seç

native crxranks_get_user_level(iPlugin, iParams)
:hl: Daha sonra şapka eklentisinden admin sorgusu yerine alttaki gibi kullanım yapabilirsin ;

Kod: Tümünü seç

if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
{
    // Level 5 ve üstü ise.
}
else 
{
    // Level yetmiyorsa
}

Basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 3:17 pm
gönderen orucoglukayra
Örnek bu şekilde ;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

native crxranks_get_user_level(index);

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],
	g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateModel(id);
	}
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}

Basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 6:43 pm
gönderen ERRA
orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 3:17 pm Örnek bu şekilde ;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

native crxranks_get_user_level(index);

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],
	g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateModel(id);
	}
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}
uğraşın için çok sağol ama malesef o seviyede biri oyuna girince sw d2 atıyor çalışmıyor :/