REAPI | Oyuncu modeli değiştirme.
Gönderilme zamanı: Pzt Ara 28, 2020 1:36 am
Reapi bazında ct ve t'nin ayrı olarak oyuncu modellerini değiştirebildiğimiz bir plugin yapabilirmisiniz reapi olarak.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const playermodels[2][]={
"ctmodel", //T modelinin ismini yaziyoruz.
"tmodel" //CT modelinin ismini yaziyoruz.
};
public plugin_init(){
register_plugin
(
.plugin_name ="Player Model Changer",
.version = "0.1",
.author = "Bilal Gecer"
);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@rSpawn",.post=true);
}
public plugin_precache(){
new models[96];
for(new i;i<sizeof(playermodels);i++){
formatex(models,charsmax(models),"models/player/%s/%s.mdl",playermodels[i],playermodels[i]); //modeli player klasörüne xxx/xxx.mdl şeklinde klasör açarak yüklüyoruz
}
precache_model(models);
}
@rSpawn(id){
new TeamName:teams=get_member(id,m_iTeam);
switch(teams){
case TEAM_TERRORIST : {
rg_set_user_model(id,playermodels[1][0]);
}
case TEAM_CT : {
rg_set_user_model(id,playermodels[0]);
}
}
}
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_szModelNames[][] = {
"leet", // te model
"gign" // ct model
};
public plugin_init() {
register_plugin("Takim Model", "1.0", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "@CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof(g_szModelNames); i++) {
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szModelNames[i], g_szModelNames[i]));
}
}
@CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const pPlayer, infobuffer[], szNewModel[]) {
SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szModelNames[get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? 0 : 1]);
}
Fakat bende Marshmellow - MarshmellowT modeli mevcut bu eklentide onları kullanabilirmiyim ?Colditz yazdı: Pzt Ara 28, 2020 2:42 am Buyur;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new const g_szModelNames[][] = { "leet", // te model "gign" // ct model }; public plugin_init() { register_plugin("Takim Model", "1.0", "PurposeLess"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "@CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false); } public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof(g_szModelNames); i++) { precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szModelNames[i], g_szModelNames[i])); } } @CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const pPlayer, infobuffer[], szNewModel[]) { SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szModelNames[get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? 0 : 1]); }
Teşekkürler <3Colditz yazdı: Pzt Ara 28, 2020 10:53 am "leet" yazan yere t modelinin, "gign" yazan yere ct modelinin ismini yazıyorsun. Ardından model dosyalarını;
models/player/modelismi/modelismi.mdl olacak şekilde yüklüyorsun.