1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

İSTEK

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 10, 2016 9:33 pm
gönderen @PASA
Selamün aleyküm,

arkadaşlar surf serverim var el sonu 1 ct ve 1 t kalınca bıçak vs oylaması yapması için bir plugin arıyorum yardımcı olurmusnuz?

İSTEK

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 10, 2016 10:53 pm
gönderen amad
Herkes mi oylasın yoksa sadece yaşıyanlar mı ?

İSTEK

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 10, 2016 11:08 pm
gönderen @PASA
Sadece yaşayanlar Evet Hayır şeklinde. Canı fullemesi gibi

@By.Dehset

İSTEK

Gönderilme zamanı: Prş Ağu 11, 2016 12:17 am
gönderen amad
@@PASA

Gece gece hangi kafayla yaptım bilmiyorum doğaçladım diyebilirim :) bi dene istersen

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "Plugin Adi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"

new g_votes[2];
new bool:touch_weapons[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "eDeath", "a") 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1)
}
public spawned(id)
{	
	touch_weapons[id] = false
}

public baslat()
{
	g_votes[0] = 0
	g_votes[1] = 0
	
	new menu = menu_create("\yBicak Duellosuna Varmisin ?","baslat_handler")
	
	menu_additem(menu,"\yEvet","1")
	menu_additem(menu,"\yHayir","2")
	
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER)
	
	new players[32],inum;
	get_players(players,inum,"e")
	for(new i;i<inum;i++)
	{
		menu_display(players[i],menu,0)
	}
	set_task(15.0,"vote_end",menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public baslat_handler(id,menu,item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	g_votes[item] += 1
	return PLUGIN_HANDLED
}
public vote_end(menu)
{
	if(g_votes[0] > g_votes[1])
	{
	duello_ready()
	}
	else 
	{
	 return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(g_votes[0] == g_votes[1])
	{
		 return PLUGIN_HANDLED
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED	
}
public duello_ready()
{
	new players[32],inum;
	static id;
	get_players(players,inum,"e")
	for(new i;i<inum;i++)
	{
	id = players[i]
	touch_weapons[id] = true
	strip_user_weapons(id)
	set_user_health(id, 100)
	give_item(id, "weapon_knife")
	client_print(id,print_chat,"Bicak Duellosu Basladi !")
}
}

public eDeath()
{
	new terorsayisi,ctsayisi, id;
	terorsayisi = 0;
	ctsayisi = 0;
	for(id = 1; id<33; id++)
	{
		if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
		{
			switch(get_user_team(id))
			{
				case 1 : terorsayisi++
					case 2 : ctsayisi++
				}
		}
	}
	
	if(terorsayisi == 1 && ctsayisi == 1)
	{
		baslat()
	}
}

public fw_touch_weapon(weapon, id)
{
	if (!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
	
	new players[32], pnum, tempid;
	get_players(players, pnum, "a");
	for( new i; i<pnum; i++ )
	{        
		tempid = players[i];
	}
	
	if (touch_weapons[id] || touch_weapons[tempid])
		return HAM_SUPERCEDE;
	
	return HAM_IGNORED;
}


	

İSTEK

Gönderilme zamanı: Prş Ağu 11, 2016 7:44 am
gönderen Ömer TELLİ
Forum kurallarına uygun konu açınız