1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yerdeki silahlar silme

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 18, 2018 2:01 pm
gönderen quadfor75
Mesela fy_snow'da yerde silahlar var onları ufak bi eklenti ile nasil kaldıra bilirim rica etsem yazarmısınız?

Yerdeki silahlar silme

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 18, 2018 3:03 pm
gönderen Taha Demirbaş
bir denermisiniz.

Yerdeki silahlar silme

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 18, 2018 10:37 pm
gönderen quadfor75
Taha Demirbaş yazdı: Pzr Kas 18, 2018 3:03 pm bir denermisiniz.
Malesef eklenti aktif fakat çalışmıyor bi işe yaramıyor.

Kod: Tümünü seç

 [ 30] Remove Drop Weapo  0.0.2    Athix             2.amxx           running 

Yerdeki silahlar silme

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 18, 2018 11:02 pm
gönderen amad
Bunu dene :

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init( ) {
	register_plugin( "Remove Dropped Weapon", "1.0", "xPaw" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "weaponbox", "FwdSpawnWeaponbox", 1 );
}

public FwdSpawnWeaponbox( iEntity ) {
	set_pev( iEntity, pev_flags, FL_KILLME );
	dllfunc( DLLFunc_Think, iEntity );
	
	return HAM_IGNORED;
}
Olmazsa :

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

new g_iSpawnForward;

public plugin_precache( ) {
    g_iSpawnForward = register_forward( FM_Spawn, "FwdSpawn" );
}

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "Remove Weapons On Ground", "0.0.1", "Exolent" );
    unregister_forward( FM_Spawn, g_iSpawnForward );
}

public FwdSpawn( iEntity ) {
    if( pev_valid( iEntity ) ) {
        static szClassname[ 32 ];
        pev( iEntity, pev_classname, szClassname, 31 );
        
        static const armoury_entity[ ] = "armoury_entity";
        if( equal( szClassname, armoury_entity ) ) {
            engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEntity );
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

Yerdeki silahlar silme

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 18, 2018 11:10 pm
gönderen quadfor75
By.Dehset yazdı: Pzr Kas 18, 2018 11:02 pm Bunu dene :

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init( ) {
	register_plugin( "Remove Dropped Weapon", "1.0", "xPaw" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "weaponbox", "FwdSpawnWeaponbox", 1 );
}

public FwdSpawnWeaponbox( iEntity ) {
	set_pev( iEntity, pev_flags, FL_KILLME );
	dllfunc( DLLFunc_Think, iEntity );
	
	return HAM_IGNORED;
}
Olmazsa :

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

new g_iSpawnForward;

public plugin_precache( ) {
    g_iSpawnForward = register_forward( FM_Spawn, "FwdSpawn" );
}

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "Remove Weapons On Ground", "0.0.1", "Exolent" );
    unregister_forward( FM_Spawn, g_iSpawnForward );
}

public FwdSpawn( iEntity ) {
    if( pev_valid( iEntity ) ) {
        static szClassname[ 32 ];
        pev( iEntity, pev_classname, szClassname, 31 );
        
        static const armoury_entity[ ] = "armoury_entity";
        if( equal( szClassname, armoury_entity ) ) {
            engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEntity );
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}
Teşekkür ederim.