1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Severlera girmiyor

Gönderilme zamanı: Çrş Kas 07, 2018 5:23 pm
gönderen umutycel54
Csd serverlarına girince Sorry yazıyor atıyor server infolarında Counter Source yazıyor bu sorunu bir benmi yaşıyorum ayrıca bazı sv lere girerken konsolda şu yazıyor "This server is using a newer protocol ( 48 ) than your client ( 47 ). You should check for updates to your client."

Severlera girmiyor

Gönderilme zamanı: Çrş Kas 07, 2018 5:50 pm
gönderen Yek'-ta
Oyunu CSDurağından indirip sunucuya giriş yapabilirsiniz.

Severlera girmiyor

Gönderilme zamanı: Prş Kas 08, 2018 1:14 pm
gönderen specified
Yek'-ta yazdı: Çrş Kas 07, 2018 5:50 pm Oyunu CSDurağından indirip sunucuya giriş yapabilirsiniz.
Csduragindan indirdiği halde giremeyen oyuncularımız var

Severlera girmiyor

Gönderilme zamanı: Prş Kas 08, 2018 1:16 pm
gönderen Yek'-ta
Ne hatası alıyorlar?

Severlera girmiyor

Gönderilme zamanı: Prş Kas 08, 2018 1:35 pm
gönderen specified
Yek'-ta yazdı: Prş Kas 08, 2018 1:16 pm Ne hatası alıyorlar?
Sorry

Severlera girmiyor

Gönderilme zamanı: Prş Kas 08, 2018 1:42 pm
gönderen specified
Http://rampage.us.lt/cs-1-6-original.html
Csduragindan da hata veren kişiler buradan indirince sorunları çözüldü

Severlera girmiyor

Gönderilme zamanı: Prş Kas 08, 2018 1:46 pm
gönderen Yek'-ta
specified yazdı: Prş Kas 08, 2018 1:35 pm
Yek'-ta yazdı: Prş Kas 08, 2018 1:16 pm Ne hatası alıyorlar?
Sorry
CSDurağı clientinde imkansız sorry hatası vermesi. Yine de alternatif bulup çözdüler ise tamamdır.

Severlera girmiyor

Gönderilme zamanı: Prş Kas 08, 2018 1:48 pm
gönderen holigan
Yek'-ta yazdı: Prş Kas 08, 2018 1:16 pm Ne hatası alıyorlar?
varsa bir sorun ortaya çıkar demiştim
arkadaşımın steamden denediği halde giremediğini ve bu hatayı aldığını belirtmiştim
ömer abinin söylemesi üzerine csdurağı setup'ından da denemiş ve aynı hatayı almıştı
tekrar belirteyim

Severlera girmiyor

Gönderilme zamanı: Prş Kas 08, 2018 2:17 pm
gönderen The​ Professiona͏l
Yek'-ta yazdı: Çrş Kas 07, 2018 5:50 pm Oyunu CSDurağından indirip sunucuya giriş yapabilirsiniz.
Bu bir çözüm mü? Herkese csdurağından mı indirin diyelim yani anlamadım... bunun yerine bir süre sonra düzelecek deseniz daha yerinde olurdu bu tıpkı connect ip çözümüne benzemiş... 1-2 oyuncu çekebiliriz belki bu yöntemle... Sanırım reunion değişikliği yapıldı ayarlarda bir şeyler yanlış olabilir mi? Çokta anlamam fakat elimde eskiden kullandığım myg.....rea cs setupu vardı kurdum ve gerçekten de bağlanmıyor hiçbir sunucuya...

Ayrıca bu komut değerleri "Sorry" ile değiştirilmiş

Kod: Tümünü seç

dp_rejmsg_steam "Sorry, legit clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_nosteam47 "Sorry, no-steam p47 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_nosteam48 "Sorry, no-steam p48 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_hltv "Sorry, HLTV is not allowed on this server"
dp_rejmsg_pending "Sorry, unauthorized clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_revemu "Sorry, RevEmu clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_revemu2013 "Sorry, RevEmu2013 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_steamemu "Sorry, SteamEmu clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_oldrevemu "Sorry, Old RevEmu clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_avsmp "Sorry, AVSMP clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_revemu_sc2009 "Sorry, revEmu/SC2009 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_sxei "Sorry, sXe Injected clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_sse3 "Sorry, SSE3 clients are not allowed on this server"


Çözümün bu ayar defterinde olabileceğini düşünüyorum

Kod: Tümünü seç

# ========================================================
# REUNION CONFIGURATION
# ========================================================

#
# General rule for modifying this file:
#	DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#


# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================

# ClientID types (for cid_* options)
# 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
# 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
# 3: STEAM_ by IP
# 4: VALVE_ by IP
# 5: Deprecated - client will be rejected
# 6: reserved for future use
# 7: HLTV
# 8: STEAM_ID_LAN
# 9: STEAM_ID_PENDING
# 10: VALVE_ID_LAN
# 11: VALVE_ID_PENDING
# 12: STEAM_666:88:666

# Use these options to set authid's for clients

### AUTH CONTROL ###

# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1

# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9

# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8])
cid_NoSteam47 = 8

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10])
cid_NoSteam48 = 8

# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1

# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1

# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1

# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1

# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1

# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1

# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3

# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1

# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1


### AUTH SETTINGS ###

# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Source Engine)
# 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
ServerInfoAnswerType = 0

# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0

# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1

# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt = 

# SteamIdHashDProtoCompat (0 / 1)
# Use less reliable method of SteamID hashing from dproto (deprecated).
SteamIdHashDProtoCompat = 0

# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (0 or 1) for generated by HW authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt.
EnableGenPrefix2 = 0

# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
FixBuggedQuery = 1

# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1

# QueryFloodBanTime (1 - 60)
# Ban time in minutes for server query flooding.
QueryFloodBanTime = 10


### AUTHID PREFIXES ###

# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0

# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (b) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4

# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 1;

# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 1;

# SC2009_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 1;

# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 2;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 4;

# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 5;

# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 6;

# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 7;

# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!


# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================

# LoggingMode:
# 0 = None
# 1 = Console
# 2 = Log Files
# 3 = Both
LoggingMode = 2

Severlera girmiyor

Gönderilme zamanı: Prş Kas 08, 2018 2:50 pm
gönderen The​ Professiona͏l
Özellikle şu kısım ile alakası olabileceğini düşünüyorum

Kod: Tümünü seç

# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Source Engine)
# 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
ServerInfoAnswerType = 0

ServerInfoAnswerType komutunun varsayılan değeri 0 olarak geliyor parantez içinde Source engine yazıyor serverlistteki Counter Strike: Source yazısı ile bağlantı kurdum... ve çoğunlukla "ServerInfoAnswerType = 2" olarak kullanılması tavsiye ediliyor...