1. sayfa (Toplam 3 sayfa)
Reapi Armor Görunmuyor
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 04, 2018 7:05 pm
gönderen ShooTeR
gençler reapiciler bi bakarsa...
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("ZP: Show Victim HP On Damage", "1.0", "<VeCo>")
//register_event("Damage", "event_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
//RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "armortest", 0);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"armortest", .post=true);
}
public event_damage(id)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static hp; hp = get_user_health(id)
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
if(zp_get_user_zombie(id))
{
client_print(attacker,print_center,"HP: %i",hp)
}
else if(!zp_get_user_zombie(id) && get_user_armor(id) > 0)
{
client_print(attacker,print_center,"%s AP: %i",name ,armor)
}
else
{
client_print(attacker,print_center,"%s HP: %i",name ,hp)
}
}
söyle bi eklenti var elimdede humana vurunca armor gorunmuyo armor bitincede hp vs. armor hariç digerleri gorunuyo ama bi bakiverin yav cıldırcam

register_event bağladım gene aynı ama niyeyse registerham bağlayınca armorda gorunuyo kafa yandı.
Reapi Armor Görunmuyor
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 04, 2018 7:11 pm
gönderen PaZee
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("ZP: Show Victim HP On Damage", "1.0", "<VeCo>")
//register_event("Damage", "event_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"event_damage", .post=true);
}
public event_damage(id, inflictorEntIndex, attacker, Float:damage, damageType) {
static hp; hp = get_entvar(id, var_health)
static armor; armor = get_entvar(id, var_armorvalue)
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
if(zp_get_user_zombie(id))
{
client_print(attacker,print_center,"HP: %i",hp)
}
else if(!zp_get_user_zombie(id) && armor > 0)
{
client_print(attacker,print_center,"%s AP: %i",name ,armor)
}
else
{
client_print(attacker,print_center,"%s HP: %i",name ,hp)
}
}
Reapi Armor Görunmuyor
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 04, 2018 7:14 pm
gönderen ShooTeR
PaZee yazdı: Cmt Ağu 04, 2018 7:11 pm
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("ZP: Show Victim HP On Damage", "1.0", "<VeCo>")
//register_event("Damage", "event_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"event_damage", .post=true);
}
public event_damage(id, inflictorEntIndex, attacker, Float:damage, damageType) {
static hp; hp = get_entvar(id, var_health)
static armor; armor = get_entvar(id, var_armorvalue)
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
if(zp_get_user_zombie(id))
{
client_print(attacker,print_center,"HP: %i",hp)
}
else if(!zp_get_user_zombie(id) && armor > 0)
{
client_print(attacker,print_center,"%s AP: %i",name ,armor)
}
else
{
client_print(attacker,print_center,"%s HP: %i",name ,hp)
}
}
hala aynı kerim hatta armor bitince hp değeri 123489125 sayılarında oluyo
Reapi Armor Görunmuyor
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 04, 2018 7:14 pm
gönderen ShooTeR
armor gorunmuyo yani hala.
Reapi Armor Görunmuyor
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 04, 2018 7:32 pm
gönderen PaZee
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("ZP: Show Victim HP On Damage", "1.0", "<VeCo>")
//register_event("Damage", "event_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"event_damage", .post=true);
}
public event_damage(id, inflictorEntIndex, attacker, Float:damage, damageType) {
static Float:hp; hp = get_entvar(id, var_health)
static Float:armor; armor = get_entvar(id, var_armorvalue)
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
if(zp_get_user_zombie(id))
{
client_print(attacker,print_center,"HP: %i",floatround(hp))
}
else
{
client_print(attacker,print_center,"%s HP: %i AP: %i",name,floatround(hp),floatround(armor))
}
}
Reapi Armor Görunmuyor
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 04, 2018 7:37 pm
gönderen ShooTeR
hala aynı armor olunca gorunmuyor
Reapi Armor Görunmuyor
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 04, 2018 7:39 pm
gönderen Colditz
Buyur;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("ZP: Show Victim HP On Damage", "1.0", "<VeCo>");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"event_damage", .post=true);
}
public event_damage(const victim, weapon, attacker, Float:damage, type)
{
static name[32], health, armor;
health = get_user_health(victim);
armor = get_user_armor(victim);
get_user_name(victim,name,charsmax(name));
if(zp_get_user_zombie(victim))
{
static const text[] = "HP: %d";
client_print(attacker,print_center,text,health);
}
else if(!zp_get_user_zombie(victim) && armor > 0)
{
static const text2[] = "%s AP: %d";
client_print(attacker,print_center,text2,name ,armor)
}
else
{
static const text3[] = "%s HP+: %d";
client_print(attacker,print_center,text3,name ,health)
}
}
Reapi Armor Görunmuyor
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 04, 2018 7:42 pm
gönderen PaZee
@Colditz reapi sormuş arkadaş bu arada consta ne gerek var ?
hazir el atmışken tamamen reapi çevirmek varken

Reapi Armor Görunmuyor
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 04, 2018 7:45 pm
gönderen Colditz
PaZee yazdı: Cmt Ağu 04, 2018 7:42 pm
@Colditz reapi sormuş arkadaş bu arada consta ne gerek var ?
hazir el atmışken tamamen reapi çevirmek varken :D
Reapi'nin amacı diğer kütüphanedeki komutların yerine geçmek değildir. En azından bu komut amxmodx kütüphanesi için geçerli.
Bildiğim üzere; get_user_health ve get_user_armor komutu set_entvar ile canını kontrol etmekten daha hızlı çalışır. Bunun için Reapi kullanmaya gerek bile yok. "register_event" ile de hızlı çalışacaktır. Boş yere reapi kullanılmamalı.
Kod: Tümünü seç
//#include <reapi>
register_event("Damage", "event_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
Reapi Armor Görunmuyor
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 04, 2018 7:48 pm
gönderen Natre
@Colditz hocam senin bu bilgine hayran kaldım doğrusu keşke bende bu kadar bilgili olabilsem.