1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

[REAPI] Zombie Biohazard Mod

Gönderilme zamanı: Prş Haz 14, 2018 6:33 pm
gönderen Colditz
Mod İsmi : Zombie Biohazard Mod (Biohazard Core)
Yapımcısı : 81x08
Sürüm : 1.0
Düzenleyen : @Colditz
Çeviri Yapan : @Yek'-ta
Kaynak : dev-cs.ru

Ekran Görüntüsü :
Resim
Resim
Resim

Komutlar :
"say /equip" -Silah seçme menüsünü kapatıp açar.

İni dosyaları ve açıklamalar :

zmb_classes.ini
Zombiler için sınıf hazırlamak için kullanıyorsunuz. Örnekleri zaten ini içinde bulunmaktadır. Kendinize göre ayarlayınız.

Kod: Tümünü seç

[Sinif Ismi]

knife_model = "models/zmb/classes/v_knife.mdl" ; Bicak modeli ayarlar
player_model "hulk" ; Zombi modeli ayarlar.

speed = "225" ; Zombi hizini ayarlar.
health = "2200" ; Zombi canini ayarlar.
gravity = "1.0" ; Zombi yer cekimini (gravity) ayarlar.
factor_damage = "1.2" ; Zombi vurus gucunu (damage) ayarlar.

[end]
zmb_core.ini
Modun cvar ayarlarini otomatik her map acildiginda ayarlar. Burayi ayarladiktan sonra baska cvarlar ile ugrasmaniza gerek kalmayacaktir.

Kod: Tümünü seç

zmb_hud_type			"0"  ; Zombilerde can ve sinif gosterme hudmessage yazisi kalin mi olsun ince mi? (Hudmessage mi DHudmessage mi)
zmb_hud_color			"#008000" ; Hudmessage rengi
zmb_hud_position		"-1.0 0.85" ; Hudmessage koordinati (1. x | 2. y)

zmb_zombie_ratio		"0.2" ; Zombi yapabilmeniz icin aranizda olmasi gereken maxsimum oran (?)
zmb_map_lightstyle		"d" ; Haritanin aydinlik / karanlik olmasini ayarlar
zmb_save_equipment		"0" ; Ekipmanlari kaydetip kaydetmemesini ayarlar
zmb_time_infections		"15" ; Zombi enfeksiyon zamani (Kac saniye sonra enfeksiyon yayilsin ayarlar)
zmb_main.ini
Hava durumunu ve havadaki sisi ayarlar.

Kod: Tümünü seç

[weather]
	# [Weather]
	#	"" - Hicbir şey
	#	"a" - Yagmur
	#	"b" - Kar
	#	"ab" - Her turlu rastgele (yagmur kar)

	weather = "ab" ; Hava durumunu ayarlar

	fog = "1" ; Haritada sis olup olmamasi
	fog_color = "128 128 128" ; Sisin rengi
	fog_density = "0.0014" ; Sis orani
[end]
zmb_sounds.ini
Zombi olma sesi, zombi kazanma sesi gibi modun kendi has ses dosyalarini ayarlar.
Kendinize gore ses ekleyebilirsiniz buradan.

Kod: Tümünü seç

;Insanlar kazaninca calacak ses
[survirvor_win]
	"zmb/survivor_win/win1.wav"
	"zmb/survivor_win/win2.wav"
	"zmb/survivor_win/win3.wav"
[end]

;Zombiler kazaninca calacak ses
[zombie_win]
	"zmb/zombie_win/win1.wav"
	"zmb/zombie_win/win2.wav"
	"zmb/zombie_win/win3.wav"
[end]

;Zombi olunce calacak ses
[zombie_death]
	"zmb/zombie_death/death1.wav"
	"zmb/zombie_death/death2.wav"
	"zmb/zombie_death/death3.wav"
[end]

;Zombi ciglik sesi

[zombie_scream]
	"zmb/zombie_scream/scream1.wav"
	"zmb/zombie_scream/scream2.wav"
	"zmb/zombie_scream/scream3.wav"
[end]

;Zombi bicak sesleri

[zombie_knife_miss]
	"zmb/zombie_knife/claw_miss1.wav"
	"zmb/zombie_knife/claw_miss2.wav"
[end]

[zombie_knife_hits]
	"zmb/zombie_knife/claw_strike1.wav"
	"zmb/zombie_knife/claw_strike2.wav"
	"zmb/zombie_knife/claw_strike3.wav"
[end]
Modda ekstradan ayarlanacak olan cvar ayarlari
Bu cvar ayarlarini kendinize gore ayarlayiniz.

Bunlari amxx.cfg icine yaziniz.

Kod: Tümünü seç

; Degistirilmesi onerilmeyenler
mp_freeforall 0 ; FFA modu (Takim yok herkes, herkese saldirabilir) Zombi modunda acilmasi onerilmez.
mp_round_infinite "0" ; Round zamaninin sonsuza kadar surmesini saglar. Zombi modunda acilmasi onerilmez.
mp_auto_reload_weapons 0 ; Dogan oyuncularin silahlarini doldur. Zombi modunda acilmasi onerilmez.
mp_auto_join_team 1 ; Dogan oyunculari terrorist (zombi) takimina atar. 1 oneriliyor.
humans_join_team any ; Bilginiz yok ise degistirmeyin.
sv_skyname drkg ; Bu da harita ayarlar. Bilginiz yok ise degistirmeyin

mp_refill_bpammo_weapons 2 ; Tam olarak turkceye ceviremedim fakat 2 olmasi oneriliyor. Cevirmek isteyen cevirebilir.
// Refill amount of backpack ammo up to the max
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - refill backpack ammo on player spawn
// 2 - refill backpack ammo on each weapon reload (NOTE: Useful for mods like DeathMatch, GunGame, ZombieMod etc.)
//
// Default value: "0"

;Kendinize gore ayarlayabileceginiz cvarlar
mp_maxmoney 16000 ; Oyuncunun maksimum para miktari
mp_hegrenade_penetration 0 ; Bombanin duvar arkasina vurup vurmayacagini ayarlar [0- Kapali | 1- Acik]
mp_nadedrops 1 ; Oyuncu oldukten sonra bomba dusmesini ayarlar. [0- Kapali | 1- Bir bomba | 2- Tum bombalari]
mp_roundrespawn_time 10 ; Ayarladiginiz vakitten sonra oyuncular sonraki rounda kadar revlenmeyecek

[REAPI] Zombie Biohazard Mod

Gönderilme zamanı: Prş Haz 14, 2018 6:49 pm
gönderen Yek'-ta
Çeviri için çok uğraşmışsın, ben Rusçadan çevirmiştim :)

[REAPI] Zombie Biohazard Mod

Gönderilme zamanı: Prş Haz 14, 2018 6:54 pm
gönderen Colditz
Yek'-ta yazdı: Prş Haz 14, 2018 6:49 pm Çeviri için çok uğraşmışsın, ben Rusçadan çevirmiştim :)
Biraz yormadı değil tabii çeviri :)
Ama biohazard modu csdurağı için lazımdı ve uğraşmama değdiğini düşünüyorum.
İyi forumlar ;)

[REAPI] Zombie Biohazard Mod

Gönderilme zamanı: Prş Haz 14, 2018 6:58 pm
gönderen İmam-POWER
Teşekkürler :)

[REAPI] Zombie Biohazard Mod

Gönderilme zamanı: Prş Haz 14, 2018 7:03 pm
gönderen Yek'-ta
Eklenti dosyasına sadece çeviriyi ekledin di mi? Başka bir düzenleme yapmadın.

[REAPI] Zombie Biohazard Mod

Gönderilme zamanı: Prş Haz 14, 2018 7:07 pm
gönderen Colditz
Eklentiye zarar vermemek ve kendime iş açmamak için eklentide çeviri ve silahmenü silahlar hariç hiçbir düzenleme yapmadım.

Silah menü eski hâli böyle idi. Birkaç silah ekledim.

Kod: Tümünü seç

new const g_listPrimaryWeaponszMenu[][listWeaponInfo] =	{
	{},
	
	{"M4A1", "weapon_m4a1", WEAPON_M4A1, 90},
	{"AK47", "weapon_ak47", WEAPON_AK47, 90},
	{"AWP", "weapon_awp", WEAPON_AWP, 30}
};

new const g_listSecondaryWeaponszMenu[][listWeaponInfo] =	{
	{},
	
	{"USP", "weapon_usp", WEAPON_USP, 120},
	{"Deagle", "weapon_deagle", WEAPON_DEAGLE, 30},
	{"Glock 18", "weapon_glock18", WEAPON_GLOCK18, 120}
};

[REAPI] Zombie Biohazard Mod

Gönderilme zamanı: Prş Haz 14, 2018 7:09 pm
gönderen Yek'-ta
Olmaz, modu çöp etmişsin resmen. Nativeleri dahi silmişsin. Mod orjinal olarak kalmalı, konu silinenlere taşınmıştır.