1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Geçersiz Şipariş Sorunu
Gönderilme zamanı: Çrş Ara 20, 2017 1:07 am
gönderen ibrhmtpskl
Kendi telefon numaramdan 15 tl türk telekom mobil ödeme gerçekleştirdim. Ödeme başarılı dedi ve panel hesabımdaki hotmaili girdim onaylaya basınca geçersiz sipariş sorunu aldım. Param gitti fakat panele para yüklenmedi. Lütfen yardım edebilir misiniz ?
Geçersiz Şipariş Sorunu
Gönderilme zamanı: Çrş Ara 20, 2017 1:09 am
gönderen HİTLER
bir iki sayfa geri gidip tekrardan aynı sayfaya ileri yaparak gelin ve emailinizi tekrardan girin olmuyorsa panelinizden ticket açıp telefon numaranızı attığınız miktar ile girin ilgilenirler.
Geçersiz Şipariş Sorunu
Gönderilme zamanı: Çrş Ara 20, 2017 1:14 am
gönderen Mrs.Hunter
Bizde bu gün 2 kez yukleme yaptık aynı problem ile karşılastık. Muhtemelen duzelir sabah
Geçersiz Şipariş Sorunu
Gönderilme zamanı: Çrş Ara 20, 2017 1:17 am
gönderen ibrhmtpskl
HİTLER yazdı:bir iki sayfa geri gidip tekrardan aynı sayfaya ileri yaparak gelin ve emailinizi tekrardan girin olmuyorsa panelinizden ticket açıp telefon numaranızı attığınız miktar ile girin ilgilenirler.
Denedim hocam olmuyor. Panelden ticket atınca yine bu bölümde konu açılıyor. Yeniden konu açmama gerek varmı ?
Geçersiz Şipariş Sorunu
Gönderilme zamanı: Çrş Ara 20, 2017 1:19 am
gönderen HİTLER
ibrhmtpskl yazdı:HİTLER yazdı:bir iki sayfa geri gidip tekrardan aynı sayfaya ileri yaparak gelin ve emailinizi tekrardan girin olmuyorsa panelinizden ticket açıp telefon numaranızı attığınız miktar ile girin ilgilenirler.
Denedim hocam olmuyor. Panelden ticket atınca yine bu bölümde konu açılıyor. Yeniden konu açmama gerek varmı ?
pardon hocam kafam karıştı ödeme bildirimi yap bölümüne tıkla ,kusura bakmayasın ödeme bildiriminde açıklama kısmına telefon numaranı ödediğin miktarı vs.. yazman gerekiyor
Geçersiz Şipariş Sorunu
Gönderilme zamanı: Çrş Ara 20, 2017 1:23 am
gönderen ibrhmtpskl
HİTLER yazdı:ibrhmtpskl yazdı:HİTLER yazdı:bir iki sayfa geri gidip tekrardan aynı sayfaya ileri yaparak gelin ve emailinizi tekrardan girin olmuyorsa panelinizden ticket açıp telefon numaranızı attığınız miktar ile girin ilgilenirler.
Denedim hocam olmuyor. Panelden ticket atınca yine bu bölümde konu açılıyor. Yeniden konu açmama gerek varmı ?
pardon hocam kafam karıştı ödeme bildirimi yap bölümüne tıkla ,kusura bakmayasın ödeme bildiriminde açıklama kısmına telefon numaranı ödediğin miktarı vs.. yazman gerekiyor
Yok hocam önemli değil de hesap seçiniz kısmında mobil ödeme yok ne seçeceğim burada ?
Geçersiz Şipariş Sorunu
Gönderilme zamanı: Çrş Ara 20, 2017 1:30 am
gönderen noeldayi
rastgele seç hesap no - yaz açıklamaya tel no falan yaz sabah onaylanır.
Geçersiz Şipariş Sorunu
Gönderilme zamanı: Çrş Ara 20, 2017 2:32 am
gönderen ibrhmtpskl
Teşekkür ederim hepinize