1. sayfa (Toplam 4 sayfa)

Bıcak Menüsü İsteği

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 29, 2017 1:07 am
gönderen dozean2
Arkadaşlar bıçak menüsü istiyorum. istediğim özellikler şunlar. servere girdiğinde elinde olacak bıçak defualt bıçak olsun yani 1. sıradaki ondan sonrakileri sıralıcağım zaten. menüye istenildiği gibi girip çıkılsın. hiçbir karşılığı olmadan her bıçak alınsın.
sol tık 15 sağ tık 30 vursun . menü /knife komutuyla açılsın. bıçak sıralaması alttaki gibi

1. Defualt Knife ( model csgo_defualt.mdl ) ( servere girdiğinde elinde olacak bıçak bu olacak ) ( menüye ilk girdiğinde tıklanmış gibi olcak yani tıklanamayacak çünkü servere girdiğinde elinde ilk bu buçak olacak )
2. Bayonet Knife ( model csgo_bayonet.mdl )
3. Butterfly Knife ( model csgo_butterfly.mdl )
4. Flip Knife ( model csgo_flip.mdl )
5. Hunstman Knife ( model csgo_huntsman.mdl )
6. Karambit Knife ( model csgo_karambit.mdl )
7. Gut Knife ( model csgo_gut.mdl )
8. M9 Bayonet Knife ( model csgo_m9bayonet.mdl )


@redarmygaming
@caddegarge
@CSmiLeFaCe
@PaZee
@Fatih ~ EjderYa

Bıcak Menüsü İsteği

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 29, 2017 1:41 am
gönderen Lykia
@dozean2 kardesım yarın ts105.csduragi.com ugra

Bıcak Menüsü İsteği

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 29, 2017 9:27 am
gönderen dozean2
Güncel Arkadaşlar Bi El Atında Bitsin :s

Bıcak Menüsü İsteği

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 29, 2017 9:37 am
gönderen Baran34
@PaZee
@Fatih ~ EjderYa
@caddegarge
@Tasarimci v2

Bıcak Menüsü İsteği

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 29, 2017 10:14 am
gönderen Lykia
@dozean2
Kardesım ayrlıyacam TS105e gel bos zamanında

Bıcak Menüsü İsteği

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 29, 2017 10:17 am
gönderen ! Cly
banada lazım o :)

Bıcak Menüsü İsteği

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 29, 2017 10:19 am
gönderen Baran34
@Lykia burda paylaş bizede lazım belki

Bıcak Menüsü İsteği

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 29, 2017 10:26 am
gönderen Lykia
@Baran34 kardesım paylasıcam zaten

Bıcak Menüsü İsteği

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 29, 2017 10:34 am
gönderen Baran34
Tmm..

Bıcak Menüsü İsteği

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 29, 2017 10:38 am
gönderen TunnS[C]
Çalışırsa haber verın. @Baran34 @! Cly

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const Knife1Model[66] = "models/bicakmenu/csgo_defualt.mdl";
new const Knife2Model[66] = "models/bicakmenu/csgo_bayonet.mdl";
new const Knife3Model[66] = "models/bicakmenu/csgo_butterfly.mdl";
new const Knife4Model[66] = "models/bicakmenu/csgo_flip.mdl";
new const Knife5Model[66] = "models/bicakmenu/csgo_huntsman.mdl";
new const Knife6Model[66] = "models/bicakmenu/csgo_karambit.mdl";
new const Knife7Model[66] = "models/bicakmenu/csgo_gut.mdl";
new const Knife8Model[66] = "models/bicakmenu/csgo_m9bayonet.mdl";

new bool: Knife1[33];
new bool: Knife2[33];
new bool: Knife3[33];
new bool: Knife4[33];
new bool: Knife5[33];
new bool: Knife6[33];
new bool: Knife7[33];
new bool: Knife8[33];
new bool: KnifeKitle[33];

new const PLUGIN[] = "Bicak Menu FUN";
new const VERSION[] = "1.0";
new const AUTHOR[] = "SoldieR";

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /knife","knife_menu")
	register_event("CurWeapon", "CurentWeapon", "be", "1=1");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "oyuncu_dogunca", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DamageKnife");
}
public oyuncu_dogunca(id) 
{
	if(is_user_alive(id))
		{
		KnifeKitle[id]= false;
		
		Knife1[id] = false;
		Knife2[id] = false;
		Knife3[id] = false;
		Knife4[id] = false;
		Knife5[id] = false;
		Knife6[id] = false;
		Knife7[id] = false;
		Knife8[id] = false;
	}
}

public plugin_precache() 
{
	precache_model(Knife1Model);
	precache_model(Knife2Model);
	precache_model(Knife3Model);
	precache_model(Knife4Model);
	precache_model(Knife5Model);
	precache_model(Knife6Model);
	precache_model(Knife7Model);
	precache_model(Knife8Model);

}
public client_putinserver(id) 
{
	Knife1[id] = false;
	Knife2[id] = false;
	Knife3[id] = false;
	Knife4[id] = false;
	Knife5[id] = false;
	Knife6[id] = false;
	Knife7[id] = false;
	Knife8[id] = false;
}
public knife_menu(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new menu = menu_create("\yServer \rADI \w-- \dBicak Menusu","knife_menu_devam")
		
		menu_additem(menu, "\d[Server Adi\d] \w-- \rDefualt Knife","1",0);
		menu_additem(menu, "\d[Server Adi\d] \w-- \rBayonet Knife","2",0);
		menu_additem(menu, "\d[Server Adi\d] \w-- \rButterfly Knife","3",0);
		menu_additem(menu, "\d[Server Adi\d] \w-- \rFlip Knife","4",0);
		menu_additem(menu, "\d[Server Adi\d] \w-- \rHunstman Knife","5",0);
		menu_additem(menu, "\d[Server Adi\d] \w-- \rKarambit Knife","6",0);
		menu_additem(menu, "\d[Server Adi\d] \w-- \rGut Knife","7",0);
		menu_additem(menu, "\d[Server Adi\d] \w-- \rM9 Bayonet Knif","8",0);
		
		menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d[Server Adi\d] \w-- \rDiyer Sayfa")
		menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d[Server Adi\d] \w-- \rOnceki Sayfa")
		menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d[Server Adi\d] \w-- \rCikis")
	}
}
public knife_menu_devam(id, menu, item) 
{
	if(item == MENU_EXIT) {
		return 1;
	}
	
	new data [6], szName [64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo (menu, item, access, data,charsmax (data), szName,charsmax (szName), callback);
	new key = str_to_num (data);
	
	switch (key)
	{
		case 1:
		{
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife1[id] = true;
			CurentWeapon(id);
			client_printc(id, "!g[Server Adi] !nDefualt Knife Aldin Iyi Avlar");
		}
		
		case 2:
		{
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife2[id] = true;
			CurentWeapon(id);
			client_printc(id, "!g[Server Adi] !nBayonet Knife Aldin Iyi Avlar");
		}
		
		case 3:
		{
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife3[id] = true;
			CurentWeapon(id);
			client_printc(id, "!g[Server Adi] !nButterfly Knife Aldin Iyi Avlar");
		}
		case 4:
		{
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife4[id] = true;
			CurentWeapon(id);
			client_printc(id, "!g[Server Adi] !nFlip Knife Aldin Iyi Avlar");
		}
		case 5:
		{
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife5[id] = true;
			CurentWeapon(id);
			client_printc(id, "!g[Server Adi] !nHunstman Knife Aldin Iyi Avlar");
		}
		case 6:
		{
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife6[id] = true;
			CurentWeapon(id);
			client_printc(id, "!g[Server Adi] !nKarambit Knife Aldin Iyi Avlar");
		}
		
		case 7:
		{
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife7[id] = true;
			CurentWeapon(id);
			client_printc(id, "!g[Server Adi] !nGut Knife Aldin Iyi Avlar");
		}
		
		case 8:
		{
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife8[id] = true;
			CurentWeapon(id);
			client_printc(id, "!g[Server Adi] !nM9 Bayonet BicagiAldin Iyi Avlar");
		}
	}
	
	menu_destroy (menu);
	return 1;
}
public CurentWeapon(id) {
        if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) {

	if(Knife1[id])
	set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife1Model);
	
	if(Knife2[id])
	set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife2Model);
	
	if(Knife3[id])
	set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife3Model);
	
	if(Knife4[id])
	set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife4Model);
	
	if(Knife5[id])
	set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife5Model);
	
	if(Knife6[id])
	set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife6Model);
	
	if(Knife7[id])
	set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife7Model);
	
	if(Knife8[id])
	set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife8Model);
		
     }
}	
public DamageKnife ( Victim, Inflictor, Attacker, Float:fDamage )  {
	if(is_user_connected(Attacker) && Attacker != Victim) {
                if(get_user_weapon(Attacker) == CSW_KNIFE) {

		if(Knife1[Attacker])
		SetHamParamFloat(4, fDamage * 1.0);
		
		if(Knife2[Attacker])
		SetHamParamFloat(4, fDamage * 1.0);
		
		if(Knife3[Attacker])
		SetHamParamFloat(4, fDamage * 1.0);

		if(Knife4[Attacker])
		SetHamParamFloat(4, fDamage * 1.0);
		
		if(Knife5[Attacker]) 
		SetHamParamFloat(4, fDamage * 1.0);
		
		if(Knife6[Attacker])
		SetHamParamFloat(4, fDamage * 1.0);
		
		if(Knife7[Attacker])
		SetHamParamFloat(4, fDamage * 1.0);
		
		if(Knife8[Attacker])
		SetHamParamFloat(4, fDamage * 1.0);
		}
	}
}
stock client_printc(const id, const input[], any:...)
{
    new count = 1, players[32]
    static msg[191]
    vformat(msg, sizeof(msg) - 1, input, 3)

    replace_all(msg, 190, "!n", "^x01")
    replace_all(msg, 190, "!g", "^x04")
    replace_all(msg, 190, "!t", "^x03")

    if(id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
    {
        for(new i = 0; i < count; i++)
        {
            if(is_user_connected(players[i]))
            {
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
                write_byte(players[i])
                write_string(msg)
                message_end()
            }
        }
    }
}