1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Model değiştirme sorunu

Gönderilme zamanı: Cum Şub 03, 2017 11:03 pm
gönderen ihsan
Kaç gündür bekliyorum cevap veren olmadı modelleri deiştiriyoruz modelleri servere girerken yüklüyor ama serverde görünmüyor hata nedir ?

@CSmiLeFaCe

Model değiştirme sorunu

Gönderilme zamanı: Cum Şub 03, 2017 11:39 pm
gönderen Yek'-ta
BaseBuilder modun içinde model değiştirme komutu var mı yok mu?

Model değiştirme sorunu

Gönderilme zamanı: Cum Şub 03, 2017 11:42 pm
gönderen ihsan
ne gibi bir komut olababilir ona bakayım birde ayrıyettende başka pluginlerde denedim

@CSmiLeFaCe

Model değiştirme sorunu

Gönderilme zamanı: Cum Şub 03, 2017 11:46 pm
gönderen Yek'-ta
Eklenti modellerin değiştirilmesini pek istemiyor gibi. Bu aldığım kodlar basebuilder 6.4 sürümünden. Ek bir eklenti ile değiştiremezsiniz ama ana eklentinin içinden düzenlemeler yapılarak değiştirilebilir.

Kod: Tümünü seç

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
    if (!is_user_alive(id))
        return
    
    g_isalive[id] = true
    g_pCurTeam[id] = cs_get_user_team(id)
    g_iszombie[id] = g_pCurTeam[id] == CS_TEAM_T ? true : false
    
    Add_Effects(id)
    remove_task(id + MODELSET_TASK)
    if (g_iszombie[id])
    {
        copy(g_PlayerModel[id], charsmax(g_PlayerModel[]), g_ZombieModel1)
        new currentmodel[32]
        fm_get_user_model(id, currentmodel, charsmax(currentmodel))
        if (!equal(currentmodel, g_PlayerModel[id]))
        {
            if (get_gametime() - g_RoundStartTime < 5.0)
                set_task(5.0 * MODELCHANGE_DELAY, "fm_user_model_update", id + MODELSET_TASK)
            else
                fm_user_model_update(id + MODELSET_TASK)
        }
    }
    else if (g_HasCustomModel[id])
    {
        fm_reset_user_model(id)
    }
}
stock fm_reset_user_model(player)
{
    g_HasCustomModel[player] = false
    dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player))
}
public fw_SetClientKeyValue(id, const infobuffer[], const key[])
{   
    if (g_HasCustomModel[id] && equal(key, "model"))
        return FMRES_SUPERCEDE
    return FMRES_IGNORED
}

public fw_ClientUserInfoChanged(id)
{
    if (!g_HasCustomModel[id])
        return FMRES_IGNORED
    static currentmodel[32]
    fm_get_user_model(id, currentmodel, charsmax(currentmodel))
    if (!equal(currentmodel, g_PlayerModel[id]) && !task_exists(id + MODELSET_TASK))
        fm_set_user_model(id + MODELSET_TASK)
    return FMRES_IGNORED
}

public fm_user_model_update(taskid)
{
    static Float:current_time
    current_time = get_gametime()
    
    if (current_time - g_ModelsTargetTime >= MODELCHANGE_DELAY)
    {
        fm_set_user_model(taskid)
        g_ModelsTargetTime = current_time
    }
    else
    {
        set_task((g_ModelsTargetTime + MODELCHANGE_DELAY) - current_time, "fm_set_user_model", taskid)
        g_ModelsTargetTime = g_ModelsTargetTime + MODELCHANGE_DELAY
    }
}

public fm_set_user_model(player)
{
    player -= MODELSET_TASK
    engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", g_PlayerModel[player])
    g_HasCustomModel[player] = true
}

stock fm_get_user_model(player, model[], len)
{
    engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", model, len)
} 

Model değiştirme sorunu

Gönderilme zamanı: Cum Şub 03, 2017 11:51 pm
gönderen ihsan
@CSmiLeFaCe özelden eklentiyi atsam yardımcı olurmusun ?

Model değiştirme sorunu

Gönderilme zamanı: Cmt Şub 04, 2017 12:07 am
gönderen Yek'-ta
gönder eklentiyi yarın müsait olunca bakarım.