Plugine ColorChat ekleme
Gönderilme zamanı: Pzr Kas 13, 2016 12:45 pm
Arkadaşlar bu plugin serverde 10 saniye yazı yazamama plugini buna colorchat yani renkli şekilde ayarlar mısınız?
yeşil falan yapabilirseniz memnun olurum direk sarı çıkıyor.
#include <amxmodx>
new bool:time_up = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("Say Blok","1.0","aLeX");
register_clcmd("say","engel");
set_task(20.0,"timeisup");
}
public engel(id)
{
if(!time_up)
{
client_printc(id,"!g[CLANISMI] !nyazi yazmak icin 20 saniye beklemelisin.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public timeisup()
{
client_printc(0,"!g[CLANISMI] !nKonusmalar acilmistir. Artik yazi yazabilirsiniz.");
time_up = true;
}
stock client_printc(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01");
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04");
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03");
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch"); {
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players);
write_byte(players);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}
yeşil falan yapabilirseniz memnun olurum direk sarı çıkıyor.
#include <amxmodx>
new bool:time_up = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("Say Blok","1.0","aLeX");
register_clcmd("say","engel");
set_task(20.0,"timeisup");
}
public engel(id)
{
if(!time_up)
{
client_printc(id,"!g[CLANISMI] !nyazi yazmak icin 20 saniye beklemelisin.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public timeisup()
{
client_printc(0,"!g[CLANISMI] !nKonusmalar acilmistir. Artik yazi yazabilirsiniz.");
time_up = true;
}
stock client_printc(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01");
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04");
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03");
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch"); {
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players);
write_byte(players);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}