Her Kill de Random Ses Çıkma
Gönderilme zamanı: Sal Oca 31, 2023 6:15 pm
Merhaba Forumda Gezdim Bulamadım Mesela Ben Bi Kişi Öldürünce 6 Ses Olacak o 6 Sesden Bi tane Random Çıkcak Varmı Yapabilek ya 

bekliyorum hocam
furkanarda yazdı: Çrş Şub 01, 2023 9:57 am Buyur kardesim. Plugin hazir fakat sesleri kendin ekle, ben iyi ses bulamadim.
Rica etsem bana Discord ve ya Instagram uzerinden ulasa bilirmisiniz?
Instagram ve Discord : 1.lonelyhacker_44
discord unu atmamışsın heralde atarmısın atayım arkadaşlıkHakimKILLER44 yazdı: Çrş Şub 01, 2023 1:16 pmfurkanarda yazdı: Çrş Şub 01, 2023 9:57 am Buyur kardesim. Plugin hazir fakat sesleri kendin ekle, ben iyi ses bulamadim.
Rica etsem bana Discord ve ya Instagram uzerinden ulasa bilirmisiniz?
Instagram ve Discord : 1.lonelyhacker_44
Hakim Azizov 44#7659furkanarda yazdı: Çrş Şub 01, 2023 1:53 pmdiscord unu atmamışsın heralde atarmısın atayım arkadaşlıkHakimKILLER44 yazdı: Çrş Şub 01, 2023 1:16 pmfurkanarda yazdı: Çrş Şub 01, 2023 9:57 am Buyur kardesim. Plugin hazir fakat sesleri kendin ekle, ben iyi ses bulamadim.
Rica etsem bana Discord ve ya Instagram uzerinden ulasa bilirmisiniz?
Instagram ve Discord : 1.lonelyhacker_44
atdım istekHakimKILLER44 yazdı: Çrş Şub 01, 2023 2:15 pmHakim Azizov 44#7659furkanarda yazdı: Çrş Şub 01, 2023 1:53 pmdiscord unu atmamışsın heralde atarmısın atayım arkadaşlık
Reapi >>
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const sounds[6][] = {
"random_ses/ses1.wav",
"random_ses/ses2.wav",
"random_ses/ses3.wav",
"random_ses/ses4.wav",
"random_ses/ses5.wav",
"random_ses/ses6.wav"
}
public plugin_init() {
register_plugin("Random Kill Sounds", "1.0", "HakimKILLER44");
register_event("DeathMsg", "@sDeathSoundEffect", "a");
}
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof(sounds); i++)
precache_sound(sounds[i]);
}
@sDeathSoundEffect() {
new victim = read_data(2),attacker = read_data(1);
new selfkill = (victim == attacker || !is_user_connected(attacker)) ? true : false
if (selfkill) return;
new rand_sound = random_num(0, sizeof(sounds));
rg_send_audio(0, sounds[rand_sound]);
}