1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

[BIO]Biomenü Kurulumu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 11, 2022 11:02 pm
gönderen tufan_34_53
Merhaba

Arkadaşlar Biohazard Mod kurdum fakat BIOMENU kurulumunda sorun yaşıyorum. BIOMENU Kod Halinde Aşağıda Paylaşıcam...
  • Örn: Biomenüdeki GOLDENAK47 veya Herhangi Bir Extra Silahı "ZOMBİLER" de satın alabiliyo ben bunu sadece İNSANLARIN açabileceği bir menü haline dönüştürmek istiyorum.
  • Ek olarakda bu menuyu "M" Tuşuna Basınca Açsın İstiyorum...
  • Yapabilen arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio 
Plugin Author By GeNeRaL.
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>

#define PLUGIN "Biomenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TunnS[C]"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say !biomenu","menuyuduzenle")
	register_clcmd("say /biomenu","menuyuduzenle")
	register_clcmd("say .biomenu","menuyuduzenle")
	register_clcmd("amx_konsolkomutu","menuyuduzenle")
	register_clcmd("admin_konsolkomutu","menuyuduzenle")
	register_clcmd("rcon_konsolkomutu","menuyuduzenle")
}
public menuyuduzenle(id)
    {
    new generBiomenu = menu_create("~~> xL | GAMING Techizat Menusu <~~", "Case")
	menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wGolden Ak47 \r[TUTAR=>16000]", "1", 0)
    menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wGolden M4A1 \r[TUTAR=>16000]", "2", 0)
    menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wGolden Xm1014 \r[TUTAR=>16000]", "3", 0)
    menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wSalamandeR \r[TUTAR=>16000]", "4", 0)
    menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wElemenTaL \r[TUTAR=>16000]", "5", 0)
	menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wWinchester \r[TUTAR=>16000]", "6", 0)
		
		
	menu_additem(generBiomenu , "Cikis", "0", 0)
	
	menu_setprop(generBiomenu,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
	
	menu_setprop(generBiomenu,MPROP_PERPAGE,0);
	
	menu_display(id, generBiomenu, 0)
    }
public Case(id, generBiomenu , item){
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(generBiomenu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	
	new klavyeberks = str_to_num(data)
	
	switch(klavyeberks)
	{ 
		case 1 :{
			client_cmd(id, "say /goldenak")
		}
		case 2 :{
			client_cmd(id, "say /goldenm4")
		}
		case 3 :{
			client_cmd(id, "say /pompali")
		}
		case 4 :{
			client_cmd(id, "say /salamander")
                  }
	    case 5 :{
			client_cmd(id, "say /elemental")
                  }
		case 6 :{
			client_cmd(id, "say /m1887")

                  }
	    }
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

[BIO]Biomenü Kurulumu

Gönderilme zamanı: Cmt Haz 01, 2024 11:13 am
gönderen Babaproerny
Bu fonksiyonu kullanabilirsin:

public event_infect(id)
{
if (is_user_zombie(id))
{
g_HasAk[id] = false
}
}

[BIO]Biomenü Kurulumu

Gönderilme zamanı: Cum Haz 07, 2024 10:00 am
gönderen ShooTeR
tufan_34_53 yazdı: Pzt Tem 11, 2022 11:02 pm Merhaba

Arkadaşlar Biohazard Mod kurdum fakat BIOMENU kurulumunda sorun yaşıyorum. BIOMENU Kod Halinde Aşağıda Paylaşıcam...
  • Örn: Biomenüdeki GOLDENAK47 veya Herhangi Bir Extra Silahı "ZOMBİLER" de satın alabiliyo ben bunu sadece İNSANLARIN açabileceği bir menü haline dönüştürmek istiyorum.
  • Ek olarakda bu menuyu "M" Tuşuna Basınca Açsın İstiyorum...
  • Yapabilen arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio 
Plugin Author By GeNeRaL.
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>

#define PLUGIN "Biomenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TunnS[C]"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say !biomenu","menuyuduzenle")
	register_clcmd("say /biomenu","menuyuduzenle")
	register_clcmd("say .biomenu","menuyuduzenle")
	register_clcmd("amx_konsolkomutu","menuyuduzenle")
	register_clcmd("admin_konsolkomutu","menuyuduzenle")
	register_clcmd("rcon_konsolkomutu","menuyuduzenle")
}
public menuyuduzenle(id)
    {
    new generBiomenu = menu_create("~~> xL | GAMING Techizat Menusu <~~", "Case")
	menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wGolden Ak47 \r[TUTAR=>16000]", "1", 0)
    menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wGolden M4A1 \r[TUTAR=>16000]", "2", 0)
    menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wGolden Xm1014 \r[TUTAR=>16000]", "3", 0)
    menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wSalamandeR \r[TUTAR=>16000]", "4", 0)
    menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wElemenTaL \r[TUTAR=>16000]", "5", 0)
	menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wWinchester \r[TUTAR=>16000]", "6", 0)
		
		
	menu_additem(generBiomenu , "Cikis", "0", 0)
	
	menu_setprop(generBiomenu,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
	
	menu_setprop(generBiomenu,MPROP_PERPAGE,0);
	
	menu_display(id, generBiomenu, 0)
    }
public Case(id, generBiomenu , item){
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(generBiomenu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	
	new klavyeberks = str_to_num(data)
	
	switch(klavyeberks)
	{ 
		case 1 :{
			client_cmd(id, "say /goldenak")
		}
		case 2 :{
			client_cmd(id, "say /goldenm4")
		}
		case 3 :{
			client_cmd(id, "say /pompali")
		}
		case 4 :{
			client_cmd(id, "say /salamander")
                  }
	    case 5 :{
			client_cmd(id, "say /elemental")
                  }
		case 6 :{
			client_cmd(id, "say /m1887")

                  }
	    }
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Menuye if sorgusu ekleyin, sadece uninfected'da görünecek şekilde olması için

[BIO]Biomenü Kurulumu

Gönderilme zamanı: Prş Haz 13, 2024 3:12 pm
gönderen Babaproerny
public menuyuduzenle(id)
{
if(is_user_zombie(id))
return;
{
Bence daha mantıklı :D