1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Silah pluginine farklı ölüm mesajı hudu ekleme

Gönderilme zamanı: Pzr Mar 20, 2022 9:31 pm
gönderen SarmalT
Alliedmods da bulduğum bu kodlarla bir tane bıçak pluginine farklı ölüm mesajı hudları ekledim ama eklediğim hudlar diğer hud eklemediğim bıçakları kullanırken de çıkıyor bunu nasıl düzeltebilirim? Her silaha farklı hudlar eklemek istiyorum ama dediğim sorun oluşuyor.

register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")

public message_DeathMsg(msg_id, msg_dest, id)
{
static szTruncatedWeapon[33], iAttacker, iVictim

get_msg_arg_string(4, szTruncatedWeapon, charsmax(szTruncatedWeapon))

iAttacker = get_msg_arg_int(1)
iVictim = get_msg_arg_int(2)

if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim) return PLUGIN_CONTINUE

if(get_user_weapon(iAttacker) == CSW_DAGGER)
{
set_msg_arg_string(4, "dagger")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

Silah pluginine farklı ölüm mesajı hudu ekleme

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 21, 2022 11:57 pm
gönderen multip0wer
Dagger silahını alınca oyuncuda aktif olan değişkeni alttaki gibi sorgulatmalısınız mesela oyuncuya dagger verine g_hast_dagger true oluyor
if(get_user_weapon(iAttacker) == CSW_DAGGER && g_has_dagger[iAttacker])

Silah pluginine farklı ölüm mesajı hudu ekleme

Gönderilme zamanı: Sal Mar 22, 2022 1:44 am
gönderen SarmalT
Sorun yine düzelmedi.

Silah pluginine farklı ölüm mesajı hudu ekleme

Gönderilme zamanı: Sal Mar 22, 2022 2:12 am
gönderen multip0wer

Kod: Tümünü seç

....
	if(get_user_weapon(iAttacker) == CSW_DAGGER)
	{
		if(g_has_dagger[iAttacker]) 			// Burdan kontrol ettik
			set_msg_arg_string(4, "dagger")
	}
                
	return PLUGIN_CONTINUE
}
böyle dene birde

Silah pluginine farklı ölüm mesajı hudu ekleme

Gönderilme zamanı: Sal Mar 22, 2022 11:48 am
gönderen SarmalT
Yine olmadı. Silahta normalde g_has_weapon kodu yok. Silahın Get public ine g_has_weapon[id] = true kodunu ekledim ama yanlış mı oldu

Silah pluginine farklı ölüm mesajı hudu ekleme

Gönderilme zamanı: Sal Mar 22, 2022 6:42 pm
gönderen multip0wer
SarmalT yazdı: Sal Mar 22, 2022 11:48 am Yine olmadı. Silahta normalde g_has_weapon kodu yok. Silahın Get public ine g_has_weapon[id] = true kodunu ekledim ama yanlış mı oldu
Has weapon sadece örnekti, dediğim değişken eklentinizde farklı olabilir. Eklentiyi buraya veya öm olarak atın.