1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
basit istek
Gönderilme zamanı: Pzr Şub 27, 2022 3:58 pm
gönderen rexluc
Merhaba bu pluginde ufak bir sorun var yardımcı olurmusunuz?
userler veya yetkililer say /Afk yazdiğinda ters frag oto silicek skor sabit yerden kalıcak -1 yemicek 0 olarak devam etcek pluginde -1 oluyor ve slayı gec atıyor afk yazıldıgı an slaylanıp fragın 0 olarak [ölü olarak] devam etmesini istiyorum.
bestcore yazdı: Çrş May 12, 2021 11:16 pm
Oyuncu afk sistemi içerisindeyse her doğduğunda slaylanıcak ve mesaj atamayacak, buyur;
+ Bet sistemini biraz daha açıklar mısın ?
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init(){
register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
register_clcmd("say", "clcmd_say");
register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
if(get_member(id, m_bJustConnected)){
return;
}
if(g_blPlayerAFK[id]){
set_task(3.0, "UserKill", id);
}
}
public UserKill(id){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
user_kill(id);
}
public clcmd_afk(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
g_blPlayerAFK[id] = false;
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
g_blPlayerAFK[id] = true;
client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
g_blPlayerAFK[id] = false;
}
[/quote]
basit istek
Gönderilme zamanı: Pzr Şub 27, 2022 4:49 pm
gönderen Emrullah AKTAŞ
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init(){
register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
register_clcmd("say", "clcmd_say");
register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
if(get_member(id, m_bJustConnected)){
return;
}
if(g_blPlayerAFK[id]){
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
public UserKill(id){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
user_kill(id, 1);
}
public clcmd_afk(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
g_blPlayerAFK[id] = false;
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
g_blPlayerAFK[id] = true;
client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
if(is_user_alive(id))
{
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
g_blPlayerAFK[id] = false;
}
basit istek
Gönderilme zamanı: Pzr Şub 27, 2022 5:13 pm
gönderen rexluc
Emrullah AKTAŞ yazdı: Pzr Şub 27, 2022 4:49 pm
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init(){
register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
register_clcmd("say", "clcmd_say");
register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
if(get_member(id, m_bJustConnected)){
return;
}
if(g_blPlayerAFK[id]){
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
public UserKill(id){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
user_kill(id, 1);
}
public clcmd_afk(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
g_blPlayerAFK[id] = false;
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
g_blPlayerAFK[id] = true;
client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
if(is_user_alive(id))
{
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
g_blPlayerAFK[id] = false;
}
slay olmuş ama afk yazınca frag -1 oluyor frag 0 olarak kalıcak teşekkürler
basit istek
Gönderilme zamanı: Pzr Şub 27, 2022 5:33 pm
gönderen Emrullah AKTAŞ
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init(){
register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
register_clcmd("say", "clcmd_say");
register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
if(get_member(id, m_bJustConnected)){
return;
}
if(g_blPlayerAFK[id]){
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
public UserKill(id){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
user_kill(id, 1);
set_entvar(id, var_frags, 0.0);
}
public clcmd_afk(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
g_blPlayerAFK[id] = false;
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
g_blPlayerAFK[id] = true;
client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
if(is_user_alive(id))
{
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
g_blPlayerAFK[id] = false;
}
basit istek
Gönderilme zamanı: Pzr Şub 27, 2022 7:49 pm
gönderen rexluc
Emrullah AKTAŞ yazdı: Pzr Şub 27, 2022 5:33 pm
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init(){
register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
register_clcmd("say", "clcmd_say");
register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
if(get_member(id, m_bJustConnected)){
return;
}
if(g_blPlayerAFK[id]){
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
public UserKill(id){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
user_kill(id, 1);
set_entvar(id, var_frags, 0.0);
}
public clcmd_afk(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
g_blPlayerAFK[id] = false;
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
g_blPlayerAFK[id] = true;
client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
if(is_user_alive(id))
{
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
g_blPlayerAFK[id] = false;
}
Sorun aynı /afk yazdıgımda frag -1 oluyor 0 olarak kalması gerekiyor.
basit istek
Gönderilme zamanı: Pzt Şub 28, 2022 4:40 pm
gönderen rexluc
@Emrullah AKTAŞ
@ Emrullah AKTAŞ
Güncel
basit istek
Gönderilme zamanı: Sal Mar 01, 2022 12:18 am
gönderen OPC Line
Pc olsa yapardım

basit istek
Gönderilme zamanı: Sal Mar 01, 2022 1:35 am
gönderen bilalgecer47
basit istek
Gönderilme zamanı: Sal Mar 01, 2022 10:46 am
gönderen rexluc
bilalgecer47 yazdı: Sal Mar 01, 2022 1:35 am
kodunu ekleyip deneyin.
Nereye ekliyoruz.kusura bakmayın anlamıyorum
basit istek
Gönderilme zamanı: Sal Mar 01, 2022 1:07 pm
gönderen bilalgecer47
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init(){
register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
register_clcmd("say", "clcmd_say");
register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
if(get_member(id, m_bJustConnected)){
return;
}
if(g_blPlayerAFK[id]){
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
public UserKill(id){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
user_kill(id, 1);
set_entvar(id, var_frags, 0.0);
set_member(id,m_iDeaths,0);
}
public clcmd_afk(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
g_blPlayerAFK[id] = false;
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
g_blPlayerAFK[id] = true;
client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
if(is_user_alive(id))
{
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
g_blPlayerAFK[id] = false;
}