1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Şub 27, 2022 3:58 pm
gönderen rexluc
Merhaba bu pluginde ufak bir sorun var yardımcı olurmusunuz?
userler veya yetkililer say /Afk yazdiğinda ters frag oto silicek skor sabit yerden kalıcak -1 yemicek 0 olarak devam etcek pluginde -1 oluyor ve slayı gec atıyor afk yazıldıgı an slaylanıp fragın 0 olarak [ölü olarak] devam etmesini istiyorum.

bestcore yazdı: Çrş May 12, 2021 11:16 pm Oyuncu afk sistemi içerisindeyse her doğduğunda slaylanıcak ve mesaj atamayacak, buyur;
+ Bet sistemini biraz daha açıklar mısın ?

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init(){
	register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);

	register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
	
	register_clcmd("say", "clcmd_say");
	register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
	if(get_member(id, m_bJustConnected)){
		return;
	}

	if(g_blPlayerAFK[id]){
		set_task(3.0, "UserKill", id);
	}
}
public UserKill(id){
	client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
	user_kill(id);
}
public clcmd_afk(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
		g_blPlayerAFK[id] = false;
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else {
		g_blPlayerAFK[id] = true;
		client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
	g_blPlayerAFK[id] = false;
}
[/quote]

basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Şub 27, 2022 4:49 pm
gönderen Emrullah AKTAŞ

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init(){
	register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);

	register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
	
	register_clcmd("say", "clcmd_say");
	register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
	if(get_member(id, m_bJustConnected)){
		return;
	}

	if(g_blPlayerAFK[id]){
		set_task(1.0, "UserKill", id);
	}
}
public UserKill(id){
	client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
	user_kill(id, 1);
}
public clcmd_afk(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
		g_blPlayerAFK[id] = false;
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else {
		g_blPlayerAFK[id] = true;
		client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
		
		if(is_user_alive(id))
		{
			set_task(1.0, "UserKill", id);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
	g_blPlayerAFK[id] = false;
}

basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Şub 27, 2022 5:13 pm
gönderen rexluc
Emrullah AKTAŞ yazdı: Pzr Şub 27, 2022 4:49 pm

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init(){
	register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);

	register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
	
	register_clcmd("say", "clcmd_say");
	register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
	if(get_member(id, m_bJustConnected)){
		return;
	}

	if(g_blPlayerAFK[id]){
		set_task(1.0, "UserKill", id);
	}
}
public UserKill(id){
	client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
	user_kill(id, 1);
}
public clcmd_afk(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
		g_blPlayerAFK[id] = false;
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else {
		g_blPlayerAFK[id] = true;
		client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
		
		if(is_user_alive(id))
		{
			set_task(1.0, "UserKill", id);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
	g_blPlayerAFK[id] = false;
}
slay olmuş ama afk yazınca frag -1 oluyor frag 0 olarak kalıcak teşekkürler

basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Şub 27, 2022 5:33 pm
gönderen Emrullah AKTAŞ

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init(){
	register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);

	register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
	
	register_clcmd("say", "clcmd_say");
	register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
	if(get_member(id, m_bJustConnected)){
		return;
	}

	if(g_blPlayerAFK[id]){
		set_task(1.0, "UserKill", id);
	}
}
public UserKill(id){
	client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
	user_kill(id, 1);
	set_entvar(id, var_frags, 0.0);
}
public clcmd_afk(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
		g_blPlayerAFK[id] = false;
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else {
		g_blPlayerAFK[id] = true;
		client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
		
		if(is_user_alive(id))
		{
			set_task(1.0, "UserKill", id);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
	g_blPlayerAFK[id] = false;
}

basit istek

Gönderilme zamanı: Pzr Şub 27, 2022 7:49 pm
gönderen rexluc
Emrullah AKTAŞ yazdı: Pzr Şub 27, 2022 5:33 pm

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init(){
	register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);

	register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
	
	register_clcmd("say", "clcmd_say");
	register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
	if(get_member(id, m_bJustConnected)){
		return;
	}

	if(g_blPlayerAFK[id]){
		set_task(1.0, "UserKill", id);
	}
}
public UserKill(id){
	client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
	user_kill(id, 1);
	set_entvar(id, var_frags, 0.0);
}
public clcmd_afk(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
		g_blPlayerAFK[id] = false;
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else {
		g_blPlayerAFK[id] = true;
		client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
		
		if(is_user_alive(id))
		{
			set_task(1.0, "UserKill", id);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
	g_blPlayerAFK[id] = false;
}
Sorun aynı /afk yazdıgımda frag -1 oluyor 0 olarak kalması gerekiyor.

basit istek

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 28, 2022 4:40 pm
gönderen rexluc
@Emrullah AKTAŞ
@ Emrullah AKTAŞ

Güncel

basit istek

Gönderilme zamanı: Sal Mar 01, 2022 12:18 am
gönderen OPC Line
Pc olsa yapardım :roll:

basit istek

Gönderilme zamanı: Sal Mar 01, 2022 1:35 am
gönderen bilalgecer47

Kod: Tümünü seç

set_member(id,m_iDeaths,0);
kodunu ekleyip deneyin.

basit istek

Gönderilme zamanı: Sal Mar 01, 2022 10:46 am
gönderen rexluc
bilalgecer47 yazdı: Sal Mar 01, 2022 1:35 am

Kod: Tümünü seç

set_member(id,m_iDeaths,0);
kodunu ekleyip deneyin.
Nereye ekliyoruz.kusura bakmayın anlamıyorum

basit istek

Gönderilme zamanı: Sal Mar 01, 2022 1:07 pm
gönderen bilalgecer47

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];

public plugin_init(){
	register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);

	register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
	
	register_clcmd("say", "clcmd_say");
	register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
	if(get_member(id, m_bJustConnected)){
		return;
	}

	if(g_blPlayerAFK[id]){
		set_task(1.0, "UserKill", id);
	}
}
public UserKill(id){
	client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
	user_kill(id, 1);
	set_entvar(id, var_frags, 0.0);
	set_member(id,m_iDeaths,0);
}
public clcmd_afk(const id){
	if(g_blPlayerAFK[id]){
		client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
		g_blPlayerAFK[id] = false;
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else {
		g_blPlayerAFK[id] = true;
		client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
		
		if(is_user_alive(id))
		{
			set_task(1.0, "UserKill", id);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
	g_blPlayerAFK[id] = false;
}