1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yerdeki silahlari silme

Gönderilme zamanı: Prş Ara 30, 2021 9:01 pm
gönderen laviva
saya /silme yazinca yerdeki silahlari silecek bir plugin yapabilirmiyiz

Yerdeki silahlari silme

Gönderilme zamanı: Prş Ara 30, 2021 10:46 pm
gönderen heaveNN
Yardım eden olmazsa yarın bakarım.

Yerdeki silahlari silme

Gönderilme zamanı: Cum Ara 31, 2021 12:27 am
gönderen laviva
heaveNN yazdı: Prş Ara 30, 2021 10:46 pm Yardım eden olmazsa yarın bakarım.
Teşekkürler

Yerdeki silahlari silme

Gönderilme zamanı: Cum Ara 31, 2021 4:57 pm
gönderen heaveNN

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
    register_plugin("Komutla Yerdeki Silahlari Kaldirma","1.0","heaveNN");

    register_clcmd("say /silme","clcmd_silme");
}

public clcmd_silme(id) {
    new SilinenSilahSayisi,ent = NULLENT;
    while((rg_find_ent_by_class(ent,"armoury_entity"))) {
        if(!is_nullent(ent)) {
            set_entvar(ent,var_flags,FL_KILLME);
            SilinenSilahSayisi++;
        }
    }
    client_print_color(id,id,"^4%i ^1Adet ^3Silah ^1Yerden Kaldirildi.",SilinenSilahSayisi);
}

Yerdeki silahlari silme

Gönderilme zamanı: Cmt Oca 01, 2022 1:08 am
gönderen laviva
heaveNN yazdı: Cum Ara 31, 2021 4:57 pm

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
    register_plugin("Komutla Yerdeki Silahlari Kaldirma","1.0","heaveNN");

    register_clcmd("say /silme","clcmd_silme");
}

public clcmd_silme(id) {
    new SilinenSilahSayisi,ent = NULLENT;
    while((rg_find_ent_by_class(ent,"armoury_entity"))) {
        if(!is_nullent(ent)) {
            set_entvar(ent,var_flags,FL_KILLME);
            SilinenSilahSayisi++;
        }
    }
    client_print_color(id,id,"^4%i ^1Adet ^3Silah ^1Yerden Kaldirildi.",SilinenSilahSayisi);
}
Teşekkürler fakat maalesef çalışmamakta.

Yerdeki silahlari silme

Gönderilme zamanı: Cmt Oca 01, 2022 1:32 pm
gönderen soldierarda.
laviva yazdı: Prş Ara 30, 2021 9:01 pm saya /silme yazinca yerdeki silahlari silecek bir plugin yapabilirmiyiz

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Remove Weapon","1.0","soldier.arda");
	register_clcmd("say /removeweapon","clcmd_removewp");
}
public clcmd_removewp(id) {
	new iEntity = -1;
	while((iEntity = rg_find_ent_by_class(iEntity, "weaponbox")) != 0) 
	set_entvar(iEntity, var_nextthink, get_gametime());
}