1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Mape Özel Ayar

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 14, 2021 5:22 pm
gönderen vburakustunel
Merhaba, big_city2 özel cvar ayarları kullamak istiyorum. addons/amxmodx/configs/maps/prefix_big_city2.cfg adlı dosya açtım ve istediğim kodları yazdım fakat bir türlü aktif olmadı. Sorun nedir yardımcı olur musunuz?

Mape Özel Ayar

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 14, 2021 5:28 pm
gönderen orucoglukayra
gelistirme-arac-gerecler/amx-mod-map-co ... 40350.html
big_city2.ini diye açıp yazman gerekiyor sanırım.

Mape Özel Ayar

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 14, 2021 5:56 pm
gönderen vburakustunel
orucoglukayra yazdı: Pzr Kas 14, 2021 5:28 pm gelistirme-arac-gerecler/amx-mod-map-co ... 40350.html
big_city2.ini diye açıp yazman gerekiyor sanırım.
O şekilde de dosya var dün denedim 2 türlüde olmadı malesef.

Mape Özel Ayar

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 14, 2021 6:07 pm
gönderen orucoglukayra
Pek bilgim yok.O ayarlar hakkında bilgisi olan biri yardım edebilir.En son çare olarak böyle eklenti kullanabilirsin, cvarları içine yazman gerek.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() 
{
    register_plugin("MapeOzelAyar", "0.1", "LyNcH");

    @AyarYukle();
}

@AyarYukle()
{
    new Mapname[MAX_MAPNAME_LENGTH];
    rh_get_mapname(Mapname, charsmax(Mapname), MNT_SET);
    if(equali(Mapname, "big_city2"))
    {
        // Ornek
        set_cvar_num("sv_parachute", 1);
    }
}

Mape Özel Ayar

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 14, 2021 6:09 pm
gönderen vburakustunel
orucoglukayra yazdı: Pzr Kas 14, 2021 6:07 pm Pek bilgim yok.O ayarlar hakkında bilgisi olan biri yardım edebilir.En son çare olarak böyle eklenti kullanabilirsin, cvarları içine yazman gerek.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() 
{
    register_plugin("MapeOzelAyar", "0.1", "LyNcH");

    @AyarYukle();
}

@AyarYukle()
{
    new Mapname[MAX_MAPNAME_LENGTH];
    rh_get_mapname(Mapname, charsmax(Mapname), MNT_SET);
    if(equali(Mapname, "big_city2"))
    {
        // Ornek
        set_cvar_num("sv_parachute", 1);
    }
}
Dün kendim denedim ama hata aldım bu kodları plugine göre editler misin?

Kod: Tümünü seç

mp_forcerespawn 4
mp_auto_join_team 1
humans_join_team any

Mape Özel Ayar

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 14, 2021 6:17 pm
gönderen orucoglukayra
vburakustunel yazdı: Pzr Kas 14, 2021 6:09 pm
orucoglukayra yazdı: Pzr Kas 14, 2021 6:07 pm Pek bilgim yok.O ayarlar hakkında bilgisi olan biri yardım edebilir.En son çare olarak böyle eklenti kullanabilirsin, cvarları içine yazman gerek.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() 
{
    register_plugin("MapeOzelAyar", "0.1", "LyNcH");

    @AyarYukle();
}

@AyarYukle()
{
    new Mapname[MAX_MAPNAME_LENGTH];
    rh_get_mapname(Mapname, charsmax(Mapname), MNT_SET);
    if(equali(Mapname, "big_city2"))
    {
        // Ornek
        set_cvar_num("sv_parachute", 1);
    }
}
Dün kendim denedim ama hata aldım bu kodları plugine göre editler misin?

Kod: Tümünü seç

mp_forcerespawn 4
mp_auto_join_team 1
humans_join_team any
Bu şekilde dener misin ;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() 
{
    register_plugin("MapeOzelAyar", "0.1", "LyNcH");

    @AyarYukle();
}

@AyarYukle()
{
    new Mapname[MAX_MAPNAME_LENGTH];
    rh_get_mapname(Mapname, charsmax(Mapname), MNT_SET);
    if(equali(Mapname, "big_city2"))
    {
        server_cmd("amx_cvar mp_forcerespawn 4");
        server_cmd("amx_cvar mp_auto_join_team 1");
        server_cmd("amx_cvar humans_join_team any");
    }
}
Edit : 1 yazmışım onu 4'e çektim.

Mape Özel Ayar

Gönderilme zamanı: Pzr Kas 14, 2021 6:58 pm
gönderen vburakustunel
Sorunsuz derledi, gece test edip dönüş yapacağım.

Mape Özel Ayar

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 15, 2021 1:55 am
gönderen vburakustunel
vburakustunel yazdı: Pzr Kas 14, 2021 6:58 pm Sorunsuz derledi, gece test edip dönüş yapacağım.
Teşekkür ederim çalıştı.

Mape Özel Ayar

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 15, 2021 3:28 am
gönderen Colditz
orucoglukayra yazdı: Pzr Kas 14, 2021 6:17 pm Bu şekilde dener misin ;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() 
{
    register_plugin("MapeOzelAyar", "0.1", "LyNcH");

    @AyarYukle();
}

@AyarYukle()
{
    new Mapname[MAX_MAPNAME_LENGTH];
    rh_get_mapname(Mapname, charsmax(Mapname), MNT_SET);
    if(equali(Mapname, "big_city2"))
    {
        server_cmd("amx_cvar mp_forcerespawn 4");
        server_cmd("amx_cvar mp_auto_join_team 1");
        server_cmd("amx_cvar humans_join_team any");
    }
}
Neden server_cmd?

Kod: Tümünü seç

set_pcvar_num(get_cvar_pointer("mp_forcerespawn"), 4);
set_pcvar_string(get_cvar_pointer("humans_join_team"), "any");

Mape Özel Ayar

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 15, 2021 10:57 am
gönderen orucoglukayra
Colditz yazdı: Pzt Kas 15, 2021 3:28 am
orucoglukayra yazdı: Pzr Kas 14, 2021 6:17 pm Bu şekilde dener misin ;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() 
{
    register_plugin("MapeOzelAyar", "0.1", "LyNcH");

    @AyarYukle();
}

@AyarYukle()
{
    new Mapname[MAX_MAPNAME_LENGTH];
    rh_get_mapname(Mapname, charsmax(Mapname), MNT_SET);
    if(equali(Mapname, "big_city2"))
    {
        server_cmd("amx_cvar mp_forcerespawn 4");
        server_cmd("amx_cvar mp_auto_join_team 1");
        server_cmd("amx_cvar humans_join_team any");
    }
}
Neden server_cmd?

Kod: Tümünü seç

set_pcvar_num(get_cvar_pointer("mp_forcerespawn"), 4);
set_pcvar_string(get_cvar_pointer("humans_join_team"), "any");
Biri cvar yolluyor diğeri server konsoluna amx_cvar yazdırıyor bir fark olmaz diye düşündüm.