Eğer 4 tane cvar olmasını istiyorsan, cvar[4] yerine cvar[5] yazmalısın.Her zaman bir fazlası.
Ayrıca caselerde kafana göre sayı vermişsin.Sıra, menüdeki sıraya göre 0,1,2 diye gider.Araya bir menü eklediğin için onun case 3 olması gerek.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
// Reapi kullanmam�n sebebi daha basit geliyor.
#include <reapi>
// ?
//#include <cromchat>
// D�zenlemesi kolay olsun diye tag de�i�keni olu�turdum.
new const tag[] = "CSD";
// Para birimi olu�turuyorum, ismi onemli degil. MaxClients+1 -> 33 demek.
// Paralar� cvar ile ayarlamak daha rahat olur diye cvar� tan�t�yorum.
new TL[MAX_CLIENTS+1], cvar[5];
public plugin_init()
{
register_plugin("Dm Menu", "0.1", "LyNcH");
register_clcmd("say /dmmenu", "@dmmenu");
register_clcmd("nightvision", "@dmmenu");
// Kill al�nca �al��acak public.Bunlar� k�t�phaneden bulabilirsin.
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed", .post = true);
// Cvarlar� belirledim.
bind_pcvar_num(create_cvar("dmmenu_150hp", "12"), cvar[0]);
bind_pcvar_num(create_cvar("dmmenu_hizliyurume", "15"), cvar[1]);
bind_pcvar_num(create_cvar("dmmenu_10saniyegod", "20"), cvar[2]);
bind_pcvar_num(create_cvar("dmmenu_killpara", "3"), cvar[3]);
bind_pcvar_num(create_cvar("dmmenu_canvezirh", "25"), cvar[4]);
}
@CBasePlayer_Killed(const this, pevAttacker, iGib)
{
// this �len, pevAttacker �ld�ren.
// Hatalar� �nlemek i�in kendini �ld�r�rse ve �ld�ren oyuncu ba�l� de�ilse i�leme almayacak.
if(this == pevAttacker || !is_user_connected(pevAttacker))
{
return;
}
// Ayarlanmas� kolay olsun diye cvara ba�lad�m.
TL[pevAttacker] += cvar[3];
// Haz�r kill paras� eklemi�ken, oyuncu �lmeden �nce men�y� a��k b�rak�rsa men� kapanacak.
show_menu(this, 0, "");
}
// Const yazmam�m sebebi ileride id de�i�meyecek. Yazmasakta olur.
@dmmenu(const id)
{
// Oyuncu �l�yken girip can almas�n� vs. istemeyiz.
if(is_user_alive(id))
{
new menu = menu_create(fmt("\r%s \w| \yDm Men�^n\dMevcut Paran : %d TL", tag, TL[id]), "@dmmenu_handler");
menu_additem(menu, fmt("\r[%s] \w| \y150 Hp \d[\r%d TL\d]", tag, cvar[0]));
menu_additem(menu, fmt("\r[%s] \w| \yHizli Yurume \d[\r%d TL\d]", tag, cvar[1]));
menu_additem(menu, fmt("\r[%s] \w| \y10 Saniye Godmode \d[\r%d TL\d]", tag, cvar[2]));
menu_additem(menu, fmt("\r[%s] \w| \yCan Ve Zirh Yenile \d[\r%d TL\d]", tag, cvar[4]));
menu_additem(menu, fmt("\r[%s] \w| \yKnife Menu", tag));
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, fmt( "\wKapat"));
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
menu_display(id, menu);
}
else
{
client_print_color(id, id, "^1[^3%s^1] ^4Sadece Yasayanlar Bu Menuye Girebilir ^1!", tag);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
@dmmenu_handler(const id, const menu, const item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
if(TL[id] >= cvar[0])
{
TL[id] -= cvar[0];
// Reapi ile can verirken float yani ondal�kl� olmas� gerekir.
set_entvar(id, var_health, Float:get_entvar(id, var_health) + 150.0);
// Stocklar yerine client_print_color kullan.
client_print_color(id, id, "^1[^3%s^1] ^4Basariyla 150 HP Satin Aldin ^1!", tag);
}
else
{
client_print_color(id, id, "^1[^3%s^1] ^4Paran Yeterli Degil ^1!", tag);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
case 1:
{
if(TL[id] >= cvar[1])
{
TL[id] -= cvar[1];
// H�z�n silah de�i�ince gitmemesi i�in resetmaxspeed ayarlanmal�.�rnek bir reapi redbull i�inden bulabilirsin.�uan ayarlam�yorum.
set_entvar(id, var_maxspeed, Float:get_entvar(id, var_maxspeed) + 350.0);
client_print_color(id, id, "^1[^3%s^1] ^4Basariyla Hizli Yurume Satin Aldin ^1!", tag);
}
else
{
client_print_color(id, id, "^1[^3%s^1] ^4Paran Yeterli Degil ^1!", tag);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
case 2:
{
if(TL[id] >= cvar[2])
{
TL[id] -= cvar[2];
set_entvar(id, var_takedamage, DAMAGE_NO);
set_task(10.0, "@GodKapa", id);
client_print_color(id, id, "^1[^3%s^1] ^4Basariyla 10 Saniye Godmode Satin Aldin ^1!", tag);
}
else
{
client_print_color(id, id, "^1[^3%s^1] ^4Paran Yeterli Degil ^1!", tag);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
case 3:
{
if(TL[id] >= cvar[4])
{
TL[id] -= cvar[4];
set_entvar(id, var_health, 100.0);
set_entvar(id, var_armorvalue, 100.0);
client_print_color(id, id, "^1[^3%s^1] ^4Basariyla Can Ve Zirh Yenilendi ^1!", tag);
}
else
{
client_print_color(id, id, "^1[^3%s^1] ^4Pointin Yeterli Degil ^1!", tag);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
case 4:
{
client_cmd(id, "say /knife");
}
default:
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
@dmmenu(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
@GodKapa(const id)
{
if(!is_user_alive(id)) {
return;
}
set_entvar(id, var_takedamage, DAMAGE_AIM);
client_print_color(id, id, "^1[^3%s^1]^4 10 Saniyelik Godmode Sona Erdi ^1!", tag);
}