1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
round and draw sesi türkçe yapma
Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 12:28 pm
gönderen kubi7878
nasil yapilir
round and draw sesi türkçe yapma
Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 1:03 pm
gönderen orucoglukayra
round and draw sesi türkçe yapma
Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 1:09 pm
gönderen kubi7878
new const g_Sounds[][] =
{
"sound/roundand.wav"
}
direk buraya ekleyince calismazki
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
bide calismasi için case kodu yazmam gerekli deilmi case winstatus_draw yerine ne yazcam onu soruyorum
round and draw sesi türkçe yapma
Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 1:16 pm
gönderen orucoglukayra
Şuanda mobildeyim.Yapamadiysaniz başka birinin yardımcı olmasını bekleyin.Biri bakmazsa geldiğimde yapabilirim.
round and draw sesi türkçe yapma
Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 1:19 pm
gönderen kubi7878
tm
round and draw sesi türkçe yapma
Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 1:27 pm
gönderen kubi7878
go go go yapma kodunuda atarsaniz güzel olur
okey lets go da var onuda ayarlarsınız aklıma geldikçe yazcam
yaptıktan sonra bunları nasıl yapıyorsunuz soylerseniz oburkuleri ben yaparım
case winstatus kodlarını nerden ayarlicam onu
round and draw sesi türkçe yapma
Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 2:28 pm
gönderen orucoglukayra
Kod: Tümünü seç
enum WinStatus
{
WINSTATUS_NONE = 0,
WINSTATUS_CTS,
WINSTATUS_TERRORISTS,
WINSTATUS_DRAW,
};
Go go go gibi sesler için radio plugini diye araştır.
Başka istediğin ses varsa bu kullanımdaki gibi yapabilirsin.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const Sound[] = "sound/berabere.wav";
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(Sound);
}
public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
if(status == WINSTATUS_DRAW) {
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", Sound);
}
}
round and draw sesi türkçe yapma
Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 2:50 pm
gönderen kubi7878
aga berabere yazısınaki sesi demiyorum
round and draw hazır olun demek onu nası deiscem
internette araştırdım ama bulamadım radio sesleri deil benim dedigim
oyun eli başlarken go go go diyor bazen round and draw diyor bazen okey lets go diyor
round and draw sesi türkçe yapma
Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 3:22 pm
gönderen orucoglukayra
Kusura bakma, yanlış anlamışım.Bu şekilde dene ;
Freezetime bittikten sonra 3 sesten birini çalacak.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_Sounds[] = {
"sound/gogogo.wav",
"sound/ses2.wav",
"sound/letsgo.wav"
}
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_OnRoundFreezeEnd, "CSGameRules_OnRoundFreezeEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds[i]);
}
}
public CSGameRules_OnRoundFreezeEnd()
{
client_cmd(0, "stopsound");
new random = random_num(0,3);
switch(random)
{
case 0:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case 1:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case 2:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}
round and draw sesi türkçe yapma
Gönderilme zamanı: Pzr Eki 17, 2021 5:26 pm
gönderen kubi7878
obur eklenti ile birleştirebilirmiyim peki bunu
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_Sounds[][] =
{
"radio/trses/ctwin.wav",
"radio/trses/terwin.wav",
"radio/trses/berabere.wav",
"radio/trses/bombpl.wav",
"radio/trses/bombdef.wav",
"radio/trses/locknload.wav"
};
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
RegisterHookChain(RG_PlantBomb, "PlantBomb", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CGrenade_DefuseBombEnd, "CGrenade_DefuseBombEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds);
}
}
public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
client_cmd(0, "stopsound");
switch(status)
{
case WINSTATUS_CTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case WINSTATUS_TERRORISTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}
public PlantBomb(const index, Float:vecStart[3], Float:vecVelocity[3])
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[3]);
}
public CGrenade_DefuseBombEnd(const this, const player, bool:bDefused)
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[4]);
}
yani bunla