1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Bıçak Menüsü

Gönderilme zamanı: Cum Eki 08, 2021 3:02 pm
gönderen seating
Merhaba Bıçak Menüsü Arıyorum Ama Şu Bıçağı Eline Alıp G Ye Basınca Açılan Menü Olanını Arıyorum Elinde Olan Varsa Atabilir mi Yada Aşağı da ki Eklentiye Dahil Edebilir miyiz ? Yada Başka Bir Seçenek Olarak Say Komutunu Gizleyebilir miyiz /knife yazısı say'a Düşmese Çok Fazla Model Var Herkes /knife Yazınca Say da ki Diğer Mesajları Okuyamıyoruz
bicakmenu.sma

Bıçak Menüsü

Gönderilme zamanı: Cum Eki 08, 2021 5:44 pm
gönderen FatihBey21512
N tuşuna atadım istersen dene.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const tag[]="\w[BROTHER`S]";  

new gorunum[MAX_CLIENTS+1];

new bicakmodel[][][]={
	{"\rDefault","models/brothers/knife/v_brothers_classic_knife.mdl"},
	{"\rBayonet","models/brothers/knife/v_brothers_bayonet.mdl"},
	{"\rBowie","models/brothers/knife/v_brothers_bowie.mdl"},
	{"\rButterFly","models/brothers/knife/v_brothers_butterfly.mdl"},
	{"\rFalchion","models/brothers/knife/v_brothers_falcihion.mdl"},
	{"\rFlip","models/brothers/knife/v_brothers_flip.mdl"},
	{"\rGut","models/brothers/knife/v_brothers_gut.mdl"},
	{"\rHunstman","models/brothers/knife/v_brothers_hunstmann.mdl"},
	{"\rKarambit","models/brothers/knife/v_brothers_karambit.mdl"},
	{"\rM9-Bayonet","models/brothers/knife/v_brothers_m9bayonets.mdl"},
	{"\rNavaja","models/brothers/knife/v_brothers_navaja.mdl"},
	{"\rNomad","models/brothers/knife/v_brothers_nomadd.mdl"},
	{"\rParacord","models/brothers/knife/v_brothers_paracord.mdl"},
	{"\rShadow-Daggers","models/brothers/knife/v_brothers_shadowdaggers.mdl"},
	{"\rSkeleton","models/brothers/knife/v_brothers_skeleton.mdl"},
	{"\rStiletto","models/brothers/knife/v_brothers_stiletto.mdl"},
	{"\rSurvival","models/brothers/knife/v_brothers_survival.mdl"},
	{"\rTalon","models/brothers/knife/v_brothers_talon.mdl"},
	{"\rUrsus","models/brothers/knife/v_brothers_ursus.mdl"}
};
public plugin_init() {
	register_plugin( "Bicak Menu", "0.1", "bilalgecer47");
	
	new const menuclcmd[][]={
		"say !knife","say /knife","say .knife","say !bicak","say /bicak","say /bicak"
	};
	for(new i;i<sizeof(menuclcmd);i++){
		register_clcmd("nightvision","@anamenu");
		register_clcmd(menuclcmd[i],"@anamenu");
	}
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
	
}

public plugin_precache() {
	for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
		precache_model(bicakmodel[i][1]);
	}
}
@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
	
	if(get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}
	new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
	
	SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, bicakmodel[gorunum[pPlayer]][1]);
	
}
@anamenu(const id){
	new menu = menu_create(fmt("\d%s \w| \yBicak Menu", tag), "@anamenu_devam");
	
	for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
		menu_additem(menu, fmt("\d%s \w| \y%s", tag, bicakmodel[i][0]), fmt("%d", i));
	}
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, fmt("\d%s \w| \yCikis"));
	menu_display(id, menu);
}
@anamenu_devam(const id, const menu, const item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6];menu_item_getinfo(menu,item,_,data,charsmax(data));
	new key = str_to_num(data);  
	gorunum[id] = key;
	rg_remove_item(id,"weapon_knife");rg_give_item(id,"weapon_knife");
	menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED;
}

Bıçak Menüsü

Gönderilme zamanı: Cum Eki 08, 2021 9:41 pm
gönderen seating
FatihBey21512 yazdı: Cum Eki 08, 2021 5:44 pm N tuşuna atadım istersen dene.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const tag[]="\w[BROTHER`S]";  

new gorunum[MAX_CLIENTS+1];

new bicakmodel[][][]={
	{"\rDefault","models/brothers/knife/v_brothers_classic_knife.mdl"},
	{"\rBayonet","models/brothers/knife/v_brothers_bayonet.mdl"},
	{"\rBowie","models/brothers/knife/v_brothers_bowie.mdl"},
	{"\rButterFly","models/brothers/knife/v_brothers_butterfly.mdl"},
	{"\rFalchion","models/brothers/knife/v_brothers_falcihion.mdl"},
	{"\rFlip","models/brothers/knife/v_brothers_flip.mdl"},
	{"\rGut","models/brothers/knife/v_brothers_gut.mdl"},
	{"\rHunstman","models/brothers/knife/v_brothers_hunstmann.mdl"},
	{"\rKarambit","models/brothers/knife/v_brothers_karambit.mdl"},
	{"\rM9-Bayonet","models/brothers/knife/v_brothers_m9bayonets.mdl"},
	{"\rNavaja","models/brothers/knife/v_brothers_navaja.mdl"},
	{"\rNomad","models/brothers/knife/v_brothers_nomadd.mdl"},
	{"\rParacord","models/brothers/knife/v_brothers_paracord.mdl"},
	{"\rShadow-Daggers","models/brothers/knife/v_brothers_shadowdaggers.mdl"},
	{"\rSkeleton","models/brothers/knife/v_brothers_skeleton.mdl"},
	{"\rStiletto","models/brothers/knife/v_brothers_stiletto.mdl"},
	{"\rSurvival","models/brothers/knife/v_brothers_survival.mdl"},
	{"\rTalon","models/brothers/knife/v_brothers_talon.mdl"},
	{"\rUrsus","models/brothers/knife/v_brothers_ursus.mdl"}
};
public plugin_init() {
	register_plugin( "Bicak Menu", "0.1", "bilalgecer47");
	
	new const menuclcmd[][]={
		"say !knife","say /knife","say .knife","say !bicak","say /bicak","say /bicak"
	};
	for(new i;i<sizeof(menuclcmd);i++){
		register_clcmd("nightvision","@anamenu");
		register_clcmd(menuclcmd[i],"@anamenu");
	}
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
	
}

public plugin_precache() {
	for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
		precache_model(bicakmodel[i][1]);
	}
}
@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
	
	if(get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}
	new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
	
	SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, bicakmodel[gorunum[pPlayer]][1]);
	
}
@anamenu(const id){
	new menu = menu_create(fmt("\d%s \w| \yBicak Menu", tag), "@anamenu_devam");
	
	for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
		menu_additem(menu, fmt("\d%s \w| \y%s", tag, bicakmodel[i][0]), fmt("%d", i));
	}
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, fmt("\d%s \w| \yCikis"));
	menu_display(id, menu);
}
@anamenu_devam(const id, const menu, const item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6];menu_item_getinfo(menu,item,_,data,charsmax(data));
	new key = str_to_num(data);  
	gorunum[id] = key;
	rg_remove_item(id,"weapon_knife");rg_give_item(id,"weapon_knife");
	menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED;
}
Teşekkür ederim sorunsuz çalışıyor ya sizden bisey rica etsem şu konu ya bi açıklık getiremedim bakma şansınız var mı

eklenti-istekleri/reapi-death-pistol-t48842.html

Bıçak Menüsü

Gönderilme zamanı: Cum Eki 08, 2021 9:52 pm
gönderen seating
Attığım konu da default olan W modellerini precache olarak indirme yaparak kullanmasını saglayamadim bana bayağı bir sorun oldu lütfen çözme şansınız var mı acaba ? :)

Bıçak Menüsü

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 09, 2021 3:41 pm
gönderen FatihBey21512
seating yazdı: Cum Eki 08, 2021 9:52 pm Attığım konu da default olan W modellerini precache olarak indirme yaparak kullanmasını saglayamadim bana bayağı bir sorun oldu lütfen çözme şansınız var mı acaba ? :)
O konuda ki menü tam olarak ne işe yarıyor ?

Bıçak Menüsü

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 09, 2021 4:08 pm
gönderen seating
FatihBey21512 yazdı: Cmt Eki 09, 2021 3:41 pm
seating yazdı: Cum Eki 08, 2021 9:52 pm Attığım konu da default olan W modellerini precache olarak indirme yaparak kullanmasını saglayamadim bana bayağı bir sorun oldu lütfen çözme şansınız var mı acaba ? :)
O konuda ki menü tam olarak ne işe yarıyor ?
Bu Oyuncuların Ölünce Üzerinde ki 2. Silah Yani Pistollerin Düşmesini Sağlıyor Ancak Orjinal Modele Verilmiş Model/w_ Diye Bunu Ben Kendi W Modelime Uyarlayamadım Birine Sordum Precache Olmadığı İçin İndirmiyor Dosyayı Bu Yüzden de O Satırı Değiştirince Herkesi Oyundan Atıyor 30 Adet Silahın da W Modeli Var Sunucu da Ama Ölen Adamların Üzerinden Default Düşünce Tuhaf Duruyor Sadece W Modelini Kendimize Uyarlamak İstiyoruz O Kadar :)

Bıçak Menüsü

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 09, 2021 4:22 pm
gönderen FatihBey21512
seating yazdı: Cmt Eki 09, 2021 4:08 pm
FatihBey21512 yazdı: Cmt Eki 09, 2021 3:41 pm
seating yazdı: Cum Eki 08, 2021 9:52 pm Attığım konu da default olan W modellerini precache olarak indirme yaparak kullanmasını saglayamadim bana bayağı bir sorun oldu lütfen çözme şansınız var mı acaba ? :)
O konuda ki menü tam olarak ne işe yarıyor ?
Bu Oyuncuların Ölünce Üzerinde ki 2. Silah Yani Pistollerin Düşmesini Sağlıyor Ancak Orjinal Modele Verilmiş Model/w_ Diye Bunu Ben Kendi W Modelime Uyarlayamadım Birine Sordum Precache Olmadığı İçin İndirmiyor Dosyayı Bu Yüzden de O Satırı Değiştirince Herkesi Oyundan Atıyor 30 Adet Silahın da W Modeli Var Sunucu da Ama Ölen Adamların Üzerinden Default Düşünce Tuhaf Duruyor Sadece W Modelini Kendimize Uyarlamak İstiyoruz O Kadar :)
2 tarafın kullandığı pistol modeli aynımı?

Bıçak Menüsü

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 09, 2021 4:25 pm
gönderen seating
Şimdi Şöyle Silah Değiştirme Eklentisi İle Tüm W leri Değiştirdik Ancak Bu Pluginde Default Olarak Çekiyor Onu da Silah Değiştirme Eklentisinin İndirdiği MDL Dosyasına Bağlayınca Herkesi Oyundan Atıyor :S Mecburen Default Şekilde Düşmesini Sağlıyor