1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
bıçak hasarı sabitleme
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 05, 2021 12:45 am
gönderen ACYOLUBABACIM
merhaba elinde sabit her taraftan vurulduğunda 55 yada 50 vuran bıçak hasar plugini olan var mı damage kontrolü önermeyin denedim buglu işimi görmüyor sabit 55 vuran bıçak hasarı yapabilecek arkadaşa şimdiden teşekkürler.
bıçak hasarı sabitleme
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 05, 2021 12:49 am
gönderen bestcore
bıçak hasarı sabitleme
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 05, 2021 1:55 am
gönderen ACYOLUBABACIM
onuda denedim plugin çalışıyor ama bıcak yine 165 vuruyor
bıçak hasarı sabitleme
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 05, 2021 12:14 pm
gönderen bestcore
Takedamage kullanmaktan başka çare yok galiba, buyur;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init()
{
register_plugin("Knife Damage", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
}
public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const id, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(id == pevAttacker || !(is_user_connected(pevAttacker) || rg_is_player_can_takedamage(id, pevAttacker)))
{
return;
}
new pActiveItem = get_member(pevAttacker, m_pActiveItem);
new WeaponIdType:iWeaponIdType = get_member(pActiveItem, m_iId);
if(iWeaponIdType != WEAPON_KNIFE)
{
return;
}
SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 55.0);
}
bıçak hasarı sabitleme
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 05, 2021 4:36 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
bestcore yazdı: Prş Ağu 05, 2021 12:14 pm
Takedamage kullanmaktan başka çare yok galiba, buyur;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init()
{
register_plugin("Knife Damage", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
}
public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const id, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(id == pevAttacker || !(is_user_connected(pevAttacker) || rg_is_player_can_takedamage(id, pevAttacker)))
{
return;
}
new pActiveItem = get_member(pevAttacker, m_pActiveItem);
new WeaponIdType:iWeaponIdType = get_member(pActiveItem, m_iId);
if(iWeaponIdType != WEAPON_KNIFE)
{
return;
}
SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 55.0);
}
Sorgu kısmında sadece
rg_is_player_can_takedamage yeterli değil mi?
bıçak hasarı sabitleme
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 05, 2021 4:54 pm
gönderen bestcore
Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 05, 2021 4:36 pm
Sorgu kısmında sadece
rg_is_player_can_takedamage yeterli değil mi?
Ben pek emin değilim, sen söyle Fatih abi.