1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Model değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 04, 2021 4:42 pm
gönderen SahiNN* QQ
CT bıçak modelini değiştirmek istiyorum eklentisi olan varmı elinde ?

Model değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 04, 2021 6:09 pm
gönderen bestcore
Buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szKnifeSkin[] = "models/knifeskin.mdl";

public plugin_init()
{
	register_plugin("Change Knife Skin", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
	if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
	{
		return;
	}

	SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifeSkin);
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(g_szKnifeSkin);
}

Model değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 04, 2021 6:14 pm
gönderen SahiNN* QQ
Teşekkür ederim

Model değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 04, 2021 6:47 pm
gönderen SahiNN* QQ
@bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?

Model değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 04, 2021 7:43 pm
gönderen bestcore
SahiNN* QQ yazdı: Pzr Tem 04, 2021 6:47 pm @bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?
İsteklerinizi ayrı konularda açarsanız, temiz bir konu olur. Buyur,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Block Falldamage", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre", .post = false);	
}
public RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre(const id)
{
	SetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT, 0.0);
}

Model değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 05, 2021 3:52 pm
gönderen hairless34
bestcore yazdı: Pzr Tem 04, 2021 7:43 pm
SahiNN* QQ yazdı: Pzr Tem 04, 2021 6:47 pm @bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?
İsteklerinizi ayrı konularda açarsanız, temiz bir konu olur. Buyur,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Block Falldamage", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre", .post = false);	
}
public RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre(const id)
{
	SetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
selam, sen mi paylaşmıştın model içindeki skinleri aktif etmeyi? ya bende model içine gömülmüş skinli model var (player) sadece 1 tanesi gözüküyor onu el başı random olarak nasıl dağıttırabiliriz ?

Model değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 05, 2021 5:18 pm
gönderen bestcore
hairless34 yazdı: Pzt Tem 05, 2021 3:52 pm selam, sen mi paylaşmıştın model içindeki skinleri aktif etmeyi? ya bende model içine gömülmüş skinli model var (player) sadece 1 tanesi gözüküyor onu el başı random olarak nasıl dağıttırabiliriz ?
Yeni konu açıp, modeli gönderirseniz yardımcı olabilirim.

Model değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 05, 2021 10:31 pm
gönderen OPC Line
bestcore yazdı: Pzr Tem 04, 2021 7:43 pm
SahiNN* QQ yazdı: Pzr Tem 04, 2021 6:47 pm @bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?
İsteklerinizi ayrı konularda açarsanız, temiz bir konu olur. Buyur,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Block Falldamage", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre", .post = false);	
}
public RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre(const id)
{
	SetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
Eklenti için teşekkürler. Pre olunca ne oluyor açıklama şansın varmı? Normalde orası publice yönlendirdiği kısım değil mi. Pre yazmasam ne farkı oluyor.

Model değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 05, 2021 10:57 pm
gönderen bestcore
OPC Line yazdı: Pzt Tem 05, 2021 10:31 pm Eklenti için teşekkürler. Pre olunca ne oluyor açıklama şansın varmı? Normalde orası publice yönlendirdiği kısım değil mi. Pre yazmasam ne farkı oluyor.
Zamanında @Colditz bana açıklamıştı, bende kısaca bahsedeyim. Bu eklenti üzerinden anlatırsam daha kolay anlayabilirsin; pre yani false yapmamın sebebi, oyuncu falldamage almadan önce alacağı hasarı engellemek. Burayı post yani true yapsam işe yaramayacaktı çünkü oyuncu düştükten sonra hasarı engellemenin bir anlamı yok, zaten o hasarı almış durumda.

Ben kendime göre anlattım, birde şunlara bakabilirsin. Anlaması ilk başlarda biraz güç ama çok zor birşey değil;
https://dev-cs.ru/threads/12022/post-89917

* Fonksiyona yönlendirdiğim yere _Pre, _Post şeklinde yazmanın bir önemi yok, ben düzenli oluyor diye yapıyorum ama post = true, post = false yazman gerek.

Model değiştirme

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 05, 2021 11:26 pm
gönderen OPC Line
bestcore yazdı: Pzt Tem 05, 2021 10:57 pm
OPC Line yazdı: Pzt Tem 05, 2021 10:31 pm Eklenti için teşekkürler. Pre olunca ne oluyor açıklama şansın varmı? Normalde orası publice yönlendirdiği kısım değil mi. Pre yazmasam ne farkı oluyor.
Zamanında @Colditz bana açıklamıştı, bende kısaca bahsedeyim. Bu eklenti üzerinden anlatırsam daha kolay anlayabilirsin; pre yani false yapmamın sebebi, oyuncu falldamage almadan önce alacağı hasarı engellemek. Burayı post yani true yapsam işe yaramayacaktı çünkü oyuncu düştükten sonra hasarı engellemenin bir anlamı yok, zaten o hasarı almış durumda.

Ben kendime göre anlattım, birde şunlara bakabilirsin. Anlaması ilk başlarda biraz güç ama çok zor birşey değil;
https://dev-cs.ru/threads/12022/post-89917

* Fonksiyona yönlendirdiğim yere _Pre, _Post şeklinde yazmanın bir önemi yok, ben düzenli oluyor diye yapıyorum ama post = true, post = false yazman gerek.
Anladım teşekkür ederim