1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Buglu Bi Eklenti.

Gönderilme zamanı: Cum Haz 25, 2021 5:26 pm
gönderen Woxelos
Buglu Bi Eklenti. bazen çalışıyor headshot attığımız zaman bazen çalışmıyor ben ise her zaman hs attığımız zaman yakın ve uzak olsa bile şiddetli gelsin vede eklenti buglu bazen gelmiyor dedigim gibi duzeltirseniz sevinirim.

Buglu Bi Eklenti.

Gönderilme zamanı: Cum Haz 25, 2021 5:55 pm
gönderen heaveNN

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const HsSounds[][] = {
    "headshot1.wav",
    "headshot2.wav"
};

public plugin_init() {
    register_plugin("HS Atinca Ses","1.0","heaveNN");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"TakeDamage",.post=true);
}

public plugin_precache() {
    for(new i;i < sizeof(HsSounds);i++) {
        precache_sound(HsSounds[i]);
    }
}

public TakeDamage(const victim, inflictor, attacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
    if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
        return;
    }
    new iRandom = random_num(0,charsmax(HsSounds));
    rh_emit_sound2(victim,0,CHAN_AUTO,HsSounds[iRandom]);
}

Buglu Bi Eklenti.

Gönderilme zamanı: Cum Haz 25, 2021 10:24 pm
gönderen Woxelos
olmuş fakat uzaktan duyulmuyor.

Buglu Bi Eklenti.

Gönderilme zamanı: Cum Haz 25, 2021 10:34 pm
gönderen bestcore
Sesi çıkartan oyuncuya, yakın kişilerde sesi çıkartır.

Buglu Bi Eklenti.

Gönderilme zamanı: Cum Haz 25, 2021 11:14 pm
gönderen Woxelos
hayır ben uzaktan vuruyorum headshot fakat ses cok az geliyor.

Buglu Bi Eklenti.

Gönderilme zamanı: Cmt Haz 26, 2021 6:09 pm
gönderen bestcore
Woxelos yazdı: Cum Haz 25, 2021 11:14 pm hayır ben uzaktan vuruyorum headshot fakat ses cok az geliyor.
Ölen oyuncunun yakınındakilere ses gidiyordu. Şu şekilde deneyin,

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const HsSounds[][] = {
    "headshot1.wav",
    "headshot2.wav"
};

public plugin_init() {
    register_plugin("HS Atinca Ses","1.0","heaveNN");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"TakeDamage",.post=true);
}

public plugin_precache() {
    for(new i;i < sizeof(HsSounds);i++) {
        precache_sound(HsSounds[i]);
    }
}

public TakeDamage(const victim, inflictor, attacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
    if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
        return;
    }
    new iRandom = random_num(0,charsmax(HsSounds));
    rh_emit_sound2(attacker,0,CHAN_AUTO,HsSounds[iRandom]);
}

Buglu Bi Eklenti.

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 27, 2021 12:51 pm
gönderen Colditz
@bestcore,
Takedamage kullanırken rg_is_player_can_takedamage komutunu kullanmanı öneririm.

Kod: Tümünü seç

//if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
if(!is_user_connected(attacker) || !rg_is_player_can_takedamage(victim, attacker) || victim == attacker || get_member(victim, m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {

Buglu Bi Eklenti.

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 27, 2021 1:57 pm
gönderen bestcore
Colditz yazdı: Pzr Haz 27, 2021 12:51 pm @bestcore,
Takedamage kullanırken rg_is_player_can_takedamage komutunu kullanmanı öneririm.

Kod: Tümünü seç

//if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
if(!is_user_connected(attacker) || !rg_is_player_can_takedamage(victim, attacker) || victim == attacker || get_member(victim, m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
Ben zaten onu kullanıyorumda, eklentiyi Heaven atmış. Direk ses gönderme komutunu değiştirdim, orayı farketmemişim.

Buglu Bi Eklenti.

Gönderilme zamanı: Pzr Haz 27, 2021 3:12 pm
gönderen Woxelos
tamam teşekkürler konuyu kitleyebilirsiniz.