Ateş etmeyi engellemek
Gönderilme zamanı: Çrş Haz 02, 2021 1:33 am
Merhaba, bütün silahlar için ateş etmeyi nasıl engelleyebilirim acaba ? etkinliginn kodu nedir bir türlü bulamadım yardım ederseniz sevinirim.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Sol Tik Engel", "1.0", "PurposeLess");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "@Ham_Item_Deploy_Knife", .Post = true);
}
@Ham_Item_Deploy_Knife(const weapon)
{
set_member(weapon, m_Weapon_flNextPrimaryAttack, 9999.0);
}Kod: Tümünü seç
/*
* Description: -
* Return type: BOOL
* Params: (const this, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
*/
RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy,Kod: Tümünü seç
new const szWeaponName[][] =
{
"weapon_ak47",
"weapon_m4a1",
....
..
};Kod: Tümünü seç
for(new i = 0; i < sizeof(szWeaponName); i++)
{
if(weaponid != szWeaponName[i]) // weaponid, oyuncunun silah id'si.
{
...
}
}Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Ates Engelle", "0.0.1", "PurposeLess");
RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Post", .post = true);
}
@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Post(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
new WeaponIdType:iWeaponIdType = get_member(iWeapon, m_iId);
//Buraya istisna olan silahlari girin.
if(iWeaponIdType == WEAPON_C4 || iWeaponIdType == WEAPON_M4A1) {
return;
}
set_member(iWeapon, m_Weapon_flNextPrimaryAttack, 9999.0);
}