1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Bazı eklenti istekleri.
Gönderilme zamanı: Cum May 07, 2021 11:31 pm
gönderen deadlord1231
Bazi isteklerim var şimdiden ilgilenen herkese teşekkürler;
/redbull -> 1 Kere bastığında açılacak,tekrar basıldığında kapatılacak. (Belirli bir süre bitme muhabbeti olmasını istemiyorum)
/sapka -> Sadece belirli yetki harflerinin kullandığı 4 adet şapka istiyorum. (Şapka modellerini boş bırakırsanızda olur editleyebilirim)
CT Takımı T Takımından hasar yediği zaman eğer gömülüyse otomatik kaldırma
T Takımında'ki isyancı öldürülürse eğer öldürdüğü ct otomatik revlenmesi.
İlgilenen arkadaşlar için şimdiden teşekkürler <3
Bazı eklenti istekleri.
Gönderilme zamanı: Cmt May 08, 2021 12:26 am
gönderen bestcore
1) Buradaki eklenti açıp kapanılan cinsten bunu kullanabilirsiniz. Ama eklenti biraz eski.
eklenti-istekleri/redbula-ufak-istek-t48046.html
2) Forumda bulunan şapka eklentisini, modelleri ve istediğiniz yetki harfine göre editleyebilirsiniz;
eklentiler-pluginler/gelismis-sapka-ekl ... 44979.html
3) Şu eklentiyi deneyip dönüş yapar mısın ? Pek emin değilim.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <fakemeta>
public plugin_init(){
register_plugin("Keep Standing During The Riot", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG_CBasePlayer_TakeDamage_Post", .post = true);
}
public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Post(const this, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType){
if(!(is_user_connected(pevAttacker)) || get_entvar(this, var_takedamage) == false || get_member(pevAttacker, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(this, m_iTeam) != TEAM_CT){
return;
}
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++){
if(Stuck(i) && get_member(i, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST){
new Float:Origin[3];
get_entvar(i, var_origin, Origin);
Origin[2] += 35;
set_entvar(i, var_origin, Origin);
client_print_color(0, 0, "^3Isyan basladigi icin butun mahkumlar kaldirildi.");
break;
}
}
}
bool:Stuck(id){
static Float:Origin[3];
get_entvar(id, var_origin, Origin);
engfunc(EngFunc_TraceHull, Origin, Origin, IGNORE_MONSTERS, get_entvar(id, var_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, 0, 0);
return bool:get_tr2(0, TR_StartSolid);
}
4) Bu eklentiyi bir arkadaşım için kodladım fakat forumda var mı bilmiyorum araştırmadım. Eklentiyi paylaşamam fakat yapabilen bir arkadaş var ise atabilir.
Bazı eklenti istekleri.
Gönderilme zamanı: Cmt May 08, 2021 12:53 am
gönderen deadlord1231
@bestcore cevabın için çok teşekkürler en kısa sürede deniyeceğim.
Bazı eklenti istekleri.
Gönderilme zamanı: Cmt May 08, 2021 3:54 am
gönderen Colditz
bestcore yazdı: Cmt May 08, 2021 12:26 am
3) Şu eklentiyi deneyip dönüş yapar mısın ? Pek emin değilim.
Neden reapide var olan komutu kullanmıyorsun? rg_is_player_can_takedamage?
Ve tek bir ife bağlamana gerek yok.
Kod: Tümünü seç
//if(!(is_user_connected(pevAttacker)) || get_entvar(this, var_takedamage) == false || get_member(pevAttacker, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(this, m_iTeam) != TEAM_CT){
if(!is_user_connected(pevAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(this, pevAttacker)) {
return;
}
if(get_member(pevAttacker, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(this, m_iTeam) != TEAM_CT) {
return;
}
Overflow üstüne overflow...
Kod: Tümünü seç
for(new id = 1, Float:flOrigin[3]; id <= MaxClients; id++) {
if(is_user_alive(id) && get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && Stuck(id)) {
get_entvar(id, var_origin, flOrigin);
flOrigin[2] += 35.0;
set_entvar(id, var_origin, flOrigin);
}
}
client_print_color(0, 0, "^3Isyan basladigi icin butun mahkumlar kaldirildi.");
Static e gerek yok, new yeterli.
Kod: Tümünü seç
bool:Stuck(id){
//static Float:Origin[3];
new Float:Origin[3];
get_entvar(id, var_origin, Origin);
Bazı eklenti istekleri.
Gönderilme zamanı: Cmt May 08, 2021 4:18 am
gönderen deadlord1231
Tüm her şey muazzam çalışıyor. Çok teşekkürler tek eksik otomatik revlenme kaldı

Bazı eklenti istekleri.
Gönderilme zamanı: Cmt May 08, 2021 5:17 am
gönderen vburakustunel
deadlord1231 yazdı: Cmt May 08, 2021 4:18 am
Tüm her şey muazzam çalışıyor. Çok teşekkürler tek eksik otomatik revlenme kaldı
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:iG_Isyanci[33];
new OlenGRD;
new const TAG[] = "SERVERISMI";
public plugin_init()
{
register_plugin("Oto_Rev", "2.1", "suriyelikene");
register_event("HLTV", "@elbasi", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed", .post=true);
}
@CBasePlayer_Killed(olen,olduren) {
new TeamName:team1=get_member(olen, m_iTeam), TeamName:team2=get_member(olduren, m_iTeam), TeamName:team3=get_member(OlenGRD, m_iTeam);
if(olduren == olen) {
return;
}
if(team2 == TEAM_TERRORIST && team1 == TEAM_CT){
iG_Isyanci[olduren] = true;
OlenGRD = olen;
}
if(team1 == TEAM_TERRORIST && iG_Isyanci[olen] && team3 == TEAM_CT){
rg_round_respawn(OlenGRD);
iG_Isyanci[olen] = false;
client_print_color(OlenGRD,OlenGRD,"^1[^3%s^1] ^4Seni Olduren Terorist ^1Olduruldugu Icin ^3Otomatik Revlendin",TAG);
}
}
@elbasi()
{
new players[32], inum, id,i;
get_players(players, inum);
for(i=0;i<inum;i++) {
id = players[i];
iG_Isyanci[id] = false;
}
}
Bazı eklenti istekleri.
Gönderilme zamanı: Cmt May 08, 2021 1:04 pm
gönderen bestcore
Colditz yazdı: Cmt May 08, 2021 3:54 am
Neden reapide var olan komutu kullanmıyorsun? rg_is_player_can_takedamage?
Ve tek bir ife bağlamana gerek yok.
Kod: Tümünü seç
//if(!(is_user_connected(pevAttacker)) || get_entvar(this, var_takedamage) == false || get_member(pevAttacker, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(this, m_iTeam) != TEAM_CT){
if(!is_user_connected(pevAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(this, pevAttacker)) {
return;
}
if(get_member(pevAttacker, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(this, m_iTeam) != TEAM_CT) {
return;
}
Overflow üstüne overflow...
Kod: Tümünü seç
for(new id = 1, Float:flOrigin[3]; id <= MaxClients; id++) {
if(is_user_alive(id) && get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && Stuck(id)) {
get_entvar(id, var_origin, flOrigin);
flOrigin[2] += 35.0;
set_entvar(id, var_origin, flOrigin);
}
}
client_print_color(0, 0, "^3Isyan basladigi icin butun mahkumlar kaldirildi.");
Static e gerek yok, new yeterli.
Kod: Tümünü seç
bool:Stuck(id){
//static Float:Origin[3];
new Float:Origin[3];
get_entvar(id, var_origin, Origin);
Thanks.
Bazı eklenti istekleri.
Gönderilme zamanı: Cmt May 08, 2021 1:09 pm
gönderen bestcore
vburakustunel yazdı: Cmt May 08, 2021 5:17 am
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:iG_Isyanci[33];
new OlenGRD;
new const TAG[] = "SERVERISMI";
public plugin_init()
{
register_plugin("Oto_Rev", "2.1", "suriyelikene");
register_event("HLTV", "@elbasi", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed", .post=true);
}
@CBasePlayer_Killed(olen,olduren) {
new TeamName:team1=get_member(olen, m_iTeam), TeamName:team2=get_member(olduren, m_iTeam), TeamName:team3=get_member(OlenGRD, m_iTeam);
if(olduren == olen) {
return;
}
if(team2 == TEAM_TERRORIST && team1 == TEAM_CT){
iG_Isyanci[olduren] = true;
OlenGRD = olen;
}
if(team1 == TEAM_TERRORIST && iG_Isyanci[olen] && team3 == TEAM_CT){
rg_round_respawn(OlenGRD);
iG_Isyanci[olen] = false;
client_print_color(OlenGRD,OlenGRD,"^1[^3%s^1] ^4Seni Olduren Terorist ^1Olduruldugu Icin ^3Otomatik Revlendin",TAG);
}
}
@elbasi()
{
new players[32], inum, id,i;
get_players(players, inum);
for(i=0;i<inum;i++) {
id = players[i];
iG_Isyanci[id] = false;
}
}
Mobildeyim, eklentiye biraz baktığımda şunu fark ettim; bir mahkum 2 veya daha fazla gardiyan öldürürse sadece son öldürdüğünü revleyecektir. Bu eklentiyi ben array ile yapmıştım ve bütün öldüklerini revliyordu.
Bazı eklenti istekleri.
Gönderilme zamanı: Cmt May 08, 2021 5:09 pm
gönderen deadlord1231
Eğer bestcorenin dediği olay yaşanıyorsa bu eklentiyi ne yazık ki hala beklemedeyim test edemedim. Localde çalışıyorum şuan.
Bazı eklenti istekleri.
Gönderilme zamanı: Cmt May 08, 2021 9:47 pm
gönderen deadlord1231
Tüm cevaplayan ve cevaplayacak olan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Fakat hala t Takımında'ki isyancı öldürülürse eğer öldürdüğü ct otomatik revlenmesi pluginini arıyorum.