Knife Warmup İstek
Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 12:26 pm
Knife + hegrenade (Bomba) Olacak şekilde ayarlayabilirmisiniz teşekkürler
Evet birde bomba attıklarında 3 saniye sonra tekrar otomatik bomba gelecek şekilde ayarlayabilirsen çok makbule geçer
Bende ak47 li versiyonunu istiyorum eklenti içersinden weapon_ak47 olarak değiştim ama oyunda eller boş kalıyor ne yazmalıyım ?
Senin dediğini de yapar atarım. 5 gibi müsait olurum.AteSinOqLu yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:28 pmBende ak47 li versiyonunu istiyorum eklenti içersinden weapon_ak47 olarak değiştim ama oyunda eller boş kalıyor ne yazmalıyım ?
Ak-47 Versiyon.AteSinOqLu yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:28 pmBende ak47 li versiyonunu istiyorum eklenti içersinden weapon_ak47 olarak değiştim ama oyunda eller boş kalıyor ne yazmalıyım ?
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const TAG[] = "CSDuragi"
new turbasi,isinma,sv_restart,mp_forcerespawn,sure,gerisay = 10,mesaj[128],mesaj2[128],isinmabasladi,aktif
public plugin_init()
{
register_plugin("Bicak Isinma Turu", "1.1", "emirakpinar & opc")
RegisterHookChain(RG_RoundEnd,"@RoundEnd",.post=true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@PlayerSpawn",.post=true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem,"@AddPlayerItemPre",.post=false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_CheckMapConditions, "@FwdCheckMapConditionsPost",.post=true);
bind_pcvar_num(create_cvar("csd_isinmaturu","1",_,_,true,0.0,true,1.0),aktif);
bind_pcvar_num(create_cvar("csd_sure","60",_,_,true,10.0,true,300.0),sure);
sv_restart = get_cvar_pointer("sv_restart")
mp_forcerespawn = get_cvar_pointer("mp_forcerespawn")
}
@RoundEnd(){
if(aktif) {
if(!turbasi){
isinma = true
isinmabasladi = true
gerisayim()
gerisay = 10
formatex(mesaj,charsmax(mesaj)," saniye sonra isinma turu baslayacaktir.^n%s",TAG);
formatex(mesaj2,charsmax(mesaj2),"Isinma Turu Basladi!^n%s",TAG);
}
}
}
public gerisayim(){
if(gerisay == 0){
if(isinma){
isinmabaslat()
}
else {
isinmabitir()
}
set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.2, 0, 1.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "/----------------------------------------------------------\^n%s^n\----------------------------------------------------------/",mesaj2)
}
else {
set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.2, 0, 1.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "/----------------------------------------------------------\^n%d%s^n\----------------------------------------------------------/",gerisay,mesaj)
--gerisay
set_task(1.0,"gerisayim")
}
}
public isinmabaslat(){
turbasi = true
isinma = false
set_pcvar_num(sv_restart,1)
set_pcvar_num(mp_forcerespawn,1)
formatex(mesaj,charsmax(mesaj)," saniye sonra isinma turu bitecektir.^nBomba kurulamaz ve silah alinamaz.^n%s",TAG);
formatex(mesaj2,charsmax(mesaj2),"Isinma Turu Bitti!^n%s",TAG);
gerisay = sure
set_task(3.0,"gerisayim")
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
}
public isinmabitir(){
turbasi = true
isinmabasladi = false
set_pcvar_num(sv_restart,1)
set_pcvar_num(mp_forcerespawn,0)
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
}
@PlayerSpawn(oyuncu){
if(isinmabasladi){
rg_remove_all_items(oyuncu)
rg_give_item(oyuncu, "weapon_knife")
rg_give_item(oyuncu, "weapon_ak47")
}
}
@AddPlayerItemPre(const id,const pItem) {
new WeaponIdType:wId = get_member(pItem, m_iId);
if(wId != WEAPON_KNIFE || wId != WEAPON_AK47 && isinmabasladi ) {
SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER);
return HC_SUPERCEDE;
}
return HC_CONTINUE;
}
@FwdCheckMapConditionsPost() {
if(isinmabasladi){
set_member_game(m_bMapHasBuyZone, false);
}
}
Sadece elbasi bomba verir.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const TAG[] = "CSDuragi"
new turbasi,isinma,sv_restart,mp_forcerespawn,sure,gerisay = 10,mesaj[128],mesaj2[128],isinmabasladi,aktif
public plugin_init()
{
register_plugin("Bicak Isinma Turu", "1.1", "emirakpinar & opc")
RegisterHookChain(RG_RoundEnd,"@RoundEnd",.post=true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@PlayerSpawn",.post=true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem,"@AddPlayerItemPre",.post=false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_CheckMapConditions, "@FwdCheckMapConditionsPost",.post=true);
bind_pcvar_num(create_cvar("csd_isinmaturu","1",_,_,true,0.0,true,1.0),aktif);
bind_pcvar_num(create_cvar("csd_sure","60",_,_,true,10.0,true,300.0),sure);
sv_restart = get_cvar_pointer("sv_restart")
mp_forcerespawn = get_cvar_pointer("mp_forcerespawn")
}
@RoundEnd(){
if(aktif) {
if(!turbasi){
isinma = true
isinmabasladi = true
gerisayim()
gerisay = 10
formatex(mesaj,charsmax(mesaj)," saniye sonra isinma turu baslayacaktir.^n%s",TAG);
formatex(mesaj2,charsmax(mesaj2),"Isinma Turu Basladi!^n%s",TAG);
}
}
}
public gerisayim(){
if(gerisay == 0){
if(isinma){
isinmabaslat()
}
else {
isinmabitir()
}
set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.2, 0, 1.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "/----------------------------------------------------------\^n%s^n\----------------------------------------------------------/",mesaj2)
}
else {
set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.2, 0, 1.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "/----------------------------------------------------------\^n%d%s^n\----------------------------------------------------------/",gerisay,mesaj)
--gerisay
set_task(1.0,"gerisayim")
}
}
public isinmabaslat(){
turbasi = true
isinma = false
set_pcvar_num(sv_restart,1)
set_pcvar_num(mp_forcerespawn,1)
formatex(mesaj,charsmax(mesaj)," saniye sonra isinma turu bitecektir.^nBomba kurulamaz ve silah alinamaz.^n%s",TAG);
formatex(mesaj2,charsmax(mesaj2),"Isinma Turu Bitti!^n%s",TAG);
gerisay = sure
set_task(3.0,"gerisayim")
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
}
public isinmabitir(){
turbasi = true
isinmabasladi = false
set_pcvar_num(sv_restart,1)
set_pcvar_num(mp_forcerespawn,0)
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
}
@PlayerSpawn(oyuncu){
if(isinmabasladi){
rg_remove_all_items(oyuncu)
rg_give_item(oyuncu, "weapon_knife");
rg_give_item(oyuncu, "weapon_hegrenade");
}
}
@AddPlayerItemPre(const id,const pItem) {
new WeaponIdType:wId = get_member(pItem, m_iId);
if(wId != WEAPON_KNIFE || wId != WEAPON_HEGRENADE && isinmabasladi) {
SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER);
return HC_SUPERCEDE;
}
return HC_CONTINUE;
}
@FwdCheckMapConditionsPost() {
if(isinmabasladi){
set_member_game(m_bMapHasBuyZone, false);
}
}
AteSinOqLu yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:28 pmBende ak47 li versiyonunu istiyorum eklenti içersinden weapon_ak47 olarak değiştim ama oyunda eller boş kalıyor ne yazmalıyım ?