1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Knife Warmup İstek

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 12:26 pm
gönderen Kene
Knife + hegrenade (Bomba) Olacak şekilde ayarlayabilirmisiniz teşekkürler
csd_knife-warmup.sma

Knife Warmup İstek

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 12:59 pm
gönderen OPC Line
Her iki takıma da mı bomba verecek ?

Knife Warmup İstek

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 1:03 pm
gönderen Kene
OPC Line yazdı: Pzr Nis 18, 2021 12:59 pm Her iki takıma da mı bomba verecek ?
Evet birde bomba attıklarında 3 saniye sonra tekrar otomatik bomba gelecek şekilde ayarlayabilirsen çok makbule geçer

Knife Warmup İstek

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 3:26 pm
gönderen OPC Line
Gün içinde yapıp atacağım şuanda mobilim ve müsait değilim

Knife Warmup İstek

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 3:28 pm
gönderen AteSinOqLu
OPC Line yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:26 pm Gün içinde yapıp atacağım şuanda mobilim ve müsait değilim
Bende ak47 li versiyonunu istiyorum eklenti içersinden weapon_ak47 olarak değiştim ama oyunda eller boş kalıyor ne yazmalıyım ?

Knife Warmup İstek

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 3:47 pm
gönderen OPC Line
AteSinOqLu yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:28 pm
OPC Line yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:26 pm Gün içinde yapıp atacağım şuanda mobilim ve müsait değilim
Bende ak47 li versiyonunu istiyorum eklenti içersinden weapon_ak47 olarak değiştim ama oyunda eller boş kalıyor ne yazmalıyım ?
Senin dediğini de yapar atarım. 5 gibi müsait olurum.

Knife Warmup İstek

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 4:57 pm
gönderen bilalgecer47
AteSinOqLu yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:28 pm
OPC Line yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:26 pm Gün içinde yapıp atacağım şuanda mobilim ve müsait değilim
Bende ak47 li versiyonunu istiyorum eklenti içersinden weapon_ak47 olarak değiştim ama oyunda eller boş kalıyor ne yazmalıyım ?
Ak-47 Versiyon.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const TAG[] = "CSDuragi"

new turbasi,isinma,sv_restart,mp_forcerespawn,sure,gerisay = 10,mesaj[128],mesaj2[128],isinmabasladi,aktif

public plugin_init()
{
	register_plugin("Bicak Isinma Turu", "1.1", "emirakpinar & opc")

	RegisterHookChain(RG_RoundEnd,"@RoundEnd",.post=true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@PlayerSpawn",.post=true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem,"@AddPlayerItemPre",.post=false);
	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_CheckMapConditions, "@FwdCheckMapConditionsPost",.post=true);

	bind_pcvar_num(create_cvar("csd_isinmaturu","1",_,_,true,0.0,true,1.0),aktif);
	bind_pcvar_num(create_cvar("csd_sure","60",_,_,true,10.0,true,300.0),sure);
	sv_restart = get_cvar_pointer("sv_restart")
	mp_forcerespawn = get_cvar_pointer("mp_forcerespawn")
}

@RoundEnd(){
	if(aktif) {
		if(!turbasi){
			isinma = true
			isinmabasladi = true
			gerisayim()
			gerisay = 10
			formatex(mesaj,charsmax(mesaj)," saniye sonra isinma turu baslayacaktir.^n%s",TAG);
			formatex(mesaj2,charsmax(mesaj2),"Isinma Turu Basladi!^n%s",TAG);
		}
	}
}
public gerisayim(){
	if(gerisay == 0){
		if(isinma){
			isinmabaslat()
		}
		else {
			isinmabitir()
		}
		set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.2, 0, 1.0, 1.0)
		show_hudmessage(0, "/----------------------------------------------------------\^n%s^n\----------------------------------------------------------/",mesaj2)

	}
	else {
		set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.2, 0, 1.0, 1.0)
		show_hudmessage(0, "/----------------------------------------------------------\^n%d%s^n\----------------------------------------------------------/",gerisay,mesaj)
		--gerisay
		set_task(1.0,"gerisayim")		
	}
}
public isinmabaslat(){
	turbasi = true
	isinma = false
	set_pcvar_num(sv_restart,1)
	set_pcvar_num(mp_forcerespawn,1)
	formatex(mesaj,charsmax(mesaj)," saniye sonra isinma turu bitecektir.^nBomba kurulamaz ve silah alinamaz.^n%s",TAG);
	formatex(mesaj2,charsmax(mesaj2),"Isinma Turu Bitti!^n%s",TAG);
	gerisay = sure
	set_task(3.0,"gerisayim")
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
}
public isinmabitir(){
	turbasi = true
	isinmabasladi = false
	set_pcvar_num(sv_restart,1)
	set_pcvar_num(mp_forcerespawn,0)
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
}

@PlayerSpawn(oyuncu){
	if(isinmabasladi){
		rg_remove_all_items(oyuncu)
		rg_give_item(oyuncu, "weapon_knife")
		rg_give_item(oyuncu, "weapon_ak47")
	}
}

@AddPlayerItemPre(const id,const pItem) {
    new WeaponIdType:wId = get_member(pItem, m_iId);
    if(wId != WEAPON_KNIFE || wId != WEAPON_AK47 && isinmabasladi ) {
        SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER);
        return HC_SUPERCEDE;
    }
    return HC_CONTINUE;
}

@FwdCheckMapConditionsPost() {
    if(isinmabasladi){
		set_member_game(m_bMapHasBuyZone, false);
    }
}

Knife Warmup İstek

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 4:58 pm
gönderen bilalgecer47
Kene yazdı: Pzr Nis 18, 2021 1:03 pm
OPC Line yazdı: Pzr Nis 18, 2021 12:59 pm Her iki takıma da mı bomba verecek ?
Evet birde bomba attıklarında 3 saniye sonra tekrar otomatik bomba gelecek şekilde ayarlayabilirsen çok makbule geçer
Sadece elbasi bomba verir.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const TAG[] = "CSDuragi"

new turbasi,isinma,sv_restart,mp_forcerespawn,sure,gerisay = 10,mesaj[128],mesaj2[128],isinmabasladi,aktif

public plugin_init()
{
	register_plugin("Bicak Isinma Turu", "1.1", "emirakpinar & opc")

	RegisterHookChain(RG_RoundEnd,"@RoundEnd",.post=true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@PlayerSpawn",.post=true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem,"@AddPlayerItemPre",.post=false);
	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_CheckMapConditions, "@FwdCheckMapConditionsPost",.post=true);

	bind_pcvar_num(create_cvar("csd_isinmaturu","1",_,_,true,0.0,true,1.0),aktif);
	bind_pcvar_num(create_cvar("csd_sure","60",_,_,true,10.0,true,300.0),sure);
	sv_restart = get_cvar_pointer("sv_restart")
	mp_forcerespawn = get_cvar_pointer("mp_forcerespawn")
}

@RoundEnd(){
	if(aktif) {
		if(!turbasi){
			isinma = true
			isinmabasladi = true
			gerisayim()
			gerisay = 10
			formatex(mesaj,charsmax(mesaj)," saniye sonra isinma turu baslayacaktir.^n%s",TAG);
			formatex(mesaj2,charsmax(mesaj2),"Isinma Turu Basladi!^n%s",TAG);
		}
	}
}
public gerisayim(){
	if(gerisay == 0){
		if(isinma){
			isinmabaslat()
		}
		else {
			isinmabitir()
		}
		set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.2, 0, 1.0, 1.0)
		show_hudmessage(0, "/----------------------------------------------------------\^n%s^n\----------------------------------------------------------/",mesaj2)

	}
	else {
		set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.2, 0, 1.0, 1.0)
		show_hudmessage(0, "/----------------------------------------------------------\^n%d%s^n\----------------------------------------------------------/",gerisay,mesaj)
		--gerisay
		set_task(1.0,"gerisayim")		
	}
}
public isinmabaslat(){
	turbasi = true
	isinma = false
	set_pcvar_num(sv_restart,1)
	set_pcvar_num(mp_forcerespawn,1)
	formatex(mesaj,charsmax(mesaj)," saniye sonra isinma turu bitecektir.^nBomba kurulamaz ve silah alinamaz.^n%s",TAG);
	formatex(mesaj2,charsmax(mesaj2),"Isinma Turu Bitti!^n%s",TAG);
	gerisay = sure
	set_task(3.0,"gerisayim")
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure)
}
public isinmabitir(){
	turbasi = true
	isinmabasladi = false
	set_pcvar_num(sv_restart,1)
	set_pcvar_num(mp_forcerespawn,0)
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
	client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG)
}

@PlayerSpawn(oyuncu){
	if(isinmabasladi){
		rg_remove_all_items(oyuncu)
		rg_give_item(oyuncu, "weapon_knife");
		rg_give_item(oyuncu, "weapon_hegrenade");
	}
}

@AddPlayerItemPre(const id,const pItem) {
    new WeaponIdType:wId = get_member(pItem, m_iId);
    if(wId != WEAPON_KNIFE || wId != WEAPON_HEGRENADE && isinmabasladi) {
        SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER);
        return HC_SUPERCEDE;
    }
    return HC_CONTINUE;
}

@FwdCheckMapConditionsPost() {
    if(isinmabasladi){
		set_member_game(m_bMapHasBuyZone, false);
    }
}

Knife Warmup İstek

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 6:19 pm
gönderen OPC Line
Kene yazdı: Pzr Nis 18, 2021 1:03 pm
OPC Line yazdı: Pzr Nis 18, 2021 12:59 pm Her iki takıma da mı bomba verecek ?
Evet birde bomba attıklarında 3 saniye sonra tekrar otomatik bomba gelecek şekilde ayarlayabilirsen çok makbule geçer

dener misin denemedim
csd_knife-warmup.sma

Knife Warmup İstek

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 18, 2021 6:21 pm
gönderen OPC Line
AteSinOqLu yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:28 pm
OPC Line yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:26 pm Gün içinde yapıp atacağım şuanda mobilim ve müsait değilim
Bende ak47 li versiyonunu istiyorum eklenti içersinden weapon_ak47 olarak değiştim ama oyunda eller boş kalıyor ne yazmalıyım ?
csd_knife-warmup.sma