Kill Sound İlk Kill Hs Gidince Çıkan Ses
Gönderilme zamanı: Pzr Nis 11, 2021 10:47 pm
Selamun Aleyküm Benim Şuan Kullandığım Bir KillSound Sma'sı Var Bu Sma İlk Kill Aldıgı Zaman Firt Kill Diye Ses Çıkartıyor Benim Sorunum Şu Bu İlk Kill Kişi Eğer Hs Atıyorsa O Sesin Hs Sesi Olarak Çalmasını İstiyorum Ve Diğer Killerde Hs Attığı Zaman Hs Sesinin Çalmamasını İstiyorum Ama Bir Türlü Yapamıyorum Yardımcı Olursanız Sevinirim
Öncesi
Sonrası (Şaunki İstediğim)
Şaunki Kullandığım Sma
Öncesi
Sonrası (Şaunki İstediğim)
Şaunki Kullandığım Sma
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];
new const sound[][] = {
"misc/kill_1.wav",
"misc/kill_2.wav",
"misc/kill_3.wav",
"misc/kill_4.wav",
"misc/kill_5.wav",
"misc/kill_6.wav",
"misc/kill_77.wav",
"misc/kill_8.wav",
"misc/kill_9.wav"
};
public plugin_init(){
register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) {
if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
return;
}
g_iKillMeter[pVictim] = 0;
g_iKillMeter[pAttacker]++;
if(g_iKillMeter[pAttacker] >= sizeof(sound)) {
rg_send_audio(pAttacker, sound[sizeof(sound) - 1]);
}
else {
rg_send_audio(pAttacker, sound[g_iKillMeter[pAttacker] - 1]);
}
}
public plugin_precache(){
for(new i = 0; i < sizeof(sound); i++){
precache_sound(sound[i]);
}
}
public client_disconnected(id){
g_iKillMeter[id] = 0;
}