1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Kill Sound İlk Kill Hs Gidince Çıkan Ses

Gönderilme zamanı: Pzr Nis 11, 2021 10:47 pm
gönderen EmirGuler
Selamun Aleyküm Benim Şuan Kullandığım Bir KillSound Sma'sı Var Bu Sma İlk Kill Aldıgı Zaman Firt Kill Diye Ses Çıkartıyor Benim Sorunum Şu Bu İlk Kill Kişi Eğer Hs Atıyorsa O Sesin Hs Sesi Olarak Çalmasını İstiyorum Ve Diğer Killerde Hs Attığı Zaman Hs Sesinin Çalmamasını İstiyorum Ama Bir Türlü Yapamıyorum Yardımcı Olursanız Sevinirim

Öncesi


Sonrası (Şaunki İstediğim)


Şaunki Kullandığım Sma

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

new const sound[][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_77.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};

public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) {
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}

	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;

	if(g_iKillMeter[pAttacker] >= sizeof(sound)) {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[sizeof(sound) - 1]);
	}
	else {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[g_iKillMeter[pAttacker] - 1]);
	}
}

public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i < sizeof(sound); i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
}

public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}

Kill Sound İlk Kill Hs Gidince Çıkan Ses

Gönderilme zamanı: Pzt Nis 12, 2021 12:10 am
gönderen bestcore
İsteğini tam anlayamadım, ilk vurduğu oyuncuyu kafadan vurursa headshot sesi çalacak diğer vuruşlarında kafadan vurursa kombo sesi çıkacak şekilde ayarladım.
Headshot sesini ayarlamayı unutma, buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

new const HeadShotSound[] = "misc/headshot.wav";
new const sound[][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_77.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};

public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) {
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}

	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;

	if(get_member(pVictim, m_bHeadshotKilled) && g_iKillMeter[pAttacker] == 1){
		rg_send_audio(pAttacker, HeadShotSound);
	}
	else if(g_iKillMeter[pAttacker] >= sizeof(sound)) {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[sizeof(sound) - 1]);
	}
	else {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[g_iKillMeter[pAttacker] - 1]);
	}
}

public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i < sizeof(sound); i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
    precache_sound(HeadShotSound);
}

public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}

Kill Sound İlk Kill Hs Gidince Çıkan Ses

Gönderilme zamanı: Pzt Nis 12, 2021 12:21 am
gönderen EmirGuler
bestcore yazdı: Pzt Nis 12, 2021 12:10 am İsteğini tam anlayamadım, ilk vurduğu oyuncuyu kafadan vurursa headshot sesi çalacak diğer vuruşlarında kafadan vurursa kombo sesi çıkacak şekilde ayarladım.
Headshot sesini ayarlamayı unutma, buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

new const HeadShotSound[] = "misc/headshot.wav";
new const sound[][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_77.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};

public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) {
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}

	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;

	if(get_member(pVictim, m_bHeadshotKilled) && g_iKillMeter[pAttacker] == 1){
		rg_send_audio(pAttacker, HeadShotSound);
	}
	else if(g_iKillMeter[pAttacker] >= sizeof(sound)) {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[sizeof(sound) - 1]);
	}
	else {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[g_iKillMeter[pAttacker] - 1]);
	}
}

public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i < sizeof(sound); i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
    precache_sound(HeadShotSound);
}

public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}
istediğim buydu teşşekürler