1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

mapde doğarkenki can değeri

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 3:17 pm
gönderen ACYOLUBABACIM
arkadaşlar merhaba rica etsem yükleyeceğim mapde 1hp deki gibi doğarken 1 can kalması gerekiyor yani mapde 1 canla başlıyacağız yapabilicek varsa şimdiden teşekkürler

mapde doğarkenki can değeri

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 4:07 pm
gönderen bestcore
Map ismini buraya yazabilirsin;

Kod: Tümünü seç

new const Mapname[] = "rayish_brick-world";
Buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const Mapname[] = "rayish_brick-world";

public plugin_init(){
	register_plugin("Ini Skin Deneme", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
	static g_Map[MAX_MAPNAME_LENGTH];
	rh_get_mapname(g_Map, charsmax(g_Map));
	if(equal(g_Map, Mapname)){
		set_entvar(id, var_health, 1.0);
	}
}

mapde doğarkenki can değeri

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 4:17 pm
gönderen ACYOLUBABACIM
nasıl yani plugin olarak mı olacak

mapde doğarkenki can değeri

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 4:35 pm
gönderen bestcore
ACYOLUBABACIM yazdı: Cmt Mar 27, 2021 4:17 pm nasıl yani plugin olarak mı olacak
Config ile map'a özel birşeyler yapılıyordu ama ben pek bilmiyorum bunu yükleyebilirsin.
Buyur;
mapaozelhp.sma

mapde doğarkenki can değeri

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 4:54 pm
gönderen ACYOLUBABACIM
2 3 tane map koyucam hata verıyor

mapde doğarkenki can değeri

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 5:09 pm
gönderen bestcore
ACYOLUBABACIM yazdı: Cmt Mar 27, 2021 4:54 pm 2 3 tane map koyucam hata verıyor
Eklenti içerisindende belirttiğim gibi son map'ı eklerken sonuna virgül koyma hata verir.
Buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_iMapName[][] = {
	"Mapname 1",
	"Mapname 2",
	"Mapname 3"
	// Tırnak içerisinde map ismi ve virgül, son mapı yazarken sonuna virgül ekleme. örnek gösterdim.
};

public plugin_init(){
	register_plugin("Ini Skin Deneme", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
	static g_Map[MAX_MAPNAME_LENGTH];
	rh_get_mapname(g_Map, charsmax(g_Map));
	for(new i = 0; i < sizeof(g_iMapName); i++){
		if(equal(g_Map, g_iMapName[i])){
			set_entvar(id, var_health, 1.0);
			break;
		}
	}
}

mapde doğarkenki can değeri

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 5:41 pm
gönderen Colditz
Gerçekten mi? @bestcore,
Neden her spawnda tekrar tekrar kontrol ettiyorsun, mantıklı bile değil.
Ayrıca spawnda justconnected kontrolü yapman lazım.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szMapNames[][] = {
	"haritaismi",
	"haritaismi",
	"haritaismi"
};

public plugin_init() {
	register_plugin("1 HP", "0.0.1", "PurposeLess");

	new szMapName[32], bool:blFound;
	get_mapname(szMapName, charsmax(szMapName));

	for(new i = 0; i < sizeof(g_szMapNames); i++) {
		if(equali(szMapName, g_szMapNames[i])) {
			blFound = true;
			break;
		}
	}

	if(blFound) {
		RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
	}
}

@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
	if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
		return;
	}

	set_entvar(pPlayer, var_health, 1.0);
}

mapde doğarkenki can değeri

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 6:50 pm
gönderen bestcore
Colditz yazdı: Cmt Mar 27, 2021 5:41 pm Gerçekten mi? @bestcore,
Neden her spawnda tekrar tekrar kontrol ettiyorsun, mantıklı bile değil.
Ayrıca spawnda justconnected kontrolü yapman lazım.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szMapNames[][] = {
	"haritaismi",
	"haritaismi",
	"haritaismi"
};

public plugin_init() {
	register_plugin("1 HP", "0.0.1", "PurposeLess");

	new szMapName[32], bool:blFound;
	get_mapname(szMapName, charsmax(szMapName));

	for(new i = 0; i < sizeof(g_szMapNames); i++) {
		if(equali(szMapName, g_szMapNames[i])) {
			blFound = true;
			break;
		}
	}

	if(blFound) {
		RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
	}
}

@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
	if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
		return;
	}

	set_entvar(pPlayer, var_health, 1.0);
}
Sağol, bayadır eklentilerle uğraşmıyordum dalgınlığıma gelmiş.