1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
mapde doğarkenki can değeri
Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 3:17 pm
gönderen ACYOLUBABACIM
arkadaşlar merhaba rica etsem yükleyeceğim mapde 1hp deki gibi doğarken 1 can kalması gerekiyor yani mapde 1 canla başlıyacağız yapabilicek varsa şimdiden teşekkürler
mapde doğarkenki can değeri
Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 4:07 pm
gönderen bestcore
Map ismini buraya yazabilirsin;
Kod: Tümünü seç
new const Mapname[] = "rayish_brick-world";
Buyur;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const Mapname[] = "rayish_brick-world";
public plugin_init(){
register_plugin("Ini Skin Deneme", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
static g_Map[MAX_MAPNAME_LENGTH];
rh_get_mapname(g_Map, charsmax(g_Map));
if(equal(g_Map, Mapname)){
set_entvar(id, var_health, 1.0);
}
}
mapde doğarkenki can değeri
Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 4:17 pm
gönderen ACYOLUBABACIM
nasıl yani plugin olarak mı olacak
mapde doğarkenki can değeri
Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 4:35 pm
gönderen bestcore
ACYOLUBABACIM yazdı: Cmt Mar 27, 2021 4:17 pm
nasıl yani plugin olarak mı olacak
Config ile map'a özel birşeyler yapılıyordu ama ben pek bilmiyorum bunu yükleyebilirsin.
Buyur;
mapaozelhp.sma
mapde doğarkenki can değeri
Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 4:54 pm
gönderen ACYOLUBABACIM
2 3 tane map koyucam hata verıyor
mapde doğarkenki can değeri
Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 5:09 pm
gönderen bestcore
ACYOLUBABACIM yazdı: Cmt Mar 27, 2021 4:54 pm
2 3 tane map koyucam hata verıyor
Eklenti içerisindende belirttiğim gibi son map'ı eklerken sonuna virgül koyma hata verir.
Buyur;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_iMapName[][] = {
"Mapname 1",
"Mapname 2",
"Mapname 3"
// Tırnak içerisinde map ismi ve virgül, son mapı yazarken sonuna virgül ekleme. örnek gösterdim.
};
public plugin_init(){
register_plugin("Ini Skin Deneme", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
static g_Map[MAX_MAPNAME_LENGTH];
rh_get_mapname(g_Map, charsmax(g_Map));
for(new i = 0; i < sizeof(g_iMapName); i++){
if(equal(g_Map, g_iMapName[i])){
set_entvar(id, var_health, 1.0);
break;
}
}
}
mapde doğarkenki can değeri
Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 5:41 pm
gönderen Colditz
Gerçekten mi?
@bestcore,
Neden her spawnda tekrar tekrar kontrol ettiyorsun, mantıklı bile değil.
Ayrıca spawnda justconnected kontrolü yapman lazım.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_szMapNames[][] = {
"haritaismi",
"haritaismi",
"haritaismi"
};
public plugin_init() {
register_plugin("1 HP", "0.0.1", "PurposeLess");
new szMapName[32], bool:blFound;
get_mapname(szMapName, charsmax(szMapName));
for(new i = 0; i < sizeof(g_szMapNames); i++) {
if(equali(szMapName, g_szMapNames[i])) {
blFound = true;
break;
}
}
if(blFound) {
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
}
@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
return;
}
set_entvar(pPlayer, var_health, 1.0);
}
mapde doğarkenki can değeri
Gönderilme zamanı: Cmt Mar 27, 2021 6:50 pm
gönderen bestcore
Colditz yazdı: Cmt Mar 27, 2021 5:41 pm
Gerçekten mi? @bestcore,
Neden her spawnda tekrar tekrar kontrol ettiyorsun, mantıklı bile değil.
Ayrıca spawnda justconnected kontrolü yapman lazım.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_szMapNames[][] = {
"haritaismi",
"haritaismi",
"haritaismi"
};
public plugin_init() {
register_plugin("1 HP", "0.0.1", "PurposeLess");
new szMapName[32], bool:blFound;
get_mapname(szMapName, charsmax(szMapName));
for(new i = 0; i < sizeof(g_szMapNames); i++) {
if(equali(szMapName, g_szMapNames[i])) {
blFound = true;
break;
}
}
if(blFound) {
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
}
@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
return;
}
set_entvar(pPlayer, var_health, 1.0);
}
Sağol, bayadır eklentilerle uğraşmıyordum dalgınlığıma gelmiş.