2-3 Tane kod parçacığı hakkında soru.
Gönderilme zamanı: Pzt Mar 22, 2021 3:20 am
1.Kod silah modeli giydirme.Silah modellerini caseye ihtiyaç kalmadan elindeki silaha göre eşitleyip nasıl giydirebilirim?
Ekstradan örnek olarak verdiğim kodda ak için birden fazla skin olcak ona göre bi parça lazım.
2.soru Menülerle ilgili
viewtopic.php?p=315582#p315582
Bu konudaki menüye benzer bi menü çıkardım işe yararmi.Yoksa tamamen atmakmı gerekiyo fmt tarzı komutları.
3.Soru ise reapide FM_EmitSound'un karşılığı yokmu?
Bununla ilgili RG_CBasePlayer_SetAnimation komutunu buldum ancak nasıl kullanılacağını bulamadım.
Böyle bi açıklama yapılmış.
Ekstradan örnek olarak verdiğim kodda ak için birden fazla skin olcak ona göre bi parça lazım.
Kod: Tümünü seç
new sw = get_member(pEntity, m_iId);
switch(sw) {
case WEAPON_AK47: {
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, akmodelivsvs);
}
case WEAPON_M4A1: {
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, akmodelivsvs);
}
case WEAPON_AWP: {
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, akmodelivsvs);
}
case WEAPON_DEAGLE: {
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, akmodelivsvs);
}
}
viewtopic.php?p=315582#p315582
Bu konudaki menüye benzer bi menü çıkardım işe yararmi.Yoksa tamamen atmakmı gerekiyo fmt tarzı komutları.
Kod: Tümünü seç
@anamenu(const id){
new menu = menu_create(fmt("\d%s \w| \yBoş Menu", tag), "@anamenu_devam");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "0");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "1");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "2");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "3");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "4");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "5");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, fmt("\d%s \w| \yCikis", tag));
menu_display(id, menu);
}
@anamenu_devam(const id, const menu, const item) {
switch(item) {
case MENU_EXIT: {
client_print_color(id,id,"ciktim");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 0: {
client_print_color(id,id,"birinci");
}
case 1: {
client_print_color(id,id,"ikinci");
}
case 2: {
client_print_color(id,id,"ucuncu");
}
case 3: {
client_print_color(id,id,"dorduncu");
}
case 4: {
client_print_color(id,id,"besinci");
}
case 5: {
client_print_color(id,id,"altinci");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Bununla ilgili RG_CBasePlayer_SetAnimation komutunu buldum ancak nasıl kullanılacağını bulamadım.
Böyle bi açıklama yapılmış.
Right now, SetAnimation (original function) will be called only from anything related to weapon (Reload/Fire), while SetAnimation_part2 will be called only from anything related to player (Duck/Jump/TakeDamage/Killed/PostThink).